-8-

26 3 17
                                    


26 maart 2015

Pov Stacy

Vandaag komt Roos. Ik heb er echt zin in! Ik heb Kasper en Kirsten goed leren kennen, en ze zijn echt aardig. Ik snap niet waarom hun mishandeld werden. Ze hebben geen puntje kwaad in hun.

*Rock me*

'Jeetje, wat een mooie deurbel' lach ik. 'Ja he, zelf gepesonaliseerd' zegt Niall trots. 'Doe nou maar open!' zegt Matthy. Ohja, ik moet de deur nog open doen. Ik loop naar de deur, en wordt verblind door de flitsen. Het is Roos niet.

Ik voel een stomp tegen mijn hoofd en alles wordt zwart.

Pov iedereen X Stacy.

We horen een klap van bij de deur komen, en rennen naar de deur. Daar ligt Stacy, buiten westen. Matthy rent naar Stacy toe, en roept: 'bel een ambulance!' Koen loopt weg en belt een ambulance.

Pov Matthy

Stacy ligt op de grond buiten westen. 'Bel een ambulance!' roep ik. Koen loopt weg en belt een ambulance. Waarom? Waarom moet dit nou gebeuren, als Stacy eindelijk Roos weer gaat zien? Ze heeft Roos al zo lang niet meer gezien, en en ze miste haar zo erg.

De ambulance is aan gekomen, en ckeckt Stacy. 'Stacy ia net wakker geworden, en het gaat goed met haar. Ze moet wel even rustig aan doen!' zegt de ambulance broeder. 'Oke!' zegt Zayn. 'Wacht, zijn jullie One Direction?!' zegt de ambulance broeder. De jongens knikken. 'Mijn dochter is erg fan, zouden jullie een foto en handtekeningen kunnen zetten?' vraagt de ambulance broeder.
De jongens zetten handtekeningen, en maken foto's, terwijl ik Stacy naar de bank breng.

Pov Roos

Ik ben onderweg naar Stacy, de jongens van One Direction en De vrienden van Rob. Ik heb er super veel zin in! Ik heb haar ook al een tijdje niet meer gezien.

Ik kom aan bij het huis euh huis het is een villa. Het is echt mega. Ik loop naar de deur, en bel aan. Al snel wordt de deur open gedaan. Door een bruin harige jongen. 'Hee!' zegt de bruin harige jongen. 'Hee!' zeg ik terug. 'Kom binnen' zegt de bruin harige jongen. Ik stap binnen, en hang mijn jas aan de kapstok. 'Ik ben Kasper trouwens' zegt de bruin harige jongen die blijkbaar Kasper heet. 'Ik ben Roos' zeg ik. 'Ja, ik heb veel over je gehoord' zegt Kasper. 'Oh haha' lach ik. Ik loop met Kasper mee naar de woonkamer, en zie Stacy op de bank liggen. Ze slaapt. 'Oh, sorry, ze heeft net een dreun tegen haar hoofd gekregen. En is toen buiten westen gevallen' zegt Niall, denk ik dan. 'Oh, maakt niet uit' zeg ik.

'Kom erbij!' zegt Harry enthousiast. Ik loop naar de eettafel, waar Robbie, Harry, Louis, Zayn, Liam, Matthy, Raoul, Milo, Kirsten, Kasper en het goddelijke hoofd van Koen. Oeps, ja oke, Koen is eigenlijk echt knap.

'Jongens, weetje jullie gaan op Tour, en ik heb kaartjes. Voor het concert in Nederland' zeg ik tegen de jongens van One Direction. 'Echt? Hoeveel?' vraagt Zayn enthousiast. 'Euhm, 8' zeg ik. 'Voor de jongens van de Bankzitters, Kirsten, Stacy en ik.' 'Leuk, maar je kende ons toch nog niet?' vraagt Kirsten. 'Nee, klopt, maar ik zou eerst met andere "vrienden" gaan' zeg ik, en bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden.

'Awh, waarom zouden ze zoiets doen?' zegt Koen. Ik haal mijn schouders op. En dan wordt Stacy wakker. 'Hee' zegt ze als ze mij ziet. 'Hee' zeg ik terug. 'Hoe gaat het?' 'goed met jou?' vraagt ze. 'Goed hoor' zeg ik. 'Ga je mee een keer mee naar een concert van de jongens, ik heb kaartjes!' vraag ik aan Stacy. 'Jaaa!!' zegt ze enthousiast. 'Oke dat is geregeld' zegt Milo. 'Wacht jullie gaan mee?' vraagt Stacy. 'Ja, tuurlijk' zegt Raoul. 'We staan trouwens front row' zeg ik. 'Yes, dan kunnen we jullie de hele tijd zien!' zegt Niall. 'Jaa!' zeg ik.

Het is avond, ik blijf vanavond slapen. Niall heeft gekookt. Pasta. Het is wel lekker maar ook weer niet zo mega lekker. Iedereen eet zijn eten op, en gaat daarna op de bank zitten. 'Kijk dit is nu het beroep van die 5 gasten daar' zegt Liam, waardoor iedereen in de lach schiet.

Ik zit naast Koen, en we kijken een film. 'Zullen we wat gaan doen?' vraagt Harry verveeld. 'Ja, is goed wat?' vraagt Kirsten. 'Euhm Truth or dare?' vraagt Niall. 'Ja, leuk!' zegt iedereen. We gaan met zn allen in een kringetje rond de tafel zitten, en Milo begint. 'Okee, Truth or Dare aan euhm Niall?' 'Truth' 'Wat vindt je zo leuk aan Kasper?' 'Gewoon hij is super knap, schattig en grappig. En misschien een beetje een brokkepiloot' zegt Niall, en het laatste lachend. Ik zie dat Kasper bloost, maar geef er verder geen aandacht aan. 'Okee, Truth or Dare aan Koen!' zegt Niall. 'Dare' zegt Koen. 'Zoen Roos' zegt Niall, en kijkt mij aan. 'Oke!' zegt Koen, en komt naar me toe met zn hoofd. Hij plant zijn perfecte, zachte lippen op die van mij, en al snel zoen ik terug. Iedereen begint te joelen, en Koen haalt zijn lippen van de mijne af. 'Lieve Roos, wil je mijn vriendin zijn?' vraagt Koen. 'Ja, ja heel graag!' zeg ik, en druk een kus op zn lippen. Iedereen begint weer te joelen, en we gaan verder met het spel.

Ik voel mijn oogleden zwaar worden, en val tegen Koen inslaap, op de grond.

Ik word wakker van iemand die me op tilt, en op bed legt. 'Oh, sorry, ik wou je niet wakker maken' zegt Koen. 'Maakt niet uit.' en ik druk een kusje op zijn lippen. Koen komt naast me liggen, en slaat zijn armen om me heen.

Pov Niall

Ik word wakker met een bonkend hoofd, en een kots gevoel. Ik kijk op de wekker, en zie dat het 4:40 is. Mijn maag inhoudt komt naar boven, en ik ren naar de wc. Kasper is ook wakker geworden, en wrijft over mijn rug.

Als ik klaar ben, ga ik tegen de muur zitten, en trek mijn benen tot mijn knieën. Waarom moet dit nou gebeuren?

- - - - -

Hee! Daar ben ik weer. Roos je hebt een rela, dus jaa. Ik heb ook nogsteeds ruzie💅

Ik ging dus miss naar Niall, maar het was uitverkocht😭😭

Maar ik ga wel naar de Bankzitters, nou soort van naar Chantals pyjama Party, dan maar daar komen de Bankzitters.

- - - - -

12/7/23'

- - - - -

Kusjaass

(Sorry als ie niet komt, de WIFI wilt niet werken)

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu