Pov Kasper
We zijn weer thuis, en ik kruip uit de bijrijders stoel, en loop naar de deur. Ik druk op de bel, en al snel wordt de deur open gedaan. Door Matthy. 'Hee, Kas, gaat het een beetje?' vraagt Matthy. 'Ja, hoor, doet alleen een beetje pijn,' zeg ik. Matthy maakt met zn mond een "o" vorm, en laat mij en Niall binnen.
Als ik binnen kom, trekt iedereen me in een knuffel. 'GROUPS HUG!' roept Louis. Soms is hij gewoon een klein kind. 'Jongens, lucht.' piep ik. Ze lachen, en laten me dan los. Ik plof op de bank, en zet de tv aan. Er is een leuk programma, met de jongens. Oh het is een oud concert. Ik kijk naar het concert. Ik zie Louis naar de rechter kant zwaaien, en het gegil wordt harder. Ook zie ik Niall met zn gitaar, in de lucht springen, met zn benen uit elkaar. 'Waarom kijk je naar ons op de tv, als je ons in het echt kan zien?' zegt Niall. 'I really don't know, but it's cool to do.' zeg ik. 'Oh, yeah Where cool, so that is the reason.' zegt Louis. 'Yeah, you're really cool, right?' zeg ik tegen Stacy die naast me zit. 'Yeah, they are really cool!' zegt Stacy. Iedereen schiet in de lach, en gaat daarna verder met waar ze mee bezig waren. Ondertussen staat er een ander tv-programma op, dat ik niet ken. 'Wat is dit voor programma?' vraag ik aan Niall. 'In dit programma moeten mensen allemaal opdrachten uitvoeren, en zo ver mogelijk komen. Als je echt goed bent, kom je in de laatste vijf, en dan gaan ze extreme opdrachten doen. En die dan gewonnen heeft, is de winnaar.' zegt Niall. 'Ohw, leuk!' zeg ik, en focus mijn ogen weer op de tv. Ik voel me al aardig moe worden. 'Ni, ik ben moe' mompel ik. 'Kom, dan gaan we naar boven.' Ik knik en loop met Niall mee naar boven. Ik kleed me snel om, en kruip dan naast Niall in bed. Ik leg mijn armen om zijn middel, en mijn hoofd op zijn borst. Ik word wakker van Niall die uit bed stapt.
'Schatje, ga je mee naar beneden?' vraagt Niall aan mij. 'Ja, ik kom. Ik kleed me eerst even om.' zeg ik met een schorre stem. Hij knikt, en loopt vast naar beneden. Ik kleed me gauw om, en loop dan naar beneden. 'Louis! Blijf is van die wortels af!' roept Zayn. Ik loop grinnekend naar de eettafel, en inderdaad, Louis zit aan de wortels te eten. Hij is dol op wortels. Ik pak de wortels van hem af. 'He! Dat zijn mijn wortels!' roept Louis. Ik pak een wortel, en smijt de wortel bij hem in het gezicht. 'Ka-has, niet doen! Dat doet pijn.' zegt Louis, en kijkt me nep boos aan. Ik schiet in de lach, en ga aan de tafel zitten.
Iedereen schept eten op en begint te eten. 'Morgen moeten we hier gewoon optreden, toch?' vraagt Liam. 'Yep, ik heb trouwens een meisje uitgenodigd voor een concert en Meet & Greet. Ze is fan.' zegt Niall. Iedereen knikt, en gaat weer verder eten. Louis eet meer wortels dan het eten. 'Lou, eet nou gewoon het eten, en blijf een keer van die wortels af,' zegt Zayn, en rukt het zakje met wortels uit Louis' handen. Louis huilt nep, maar gaat dan toch eten.
Als we hebben gegeten, ruimen Liam en Robbie de tafel af. Wij lopen met zijn alle naar het woongedeelte, en ploffen op de banken/stoelen. 'Kas, pak je rust nu het nog kan' zegt Liam. 'Daddy Direction!' roept Zayn, en zakt onder uit in de stoel. 'Problemen mee?' vraagt Liam. 'Nee, nee, helemaal niet,' zegt Zayn oog rollend. Louis loopt naar de keuken, en trekt de koelkast open. 'Louis waag het niet op wortels te pakken!' roept Harry. Louis zucht, en komt dan terug lopen. 'Jullie kennen me te goed,' mompelt Louis. 'Klopt,' zegt Niall, en legt zijn hoofd op mijn schoot. Ik aai hem over zijn hoofd. Als snel is zijn ademhaling rustig, en gaat zijn borst rustig heen op en neer.
Harry tilt Niall op, en brengt hem naar boven. Ik maak mijzelf gemakkelijk op de bank, en vraag: 'Zullen we film kijken?' Iedereen knikt instemmend, en we zetten minions aan. Ik voel mij zelf moe worden, en sta op. 'Ik ga slapen,' zeg ik. Ik krijg wat "oke's" terug, en loop naar boven. Ik zie Niall lekker slapen, en kleed me snel om. Ik leg mij naast Niall neer, en val al snel inslaap.
Pov Roos ( i know woont niet bij de jongens but makes it sence?)
Ik lig in bed, en val inslaap. Ik word bezweet, en met natte wagen wakker. Ik bel Koen op, en al de telefoon een paar keer overgaat neemt hij op. 'K-koen ik heb je n-nodig,' zeg ik snikkend. 'Schatje, rustig, wat is er?' Zegt Koen. 'Ik-ik heb een nachtmerrie gehad, kan je alsjeblieft komen?' vraag ik. 'Ik kom er nu aan,' zegt Koen. Ik bedank hem, en hang dan op. Ik loop naar beneden pak wat te drinken, en plof op de bank.
Even later hoor ik de deur dicht vallen, en voetstappen komen mijn kant op. 'Och, schatje, kom hier,' zegt Koen als hij mij ziet. Ik sluit mij zelf in zijn armen, en huil het uit in zijn shirt. Ik leg het verhaal uit aan Koen, en als ik klaar ben, trekt hij me dichter tegen hem aan. 'Ik hou van je,' mompel ik. 'Ik hou ook van jou' zegt Koen. Ik druk een kus op zijn lippen, en val even daarna in slaap. Met hem in mijn armen.
Pov Koen
Ik lig met Roos op de bank. Roos is in slaap gevallen. Owh wat houd ik toch van haar. Ze is zo knap en lief. Ik had geen beter meisje kunnen voorstellen, ik ben Stacy zo dankbaar. Ik voel mijn oogleden zwaar worden, en val in de beste slaap die ik ooit heb gehad.
- - - - +
Sorry, sorry, sorry dat ie een beetje laat is, ik had geen tijd vandaag. Maar kijk eens toch nog een deel. Trouwens morgen ga ik op vakantie, en er zal dan nog een deel komen.
Mijn obsessie met Niall is uit de hand gelopen, oeppsss
- - - - -
16/7/23'
- - - - -
Mijn hond wordt morgen één ( Bowie)
- - - - -
Kusjaaass
JE LEEST
Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction!
FanfictionHey, ik ben Kasper (Kas) ik heb een zus: Kirsten. Ik hou met heel mijn hart van haar, ze helpt me overal mee. Ik heb natuurlijk ook ouders: Pablo en Marit. Ik denk dat je wel kan raden wie mijn pa en mijn ma zijn! Toch? Nou goed, met hun heb ik niet...