-14-

14 2 1
                                    

Pov Niall

We staan met zijn alle She's not affraid te zingen. Ik hou echt van dit nummer. Eigenlijk voel ik me niet lekker. Ik ben misselijk, en heb buikpijn. Ik denk dat de fans het ook merken. Ik ben aardig on actief. Meestal sta ik te springen, en zingen als een gek. Nu zing ik maar een beetje, en loop over het podium.

Liam komt naar me toe lopen, naja rennen, want ik heb dus blijkbaar nu een solo. Ik ben het serieus helemaal vergeten. Gelukkig heeft Liam het snel opgelost. 'Euh, bro gaat het?' schreeuwt Liam in mijn oor, om boven de stem van Zayn te komen. Ik schud mijn hoofd. 'Kom, we gaan backstage. Ik ga dan wel terug op het podium.' schreeuwt Liam weer.

Ik loop met Liam backstage, en loop rechtstreeks naar Kasper. 'Ik ga weer,' zegt Liam en loopt weer naar het podium. 'Hey, schatje. Wat is er?' vraagt Kasper meteen bezorgd. 'Ik voel me niet lekker,' zeg ik terug. 'Owh, kom hier. Dan gaan we even zitten. Wat heb je?' vraagt/zegt Kasper.

We lopen naar de bank, en ploffen erop.

Pov Harry

Ik zie Liam en Niall backstage lopen, en daarna Liam weer terug lopen. Ik loop naar Liam, snel vraag wat er is/was. 'Niall voelde zich niet lekker,' zegt Liam. 'Zeg even tegen de fans,' zeg ik. 'Ja, na Midnight Memories,' zegt Liam. 'Wie doet de solo's?' vraag ik. 'Euhm, jij?' vraagt Liam. 'Ja, is goed.' zeg ik en ren blij weg.

Midnight Memories is net afgelopen, en Liam zegt tegen de mensen van de muziek dat ze even moeten wachten. 'Oke, jongens en meisjes, even een mededeling. Niall zou heel misschien nog terug komen. Hij is helaas ziek geworden op het podium, dus is nu backstage. Ik hoop dat hij er morgen gewoon weer is, is hij er morgen niet. Dan spijt het me echt heel erg Elena!' zeg ik, en maak een hartje bij de laatste zin.

Pov Elena

Ik ben het concert van de jongens aan het kijken, van vandaag. Ik ga ze morgen gewoon in het echt zien! Ik heb er zo onnoemelijk veel zin in.

Ik zie Niall niet bij Midnight Memories, gelijk vraag ik me af wat er gebeurd is.

'Oke, jongens en meisjes, even een mededeling. Niall zou heel misschien terug komen. Hij is helaas ziek geworden op het podium, dus hij is nu backstage. Ik hoop dat hij er morgen gewoon weer is, en zo niet? Dan spijt het me heel erg Elena.' zegt Liam. Omg! Ze zeggen mijn fucking naam. Ik ben zo blij, hij maakt bij de laatste zin ook een hartje.

*volgende dag (pov Elena)*

Vandaag is de dag, de dag dat ik One Direction gewoon in het echt ga zien! Ik hoop wel dat Niall er gewoon is, niet dat hij nog ziek is. Ik ga eerst nog naar mijn "vriendin". Ik mag haar eigenlijk niet, ze het Ponieme. Zo'n lelijke naam. Zij mag mij alleen, omdat ik Niall in het echt heb gezien, en van gister. Ik ga haar vandaag gewoon de waarheid vertellen.

Ik ben nu onderweg naar Ponieme, ik heb er zo geen zin in, om haar lelijke kop weer te zien. Ze is ook gewoon zo lelijk.

Ik ben zo in gedachten dat ik tegen iemand aanloop. Ik kijk omhoog en zie....

Pov Harry

Ik loop in mn eentje door de straten van Londen. Eigenlijk niet zo handig. Ik zie een meisje met lang golvend haar lopen. Ze is diep in gedachten, en loopt perongeluk tegen me aan. 'Sorry, sorry, het spijt me,' zegt het meisje gelijk. Ze kijkt omhoog, en flipt hem nog net niet. 'Mag ik op de foto?' vraagt het meisje. 'Ja, tuurlijk. Wat is je naam?' vraag/zeg ik. 'Echt, bedankt. Ik heet Elena,' zegt Elana. Wacht zij is het meisje waar Niall het over had. 'Wacht, jij bent het meisje waar Niall het over had. Of niet?' vraag ik. 'Ik weet niet of Niall het over me had. Ik was er niet bij,' lacht het meisje. 'Oh, ja, maar kom je vanavond naar ons optreden?' vraag ik. 'Jaa, ik heb er zoveel zin in!' zegt Elena. 'Wat ga je nu doen?' vraag ik. 'Euhm ik ga naar Ponieme. Om de waarheid te vertellen,' zegt Elena met tranen in haar ogen. 'En wat is de waarheid?' vraag ik. 'Ik mag haar niet zij mij officieel ook niet. Ze mag me niet, maar doet alsof, omdat ik Niall heb ontmoet,' zegt ze en barst in tranen uit. Ik geef haar een knuffel, en zeg: 'Ik heb een idee,' zeg ik. 'We gaan met zn tweeën naar Ponieme, en dan ga je met mij mee, naar de jongens,' zeg ik. 'Als het mag, graag!' zegt ze enthousiast. 'Ja, kom!' zeg ik. 'Spring op mn rug!' zeg ik, en buig door mijn knieën. Ze springt voorzichtig op mijn rug, en ik loop weg. Elena wijst de weg, en na een paar minuten lopen komen bij een klein huisje aan. Elena springt van mijn rug, en belt aan.

Een meisje rond de 15 doet open, waarschijnlijk Ponieme. 'Omg, Harry Styles voor mijn deur,' roept ze meteen. Elena kijkt me aan. Ik knik. 'Hallo, Ponieme. Ik ben Harry, dat wist je vast wel, maar ik ben hier om iets te zeggen voor Elena,' zeg ik, en wijs naar de Elena. 'Oh, dus je bent er ook nog?' zegt ze bitchy. 'Nou oke zou ik het maar zeggen. Elena verbreekt de vriendschap,' zeg ik. 'Oei, zo pussy durft niks,' zegt ze wijzend op Elena. 'Kom, Eleen, we gaan. Doei Ponieme,' zeg ik, en laat Elena weer op mijn rug springen.

Ik loop lachend weg met Elena. 'Haha, dankje, Harry.' zegt Elena. 'Geen dank, Eleen.' zeg ik, en loop met Elena naar de O2 Arena.

Als we voor de deur staan, laat ik Elena van mijn rug springen. Ik pak het pasje uit mijn zak, en doe die in het pasjes gat. Zo gaat de deur open, en zien we de bewaker staan.

- - - - -

Hee, sorry dat het zo lang duurde, ben op vakantie enz. Dus hier weer een deel!

Ikhouvanjullie❤

- - - - -

26/7/23'

- - - - -

Kusjaasss

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu