Pov Robbie
Ik loop met mijn koffer naar binnen, en vraag waar mijn kamer is. 'Ik loop wel mee!' zegt Zayn, en loopt met me mee. Mijn kamer zit in de zuidvleugel. Mooi.
Ik loop de kamer in. Het is een mega kamer. Met een hele grote kast, en nog een deur. Waarschijnlijk naar de badkamer. Ik maak de deur open, en inderdaad een badkamer. Een hele grote, met een bad, douche en een mooie wastafel.
Pov Stacy
Ik loop naar mijn kamer, hij zit in de noordvleugel. Naast de kamer van Matthy,en Milo. In de zuidvleugel zitten: Robbie, Koen en Raoul. Ohja en Kasper, Liam en Zayn.
Ik kom bij mijn kamer, en het is ZO groot. Een mega kast, wat wel handig is, want ik heb mega veel kleren haha.
Ik maak de andere deur open, en ja hoor, een mega badkamer. Jeetje.Ik nestel mijn kleren, en loop dan weer naar de woonkamer. Mijn kamer zit beneden. En de rest boven. Ik bedoel dan bij de zuidvleugel. Iedereen zit al op de bank, en ik plof naast Matthy neer op de bank.
'Jongens, en meiden, over drie dagen gaan we op Tour. Dus jullie zijn dan alleen thuis. Kunnen jullie heel goed oppassen, dat er niemand binnen komt, en geen foto's gemaakt worden. Jullie kunnen best naar buiten, maar zeg niet dat jullie vrienden van ons zijn. Dan gaan de fans hier zoizo binnendringen.' zegt Liam. 'Ja! Doen we!' zegt Raoul.
'Zullen we een film kijken?' vraag ik. 'Ja! Leuk!' zeggen de meeste, alleen Kasper niet hij ligt te slapen op Nialls schoot. 'Hebben jullie wat?' vraagt Koen, aan Niall. 'Ja!' zegt Niall trots. 'Leuk!' zegt iedereen.
Ik voel mijn oog leden zwaar worden, en val op Matthy's schouder in slaap.
Pov Matthy
Ik voel wat zwaars op mijn schouder, en kijk opzij. Stacy is inslaap gevallen op mijn schouder. Ze is eigenlijk best schattig als ze zo slaapt.
Ik val ook inslaap op Stacy's hoofd. Dit ligt echt lekker.
Ik word door me kaar geschudt door Liam, en schrik wakker. 'Jezus, Mat, bij jou moet je echt moeite doen om je wakker te maken.' zegt Liam. 'Sorry' zeg ik.
Pov Kasper
Ik ben inslaap gevallen op Nialls schoot, wat behoorlijk lekker licht, inslaap gevallen. Ik word op getilt, en op een bed gepeld. Ik slaap gewoon lekker verder. Ik voel iemand naast me komen liggen, en leg mijn armen om zijn middel. Het is Niall.
Pov Harry
Ik loop met Kirsten naar de kamer, en we kleden ons snel om. We kruipen in bed, en ik leg mijn armen om haar middel. 'Harry?' 'ja?' 'Mag ik wat zeggen?' 'Tuurlijk' 'Harry, ik ben super blij dat je in mn leven bent gekomen. Je maakt alles beter. Als ik zie hoe je met de jongens, en Kasper om gaat, voel ik me echt heel erg blij. En ik hou van je. Ziels veel.' zegt ze als er een traan over haar wang loopt. 'Kir, ik hou ook heel erg van jou.' zeg ik. Er is nu ook een traan bij mij ontsnapt. Ik druk mijn lippen op die van Kirsten, en zoen haar liefdevol. Het voelt goed, met haar. Ik trek rustig terug, en leg haar hoofd op mijn borstkas.
Ik voel dat ze zwaarder begint te ademen, en inslaap valt. Ik val dan ook inslaap.
Pov Stacy
Ik lig in bed, maar kan echt niet slapen. Ik besluit naar Matthy te lopen. Ik klop op de deur, en hoor een 'binnen' komen van de andere kant van de deur. Ik loop naar binnen, en Matthy kijkt me vragend aan. 'Ik kan niet slapen. Mag ik bij jou komen liggen?' vraag ik twijfelend. 'Ik kan ook niet slapen, en kom maar' zegt Matthy. Ik loop naar het bed, en kruip bij Matthy in bed. Matthy legt zijn armen om mijn middel, en al snel dommel ik weg.
Ik heb heerlijk geslapen, en word vol energie wakker. Ik kijk naast me en zie Matthy liggen. Ik kruip voorzichtig uit bed, zodat Matthy niet wakker wordt.
Ik loop naar mijn eigen kamer, en pak wat kleren, en linergie. Ik spring onder douche, en zing: Fix you, van Coldplay. Ik ben echt fan van hun. Ik was mijn haren, en lichaam.
Ik stap uit de douche, en droog mij af. Ik doe het setje kleren aan, nou eigenlijk een jurk. Het is een jurk met een licht blauwe kleur, met witte bloemetjes. Het is mijn favoriete jurk.
Ik loop naar beneden, en zie iedereen al zitten, behalve Kirsten. Die ligt vast nog te slapen.
Kirsten komt naar beneden strompelen, en ploft op een stoel aan de eettafel. Iedereen zit daar namelijk al, want we gaan ontbijten. Niall heeft zich weer lekker uitgeslooft, en allemaal croissantjes, en Kaiser broodjes gemaakt.
We zijn met zn allen een beetje aan het kletsen, en we hebben de radio zacht aan staan. Ineens horen we op de radio: en hier One Direction met Midnight Memories.
Zayn loopt naar de radio, en zet hem wat harder. De jongens staan als gekken te dansen, en te zingen.
Als het liedje afgelopen is, zet Zayn de radio weer wat zachter. Ik zit heel erg te dagdromen als iemand mijn naam hoor roepen. 'Huh, wat is er?' zeg ik. 'Vindt je het leuk om Roos een keer uit te nodigen?' vraagt Koen. 'Ja! Wanneer?' vraag ik meteen. Dat zou ik echt leuk vinden. Roos is mijn beste vriendin sinds groep 3. 'Euhm morgen?' vraagt Louis. 'Ja, is goed. Ik zal het vragen!' zeg ik enthousiast.
Ik loop naar de gang, en bel Roos meteen op.
G E S P R E K
S: Hee Roos! Lijkt het je een keer leuk om bij de jongens van One Direction af te spreken, en de vrienden van Rob?
R: Ja, super leuk! Wanneer?
S: morgen?
R: is goed stuur je het adress?
S: doe ik! Doegg!
R: doegg!
E I N D E G E S P R E K
Ik loop terug naar de eettafel, en neem weer plaats. 'En?' vraagt Harry. 'Ze komt morgen' zeg ik enthousiast.
- - - - -
Hee! Ben ik weer. Roos je zit er een soort van in. Dus nu kom je niet meer van me af. Hehe.
De nieuwe video van de Bankzitters is echt leuk!
En en en, ik ga misschien naar Niall. AAA.
En ik moest net huilen door Long Way Down. Waarom? Idk🤷♀️
Nou doegg!
- - - - -
11/7/23'
- - - - -
En ik heb nogsteeds ruzie. Alleen Milou durft niks meer. He Stacy?
Nu ga ik echt doeii!
Kusjaass
JE LEEST
Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction!
FanfictionHey, ik ben Kasper (Kas) ik heb een zus: Kirsten. Ik hou met heel mijn hart van haar, ze helpt me overal mee. Ik heb natuurlijk ook ouders: Pablo en Marit. Ik denk dat je wel kan raden wie mijn pa en mijn ma zijn! Toch? Nou goed, met hun heb ik niet...