-9-

27 2 16
                                    

27 maart 2015

Pov Kasper

Ik word wakker van Niall die naar de badkamer rent. Ik ren snel achter hem aan, en zie hem boven de wc hangen. Ik wrijf over zijn rug. Als hij klaar is spoel ik door, en gaat Niall tegen de muur zitten, met zijn benen tegen zijn borst. Ik loop/ren naar beneden, en pak voor Niall een glas water.

Pov Niall

Kasper komt terug met een glas water, en ik slok hem gelijk achter over. We gaan weer in bed liggen, en ik leg mijn hoofd op Kaspers borst, en val al snel inslaap.

Pov Koen

Ik lig met Roos in bed. Ik ben echt blij met haar, ik vond haar al heel lang leuk, maar durfde haar niet te vragen.
Ze ruikt gewoon zo lekker, en en ze is zo knap. Ze ligt lekker te slapen op mijn borst. Ik ben alleen al heel lang wakker. Ik stap maar gewoon uit bed, en pak wat kleren. Ik spring onder de douche, en was de wel bekende ginger haren. En mijn lichaam.

Ik hoor iemand kreunen, dus loop snel naar de kamer. Roos is wakker geworden. 'Goeiemorgen, schat' zegt Roos. 'Goeiemorgen, schoonheid.' zeg ik. Ik kruip naar Roos toe, en geef haar een knuffel en kus.

Roos pakt ook wat kleren en loopt naar de badkamer, om waarschijnlijk haar haar te doen, tanden te poetsen en om te kleden

Na een tijde komt ze fris en fruitig uit de badkamer, ze heeft blijkbaar ook gedoucht. We lopen met zn 2en door de Zuidvleugel, om mensen wakker te maken, net hebben we dat gedaan bij de Noorvleugel gedaan, en ik zou je vertellen, dat vonden ze niet super grappig, als wij dat vonden. Niall kwam boos op ons af, omdat Kasper eindelijk goed lag te slapen. Hij had blijkbaar de andere nachten niet goed geslapen. Dus sorry Kas.

Pov Kasper

Ik lig eindelijk lekker geslapen, als er keihard op de deur wordt ge bonkt. Fijn. Ik schrik wakker, en zie Niall in zn boxer in het midden van de kamer staan. Hij stormt naar buiten, en roept wat. Wat 'ie zegt weet ik niet. Ik richt mijn arm naar mijn telefoon, en pak hem op. Ik zie dat ik een appje heb van Noah, mijn beste vriend. Nou, eigenlijk ex- beste vriend. Hij heeft me een keer laten vallen, en nooit meer terug gekomen

                              Noah

Noah
Joo, man, zullen we weer een keer chillen. Het spijt me echt heel erg van de vorige keer. N
  

                                                        Kasper
                               Nee! Waarom zou ik?
          U heeft dit contact geblokkeerd,                 tik om de te blokkeren.

Ik stap uit bed, doe kleren aan, poets mijn tanden en doe mijn haren. Ik loop met Niall naar beneden, en we ploffen op de bank. 'Gaat het eigenlijk weer helemaal?' vraag ik Niall. 'Ja, hoor' zegt Niall. 'Mooi!' zeg ik en geef Niall een kusje. 'Ieuw doe dat ergens anders' zegt Zayn, als hij beneden komt. 'En jij dan met Perrie' zegt Niall. 'Oke, daar heb je een punt!' zegt Zayn, en schiet in de lach. Wij schieten dan ook in de lach.

Matthy komt naar beneden strompelen en zegt: 'Goeiemorgen.' 'Goeiemorgen.' zegt iedereen die hier zit.

Als iedereen beneden is, gaan Niall en ik een ontbijtje maken. Hoe dat gaat lukken? I don't fooking now.

Als het eindelijk is gelukt om de aarbeien te ontkronen gooi ik ze in een schaaltje, en doe er nog wat blauwe bessen, frambozen en banaan bij. Dat is echt enorm lekker.

We zetten het eten op tafel, en gaan zelf ook aan tafel zitten. We eten het eten op, wat allemaal op gaat, want ja er woont een Niall Horan hier in huis.
'Wat gaan we doen vandaag?' vraagt Milo. 'Naar de stad?' vraagt Koen. 'Oh, moet die rijke ginger weer geld uitgeven?' lacht Harry. 'Ja!' zegt Koen. Iedereen schiet in de lach, en zoals altijd komt Niall niet meer bij. 'Niall, gaat het jongen?' vraagt Louis. 'J-ja h-hoor.' hikt Niall.

Niall is weer een beetje bij gekomen, en eet rustig verder. Zoals altijd.

Iedereen is zich aan het klaar maken, nou iedereen is eigenlijk al klaar, behalve Zayn. Die is vast z'n haar aan het doen. Zayn komt naar beneden gestormt. He he kunnen we eindelijk gaan. We lopen naar de deur, en lopen naar buiten.

We komen aan bij de stad, en kijken voor een leuk winkeltje. Stacy ziet een leuk winkeltje, en we gaan daar naar binnen. Het is een winkeltje met allemaal geurtjes. Ze kiest een leuk geurtje uit, en wilt m afrekenen, maar Matthy is haar voor, en rekent af. Wij staan een beetje achter de winkel, en kletsen een beetje.

We lopen weer naar buiten, en gaan nu een schoenen winkel binnen. Niall koopt witte hoge schoenen, ze staan hem erg mooi. Ik koop nieuwe Nikes, en Niall rekent - tegen mijn zin- af.

'Ni-hall, doe nou nie-hiet.' zeg ik, als Niall zijn pinpas pakt. Maar ik ben te laat, en hij heeft al af gerekend. 'Nou, dankje denk ik?' zeg ik tegen Niall. 'Alsjeblieft, schat.' zegt Niall en geeft me een kusje op mn lippen.

Oh nee er staat mega veel paparazzi bij de winkel. We lopen snel de winkel uit. Niall probeert zich door de menigte te drukken, wat niet echt lukt. Hij valt even weg, maar komt dan weer een beetje bij. 'Gaat het Niall?' vraag ik hem. Hij schudt zijn hoofd. 'Liam, het gaat niet goed met Niall!' roep ik naar Liam. 'Ik bel Paul wel!' roept Liam terug. Liam belt Paul,  en voordat Paul er is valt Niall weg. Ik kan hem nog net opvangen, die arm boeit me nu echt niet. 'Harry! Help!' roep ik naar Harry. Hij ziet wat er is gebeurd, en tilt Niall op. Paul komt aan gerend, en haalt de paparazzi weg. Niall wordt nog steeds opgetilt, en is nog niet bij. Ik weet dat hij claustofobies is, en dit zijn dus de gevolgen.

De paparazzi is weg, en Niall is weer bij gekomen. Gelukkig.

- - - - -

Hee! Weer een deel. Eerder op de dag dan normaal! Ik ga ook miss naar AFAS AAA.

STATUS: nog steeds ruzie, en het is erger.

- - - - -

13/7/23'

- - - - -

Kusjaass

Is dit een droom? Ft: Bankzitters En One Direction! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu