3

11K 693 510
                                    

Göz altına alım, nezarethane, savcı gelicek mahkeme kararı o bu çok uzun olucağı için yarıdan sonra direkt hapisanede başlıyorum çok yanlış olabilir pek bilgim yok olduğu kadar +yorum + oy yapın :⁠,⁠-⁠)


Nezarethaneye atılmıştım. Kemerim den bağcığıma kadar almışlardı . Böyle yaptıklarına çok şaşırmıştım. Etrafı kirik kırık gördüğüm gözlüğümü elime alıp inceledim paramparça olmuştu. Gözlerim ellerime döndü çok acıyordu derin kesikler kabuk tutmuştu. Yüzüm yaşlarımla yıkanmış kupkuruydu. Burun ve göz kenarlarım yanıyordu. Sürekli ağlayıp silmekten tahriş olmuştu. Üstümdeki okul kıyafetlerim halen ıslak ve nemliydi. Yatağa oturup kaldığım hücreye göz gezdirdim. Minik bir yatak ,yastık ve örtü vardı. Hiç iyi hissetmiyordum sürekli soğuk soğuk terliyordum. Sanki burası soğumuştu yoksa bana mı böyle geliyordu anlam veremimiştim. Gelen esneme ile uykum dahada gelmişti. Ama bir ağrı kesici almalıydım hem başım ağrıyor hem de midem bulanıyordu.

Çok yorulmuştum ağlamaktan , dayak yemekten, hakaret yemekten, güçsüz olmaktan bıktım.Kafamı yastığa koyup ince pikeyi iyice üstüme çektim. Isınmaya çalıştım ama yine de burası çok soğuktu. Aklıma bizimkiler geldi iyiler miydi ? Ne olmuştu acaba ya Emir bunları düşündükçe içim kararsada yavaş yavaş uykuya dalmışım.

***

Kendimi eski bir evde buldum. Esen rüzgar ,kapı ve cam aralarındaki boşluklardan çıkan uğultu sesleri evde yankılanıyordu. Bu ses bu evi ayrı ürkütücü yapıyordu. Evi incelemeye başladım. Etraftaki eşyalar ve tablolar tanıdık geliyordu. Burası bizim eski evimizdi her kötü anının olduğu o ev.

Arkamdan gelen çok eskiden unutmaya çalıştığım o tanıdık sese döndüm. Karşımda ki Annem' di

"Bakın kim gelmiş. Herşeyin suçlusu olan lanetli oğlum senin varlığın hep zarar . Seni hiç istemedik keşke hiç var olmasaydın Ali keşke ölseydin " dedi sesi çok ürkütücüydü.

Annemin bu laflarını sindirememişken yanağıma yediğim tokatla yere serildim. Gözlerimi açıp karşımdaki kişiye baktım. Babam' dı elindedi bıçakla üstü başı kan içinde, tepemde dikiliyordu .

" Oğlum sende benim gibi bir katilsin " dedi elindeki bıçağı suratıma uzatıp.

" Ne saçmalıyorsun o ölmedi .Ben asla senin gibi olmayacağım!" dedim ağlamaklı sesimle. Daha da geri giderken.

Ordan masadaki kanlı etleri kesen annem lafa girdi " Babasının oğlu mu ? Erkeğe benzeyen bir yanı yok ince bacakları , zayıf vücudu , beyaz teni , kılsız vücudu böyle erkek mi olur" dedi annem alayla.

Herkes gibi aşağılıyordu beni . Babam yanıma eğildi ne geri gidebiliyordum ne de kaçabiliyordum. Elindeki bıçağı göğsüme sapladı acıyla ağlayıp bağırmaya başladım.

"doğru erkek güzeli oğlum .Benim ibne oğlum" dedi defalarca sesleri tekrar eti tekrar ettikçe korkunçlaştı ibne oğlum ,ibne oğlum , ibne oğlum benim ......

Birden yataktan oturur halde fırladım. Hıçkırarak ağlıyordum. Elimi göğsüme koydum haylen acısı vardı. Nefes alamıyordum başım dönüyordu "yine bir kâbus" dedim ağlayarak çok üşüyordum. Soğuk soğuk terler dökülüyordu bedenimden haylen sesleri kulağımda uğulduyordu. Kafam zonkluyordu vücudumun tüm yükü sanki kafamda toplanmış gibiydi. Kendimi tekrar yatağa bıraktım. Bedenim yanıyordu ama çok soğuktu .

"Pşstt çocuk " diye sesleniyordu acaba halen bir kâbusun mu içindeydim ?

Demir kapı'nın açılma sesi geldi. Gözlerimi açamıyordum göz yuvalarım yanıyordu ,sarsılarak ağlıyordum. Alnıma değen soğuk eller ile irkildim kafamı sola sağa çevirdim elin sahibinden kurtulmak istercesine.

Meftun (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin