Pov Kasper
Ik loop met Niall naar boven, om mijn tas in te pakken. 'Zin in het touren?' vraagt Niall. 'Ja! Jij?' zeg enthousiast. 'Ja! Heel erg! Alleen jammer dat je in het gips zit' zegt Niall. 'Ja klopt' zeg ik.
We hebben mijn tas ingepakt, en lopen weer naar beneden. 'Hee! Gelukt?' vraagt Liam, als we beneden komen. 'Ja!' zeg ik. Ik ga op de bank zitten, en richt mijn ogen op de tv.
'Een jongen genaamd Kasper, zou in getrokken zijn bij de bekende band: One Direction. Er gaat een gerugd rond dat hij ook in het gips zit. Zijn zus: Kirsten zal ook bij hen wonen. Reden is onbekend.
'Pff, ik krijg geen eens privacy.' zeg ik. 'Wen er maar aan.' zegt Zayn. Ja, oke ik snap het wel hoor, dit is natuurlijk de droom van ieder meisje.
Ik zat naast Niall, en we keken een film. Weer zo'n kinderfilm van Liam. Ik voelde mijn oogleden zwaar worden, en viel op Nialls schoot in slaap.
Ik kom eraan! Zei mijn moeder. Ze rende vol snelheid achter me aan, en was bijna bij mij. Ik keek naar achter, en toen weer naar voren. Auw een steen die omhoog staat. Ik struikel over de steen, en schaaf over de grond. Mijn moeder pakt me bij mn kraag, en gooide me weer op de grond. Ze trapte in mn buik, en zij. Ik schreeuwde het uit van de pijn, en toen werd alles zwart.
Ik word wakker van Niall die me heen en weer schudt. 'Gaat het?' vraagt de blonde jongen meteen bezorgd. 'Ja, een beetje' mompel ik.
Liam tilt me op, en legt me op Nialls bed. Al snel val ik weer in slaap.
Pov Harry
Ik was inslaap gevallen, op Louis' schouder. Tot ik ineens geschreeuw hoor. Kasper. Zo zielig voor die jongen, hij heeft alleen maar nachtmerries. Het zouden wel die akelig mensen zijn. Ik ben zo klaar met hun. Ze zorgen alleen maar voor problemen. 'Kasper, rustig, het komt allemaal goed' zegt Zayn. Die Kasper probeert wakker te maken. Kasper wordt eindelijk wakker, en Niall probeert hem gerust te stellen. 'Het komt allemaal goed, Kasper' zegt Niall. 'Sorry' huilt Kasper. 'Kas, er is niks aan de hand, het maakt niet uit' zeg ik tegen de bruin harige jongen, die gebroken op de bank ligt. Ik vind het zo zielig.
Naar de Bankzitters (bij 1D is niet zoveel gebeurd)
Pov Matthy
Over 3 dagen moeten we Casa Del Huts uit, en gaan we bij 1D wonen. Ik weet, ze gaan touren, maar dan konden wij gelijk op het huis passen. Dus dat was wel handig. Ik ben mijn tas aan het inpakken, als ineens Robbie huilend binnen komt lopen. 'Awh, wat is er Rob?' vraag ik bezorgd. 'S-stacy belde me net, e-en z-ze w-word m-mishandeld.' snikt Robbie. Oh nee he. 'Zou ik vragen of ze bij ons intrekt deze dagen, en dan mee gaat naar de jongens?' vraag ik Robbie. Hij knikt van ja. En geeft zijn telefoon. Ik toets Stacy's nummer in, en tik op het groene hoorntje.
G E S P R E K
S: Hallo met Stacy van de Graaf
M: Stacy hallo, met Matthy
S: oh he Matthy, wat is er?
M:ik wil vragen of je deze 3 dagen bij ons intrekt, en dan mee gaat naar de jongens van One Direction. Wil je dat?
S: heel graag, dankjewel!
M: oke doei!
S: doei!
E I N D E G E S P R E K
Ik bel Zayn nog even snel, en vraag of het mag. 'Ja tuurlijk, komt ze gelijk met jullie mee?' was zijn antwoord. Ik zei ja. En we kletsten nog wat, en hingen dan op. 'Robbie, het mag!' zeg ik tegen de al wat gekalmeerde jongen.
Tijdje later
Stacy is al bij ons huis aan gekomen, en is al op bed gaan liggen. Deze drie dagen slaapt ze bij mij. Je zag wel dat ze helemaal onder de blauwe plekken zat.
Ik ga in bed liggen, en zie Stacy al diep slapen. Ik val dan ook snel in slaap.
Pov Stacy
Ik word wakker naast Matthy, en stap uit bed. Ik pak wat kleding uit mn koffer, en trek dat in de badkamer aan. Het is gewoon een simpele croptop, met een kort broekje, omdat het iets van 30 graden wordt vandaag.
Vandaag gaan we ook alvast naar de jongens van 1D. Ik heb ze al wel eerder ontmoet, maar ja. Het blijft bijzonder.Ik loop naar beneden, en maak een ontbijtje voor iedereen. Een paar crossiantjes, met allemaal beleg.
Ik hoor iemand de trap af lopen, en zie Robbie staan, met zn ochtend hoofd. 'Goeiemorgen!' zeg ik tegen Robbie. 'Morgen' zegt hij, iets minder vrolijk. Wat een vent ook.
We zitten met zn allen aan tafel, en hebben wat bedacht: we gaan vandaag al uit Casa Del Huts, en al bij de jongens wonen. Dan kunnen we nog even tijd doorbrengen, met de jongens. Ik hoor ook dat Kasper in het gips zit, echt zielig. En dat er ook een meisje is genaamd Kirsten, waarschijnlijk de zus van Kasper.
Ik pak mijn koffer, en loop met de jongens naar buiten. Ze hadden de sleutel al afgegeven ofzo? Ik weet het niet. Als we met 5 auto's naar het huis van de jongens rijden is het erg gezellig bij ons. Ik zit met Mat. 'Heb je misschien muziek ofzo?' vraag ik. 'Ja tuurlijk' zegt Matthy. En hij zet het album Midnight Memories aan. Ik zing met volle borst mee, met alle liedjes. Dit is toch wel echt mijn favoriete album, oh nee of euhm hoe heet ie ookal weer? Aha. Made In The A.M die is ook leuk.
We zijn bij de jongens, en ik til mijn koffer uit de auto. Niall staat al buiten met Kasper te zwaaien. Inderdaad Kasper zit met zijn arm in het gips. Zielig man! Liam komt naar mij toe lopen, en pakt mijn koffer. Gelukkig ken ik de jongens al, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
- - - - -
Hee! Weer een deel. Weer slecht, en ik wil niks horen dat het goed is. Stacy zit er in! Yes! Hvj Stacy! Nou doeii
- - - - -
10/7/23
- - - - -
Jongens kunnen jullie trwns helpen? Ik heb ruzie met 2 mensen: Yrsa en Milou. Ik mag hun nie ech. Toch Stacy? Jij heb ook ruzie met Milou. Nou nu ga ik echt. Doegg.
- - - - -
💅💅
JE LEEST
Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction!
FanfictionHey, ik ben Kasper (Kas) ik heb een zus: Kirsten. Ik hou met heel mijn hart van haar, ze helpt me overal mee. Ik heb natuurlijk ook ouders: Pablo en Marit. Ik denk dat je wel kan raden wie mijn pa en mijn ma zijn! Toch? Nou goed, met hun heb ik niet...