-15-

11 3 2
                                    

pov Harry

Ik zie bewaker John staan. Ik laat mijn pasje zien, en zeg dat Elena bij mij hoort. John laat ons door, en wij lopen naar de lounge. We komen binnen gelopen, en gaan op de bank zitten. 'Elena!! Wat doe jij hier?!' roept Niall. 'Ik kwam haar tegen, en toen zijn we naar Ponieme gegaan. En nu is het nu,' zeg ik. Ik krijg een paar oh's terug. Ik zie Elena en Niall druk praten. 'Oh, ja ik heb dat kaartje nog,' zegt Elena random. 'Kom dan gaan we naar de rij, en kan je vooraan in de rij stappen,' zegt Paul, en loopt naar de deur. Elena loopt snel naar de deur, en verdwijnt in de lange gang met Paul.

'Kom jongens, klaar maken!' roept Lou, en we rennen naar de Kamer waar we moeten zijn. Ik zie Lou al staan, en ik ga gauw in de stoel zitten. Lou brengt een licht laagje make-up aan, en doet mijn haren goed.

Ik sta op van de stoel, en loop naar het kleding rek. Er hangt een zwarte skinny jeans en een simpel zwart shirt. Ik trek het aan, en laat me zelf in de stoel zakken. Ik gris mijn telefoon uit mijn broekzak, en check twitter.

Iedereen zit naast me op de bank als er wordt geroepen: 'jongens, komen!' We staan op, en lopen naar de mensjes van het geluid. We doen onze oortjes snel in, en pakken onze microfoons. 'Succes jongens!' wordt er nog gezegd, als we het podium op lopen.

'Goede avond, 02 Arena,' roept Louis. Iedereen gilt zijn longen uit hun lijf. De eerste klanken van Kiss You beginnen te luiden, en Zayn begint met zingen.

Zo gaat het een aantal liedjes verder. Op het midden van de show stopt de muziek. 'Sow, het midden van de show. Vinden jullie het een beetje leuk?' zegt Liam. Iedereen begint te gillen. 'Ik denk dat dat een ja is. Maar wij willen jullie aan iemand voorstellen!' zegt Louis. 'Elena! Kom!' zegt Niall, en loopt van het podium af. Hij loopt naar Elena, en tilt haar over het hek. Hij zet haar niet op de grond, en loopt met Elena in zijn armen weer op het podium. Hij laat Elena los midden op het podium. Ze barst na een lange stilte randon in lachen uit. Wij kijken haar raar aan, maar beginnen dan ook te lachen.

'Nou, dit is dus Elena, ze is een vriendin van ons,' zeg ik dan, als we uit gelachen zijn. Elena knikt, en gaat naast mij staan. 'Zou je een liedje met ons willen zingen?' vraagt Liam. Ze knikt hevig, en krijgt een microfoon in haar handen gedrukt. 'Welk liedje?' vraagt Elena. 'Little Things?' vraagt Niall. 'Oke, maar ik beloof niet dat ik niet ga huilen, Ni.' zegt ze. De hele zaal schiet in de lach. We gaan op onze plekken zitten, en Elena zit naast me. 'Wat moet ik zingen?' fluistert ze. 'De solo van mij, en Louis. Ohja en het refrein, met zn alle,' fluister ik terug. Ze knikt, en gaat goed zitten. De muziek start en we zingen het liedje. Bij Elena hebben we de microfoon net wat harder gezet. Zodat we haar mooie stem kunnen horen.

Als het liedje afgelopen is, zie ik een paar tranen over haar wangen lopen. 'Awhh' zegt de hele zaal. Iedereen komt met een kring om haar heen zitten, en zingen I Would

Pov Louis

Ik ga met de jongens om Elena in een kring zitten, en we zingen I Would. Ik kijk haar aan, en ze kijkt mij ook aan. Ze is zo mooi. Ik kijk haar diep in de ogen, zij ook in de mijne. Ze kruipt naar me toe, terwijl ik aan het zingen ben. Ze kruipt in mijn armen, en verstopt haar hoofdje in mijn shirt. Je hoort weer heel veel 'Awhh' ook van de jongens. Ik voel mijn shirt een beetje nat worden. Ik leg mijn vingers onder haar kin, en til haar hoofdje op. 'Waarom huil je?' vraag ik met een zachte stem. 'Ik ben zo blij,' zegt ze snikkend. Ik trek haar dichter tegen me aan, en geef een kus op haar wang.

We gaan door met het concert, en Elena zit op het podium. Toe te kijken hoe wij het doen. Ik kijk haar soms aan. Ik ga haar straks vragen of ze mijn Princes wilt zijn. Op het podium.

Het moment, ik roep Elena naar ons toe. Ze komt aan lopen, en gaat erbij staan. 'Lieve, Elena, ik vind je al een tijdje leuk. Maar na daarnet wist ik het zeker. Lieve Elena wil je mijn Princes zijn?' zeg ik. Ze krijgt tranen in haar ogen en zegt uiteindelijk ja. Ik geef haar een knuffel, en geef haar een kus op haar lippen. Ze kust meteen terug, ik ben de gelukkigste man op aarde.

We rennen het podium af, en gaan meteen douchen.

Pov Elena

AAAA ik kan het wel uit schreeuwen
Ik ben de vriendin van Louis fooking Tomlinson. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Morgen moet ik weer naar school. Leuk! *kuck kuch* proef de sarcasme.

We zijn weer thuis, en ik kleed me om. Ik kruip bij Louis in bed, en ga dicht tegen hem aan liggen.

'Night, babe'

'Night, Tommo'

Ik dommel langzaam weg.

Ik word wakker van mijn wekker. Ik kreun en zet hem uit. 'Morning, babe' zegt Louis hees. 'Morning, Tommo'

Ik loop naar de kast van Louis, en pak een sweater. Ik doe het shirt uit, en doe de sweater aan, en mijn broek die ik gister aan had. 'Louis, kan je me naar school brengen?' vraag ik. Louis knikt, en kleed zich ook aan.

Ik loop naar beneden, en eet snel een broodje. Louis komt aan lopen, en tilt me op. Ik sla op zijn ass. Hij zet me in de auto, en slaat ook op mijn ass.

Hij rijdt mij naar school, en pakeert de auto. 'Doei, babe' zegt en geeft me een kus. Ik loop de auto uit, en zwaai nog.

- - - - -

Hee, im here. Ik wil echt Elena zijn🤪
Love de vrienden, van vakantie❤

Love you, Em, Es en Finn. Vriendschappelijke manier.

- - - - -

01/08/23'
02/08/23'
Je mag kiezen

- - - - -

Kusjaaaasss

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu