Pov Roos
Ik word wakker sta op, loop naar boven, doe mijn haar, make-up en poets mijn tanden. Ik doe ook nog even snel mijn kleren aan.
Ik loop naar beneden, en zie Koen nog vredig slapen. Ik maak voor ons ontbijt, gewoon lekkere croissantjes.
Ik loop naar de bank toe, en maak Koen voorzichtig wakker. 'Schatje, wordt wakker. Ik heb een ontbijtje.' zeg ik fluisterend tegen Koen. Koen wordt rustig wakker, en geeft een kusje op mijn lippen. Ik geef hem ook een kusjs op zijn lippen en ga naast hem zitten. Hij pakt het dienblad aan, en zet het op zijn schoot. Hij zet het toch op tafel, en trekt mij op hem. Hij geeft me een zoen op mijn lippen, en ik ga er al snel mee in. Ik voel zijn tong over mijn onder lip glijden, voor toestemming. Ik geef de toestemming, onze tongen draaien om elkaar heen. Koen laat rustig los, en zegt: 'Je bent zo goed, baby,' ik voel het bloed naar mijn wangen lopen, en verberg het snel met mijn handen. 'Baby, niet doen. Je bent cute als je bloost,' zegt Koen. Ik voel mijn wangen nog warmer worden. Ik giechel, en pak een crossiantje uit het kleine mandje. Koen volgt mijn voorbeeld, en pakt er ook één. 'Sorry, baby. Maar ik moet zo echt terug naar huis. De jongens gaan weg.' zegt Koen. 'Babyboy, maakt niet uit.' zeg ik. Koen knikt en zegt: 'Je mag zo vaak komen als je wilt.' zegt Koen. 'Oke!' zeg ik, en kijk toe, hoe Koen de deur open doet, en vertrekt. Hij heeft me nog wel een knuffel en kus gegeven, hoor daar niet over gesproken.
Pov Liam
Ik ben nog snel de laatste spullen aan het pakken, en daarna vertrekken we. Koen was al terug gekomen van Roos. Eigenlijk heb ik echt zin in de take me home Tour. We hebben zo'n ongeveer 130 optredens, en vanavond is de eerste. Dan hebben we de dag daarna nog een optreden. En dan naar Paris. 'Liam, ko-hom, dan kunnen we nog even afscheid nemen,' hoor ik de stem van Louis roepen. 'Ja-haa, toffe wortel. Ik kom eraan,' roep ik terug. Ik hoor hem weg lopen, en ik pak nog snel een shirt en broek.
Ik loop met mijn koffer de trap af, en loop gelijk naar de woonkamer, waar iedereen staat. 'He he daar is ie,' zegt Robbie. 'Hou je bek, Brabander,' zeg ik. Ja, Robbie is Brabander, eigenlijk is iedereen van de Bankzitters, Nederlands. Ohja en Roos en Stacy. Kirsten en Kasper niet. Wij hebben dan ook een paar woorden Nederlands geleerd. Zoals Louis die nu steeds wortel zegt. Inplaats van carrot. Het is wel echt grappig, je merkt dan gewoon dat ie het snel geleerd heeft. Maar goed verder met afscheid nemen.
Ik geef iedereen een knuffel, en loop dan naar de auto, waar Paul al in zit. 'Hee, jongens. Ga zitten,' zegt Paul, we nemen plaats in de auto, en Kasper gaat op Nialls schoot, want anders hebben we geen plek meer. 'En wie ben jij?' vraagt Paul aan Kasper. 'Kasper aangenaam,' zegt Kasper en schudt de hand van Paul. 'Oh, leuk. Dus je gaat mee met de jongens?' vraagt Paul, Kasper. 'Ja, klopt. Ik woon ook bij de jongens,' zegt Kasper. 'Oh, wat leuk. Zijn ze een beetje gezellig?' vraagt Paul met een knipoog. 'Nee, niet echt,' zegt Kasper lachend. 'He! Niet aardig,' roept Louis. 'Louis, klein kind, hou toch je bek!' roept Zayn. Iedereen schiet in de lach, en Paul zet de motor aan. De auto komt in beweging, en we gaan allemaal een beetje kletsen.
We komen aan bij het stadium, en zien een vlaag van fans. 'Kasper, kijk naar beneden, en pak Nialls hand,' zeg ik tegen Kasper. Kasper pakt Nialls hand vast, en we stappen de auto uit.
'Wie is die jongen?'
'Ieuw hij lijkt me eng!'
Er worden allemaal dingen naar ons geroepen, nou vooral naar Kasper. Kasper stopt bij een meisje, en geeft een concert kaartje. Ja, die heeft iedereen. Iedereen heeft één kaartje, zodat ze die konden geven, als iemand niet naar een concert mag ofzo.
Pov Kasper
Er worden allemaal dingen naar me geroepen. Ik kom langs een meisje die ik ongeveer rond de 13 schat. 'Kasper, toch? Je moet niks aantrekken van hun, je bent mooi zoals je bent. Beterschap met je arm!' roept ze. Ik loop naar haar toe, en geef haar een knuffel. 'Ga je naar het concert vanavond?' vraag ik. 'Nee, ik mag niet van mn moeder, maar ik wil echt heeeel graag,' zegt het meisje. 'Wat is je naam?' vraag ik. 'Eva,' zegt het meisje. 'Hier pak dit. Speciaal voor jou!' zeg ik en geef haar een concert kaartje van vanavond. 'Omg, echt bedankt,' zegt ze, en geeft me een knuffel. 'Sorry, Eva, ik moet echt gaan,' zeg ik, en geef haar een laatste knuffel. Ze bedankt me nogmaals, en ik loop weg. 'Wat was dat?' vraagt Niall. 'Een meisje, die aardig deed, dus heb ik haar een concert kaartje gegeven.' zeg ik. 'Oh, oke!' zegt Niall enthousiast.
Ik loop met Niall naar de kamer waar alle kleren staan, en zie Lou ook staan. 'Hee, jij bent Kasper, toch?' zegt Lou. 'Yep, it's me, really me,' zeg ik. 'Lou, aangenaam,' zegt Lou, en schudt mijn hand. 'Harry, kom je haar knippen!' roept Lou. Harry slaakt een zucht, maar gaat dan toch knippen. Ze doet gewoon de puntjes, en ze brengt het in model. 'Niall, haren verven!' roept Lou. Niall komt naast me van de bank, en gaat in de stoel zitten. Zijn haren worden geverfd en uit gewassen. Lou maakt het in model, en roept dan Zayn. Zayn gaat zoals de andere ook in de stoel zitten, en laat zijn haren doen.
Iedereen heeft zijn haren laten doen, en gaan nu soundcheck doen. Ze zijn een beetje aan het kloten, en hele hoge tonen aan het zingen. Vooral Louis. Een paar uur later, wordt hun haar en make-up gedaan, en dan is het tijd om het podium op te gaan.
- - - - -
Hee! Im here weer. Euh weer een deel.
Oke maar mijn obsessie met Niall wordt gewoon te groot🤗🤭
Sorry dat ie gister niet kwam ik heb hem toch echt gepubliceerd, maar dan komen er vandaag twee😃
- - - - -
17/7/23'
Mijn daggoe is één
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, kut wifi
- - - - -Kusjaaass
JE LEEST
Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction!
FanfictionHey, ik ben Kasper (Kas) ik heb een zus: Kirsten. Ik hou met heel mijn hart van haar, ze helpt me overal mee. Ik heb natuurlijk ook ouders: Pablo en Marit. Ik denk dat je wel kan raden wie mijn pa en mijn ma zijn! Toch? Nou goed, met hun heb ik niet...