5

9.5K 605 160
                                    


İyi okumalar oy, yorum yapmayı unutmayınnn

Uzun karanlık koridor boyunca ilerleyen askeri takip ediyordum. Beni kimin ziyaret ettiğini merak ediyordum. Elimi avucumun arasına almış sıkıyordum her strese girdiğimde böyle yapardım. Kridorun sonuna gelmiştik. Asker kapıyı açıp yana çekildi. Bir askere bir kapıya baktım. Derin bir nefes alıp içeri girdim. Karşımda oturan Mahkemeden sonra bir daha görmediğim adamı gördüm .

Komutan ?

Bu adam neden beni görmeye gelmişti bir süre olduğum yerde sadece ona baktım.

" Ne duruyorsun orda gelsene" dedi. Bu komutu ile aklım başıma geldi.

Masaya doğru ilerleyip karşısındaki sandalyeyi çekip oturdum. Ellerimi bacaklarımın üstüne koyup masadaki bakışlarımı komutanın yeşilerine döndürdüm. Neden gerilemiştim anlam veremedim ne demem gerekiyor du?

" Neden geldiniz " dedim merak ettiğim soruyu sorarak.

" Bu seni ilgilendirmez çocuk " dedi bunu demesie şaşırdım nasıl bir ceavaptı bu.

" Mahkemede doğruları neden söylemedin. Arkadaşların senin suçsuz olduğunu söylüyor du " dedi. Ama neden gelip bana bunları soruyordu ona neydi ki anlamıyorum.

" Bu seni pek ilgilendirmez komutan " dedim ona cevabıyla cevap verdim. Tek kaşını kaldırıp sırıtı gözlerim yine gamzelerine kaydı. Onun gamzelerine hayranlıkla baktığımı fark edip gözlerimi geri masaya çevirdim.

" Neden yemek yemiyorsun ?" dedi. Yüzüme bakarken.

Nerden biliyordu  ve hem ona ne şaşkınca kafamı kaldırıp tekrar suratına baktım.

" Ne alaka kim dedi hem size ne " dedim.

" Elim uzundur benim bilirim "dedi. Yana eğilip yerden bir poşet aldı masaya koydu .

" Bu ne? " dedim şaşkınca bir poşete bir ona bakarak.

" Yemek " dedi poşetekileri çıkarıp önüme koyarken. Pilav üstü tavuk ve tarhana çorbasını kabından çıkarıp önüme koydu. Nereden biliyordu en sevdiğim çorba ve yemeğin bunlar olduğunu. Neden böyle yapıyor du ?. Önüme koyduğu yemekleri kapılarından çıkarıp tek tek masaya koydu. Olmayan iştahım karşımda duran en sevdiğim yemeklerle açıldı. Kaşığı elime doğru uzattı.

" Başla " dedi emir verircesine.

" Neden getirdiniz bunları " dedim üstümden atmadığım şaşkınlığımla .

" Çocuk yemeğini ye daha faza soru sorma " dedi biraz sinirlenmişti sanki ama niye yemeği yemiyorum diye mi?

Elindeki kaşığı alıp pilavın tadına baktım bu son 1 ayda yediğim en güzel yemek olabilirdi. Büyük bir açlıkla önümdeki pilav üstü tavuğu yemeye başladım çok lezzetliydi. Fırat abinin yemeklerine laf etmek gibi olmasın ama bu cezaevinin yemekleri zehir gibiydi. Yemekleri bitirip sonuna gelmiştim.

Karşımda oturmuş beni izleyen komutana döndü suratım. Benim bu hayvansı şekilde tüm bu yemekleri gömemi sonuna kadar izlemişti. Gözlerini yüzümden elime döndü o normal bakışları sona doğru bozuldu. Kaşlarını çattı kolunu uzatıp sol bileğimi tutup kendine çekti. Yüzüne bakmayı kesip bileğime döndü gözlerim bileğim mosmor olmuştu. Nasıl olmuştu bu ? haa tabii o hasan iti tuvalete beni zorla çekerken..

" Kim yaptı ! " diye  bağırınca yerimden titredim.

" Kimse " dedim onun gözlerinden gözlerimi kaçırıp.

" Ali saçma sapan konuşup benim sinirimi bozma . Bileğini kim böyle yaptı " dedi bağırarak.

İlk defa adımla bana hitap etmişti. Ve neden tanımadığı biri için bu kadar ilgiliydi neden bana bağırıyordu. Bileğimi onun iri elinden zorla çekip dizimin üstüne koydum gözlerim bir bağırmada bile dolu dolu oluyordu. Kafamı eğip önüme baktım. Daha fazla güçsüz görünmek istemiyorum. Burnumu çekip sesizce akan yaşlarımı saklamaya çalıştım. Neden bukadar duygusal ve ağlak olduğumu bilmiyorum ama böyle olmaktan kendimden nefret ediyorum .

" Ali bana bak ! " dedi öfkeyle.

" Gözlerin buraya geldiğinde de dolu doluydu. Kim yaptı ! " dedi kafamı eğip bir şekilde masadan kalktım. Göz teması kurmamaya çalışıp.

"Düştüm" dedim kapıya doğru giderken. Kapının kolunu tutup açacaken durdum "Yemek için teşekkürler " dedim.

"Ali ! " dedi arkadan botunun çıkardığı sert adım sesleri geldi.

Bir anda tek koluyla açmaya çalıştığım kapıyı sertçe kapatıp. Beni kapıyla kendi arasına aldı. Arkamda duruyordu nefes sesleri kulağıma gelecek kadar yakındı.

" Neden benimle ilgileniyorsunuz " dedim kırık sesimle sırtım halen ona dönüktü.

" Ali bana bak " dedi sesini düşürmeye çalışarak. İnatla kapının kolunu tutup kapıyı açmaya çalıştım ama tek kolu buna engel oluyordu.

" Dedim ya düştüm kolumu vurdum " dedim sesizce akan göz yaşlarımı kolumun tersiyle silip. Birden omuzumdan tutup beni kendine doğru çevirdi kapıya yasladı. Beni iki kolunun arasına alıp cevabımı bekliyordu. Bu hareketi bana başkası yapsa rahatsız olur onu itterdim ama bu adam yapınca birşey yapmadım.

" Ali tekrar yalan konuşuyorsun ! " dedi sakin tutmaya çalıştığı sesiyle

" Komutanım sizin benden daha önemli uğraşacağınız işleriniz yok mu? " dedim burun buruna geldiğim adama.

" Yok " dedi gözlerimin içine bakarken. Odada yankılanan telefon sesiye ortamın garip havası dağıldı. Telefon okadar ısrarla çalıyordu ki açıp bakmak zorunda kaldı .

" Her ne halt olmuşsa bunu her kim yapmışsa öğrenicem çocuk ! " dedi geri çekilip küfür edip telefonu kulağına koydu suratımı süzmeye başladı.

"Alo " dedi öfkeyle sırtını döndü etiği küfürleri odada yankılanıyordu. Kapıyı açıp odadan çıktım. Kapıda beni bekleyen askerle birlikte tekrar cezaevine geri döndüm.

Açılan demir kapıdan karanlık ortama girdim. Herkes uyumuştu bile saat kaçtı ki? Az bir ışığın aydınlattığı odada gözüken saate baktım saat bire geliyordu. Ne ara bukadar olmuştu. Normalde kısa süreliğine ziyaret izni vardı. Ama ben fazlamı kalmıştım. Kafamı karıştıracak bir soru daha eklenmişti.

Yatağıma girip örtüyle üstümü iyice örtüp uyumaya çalıştım ama uykum gelmiyordu. Aklıma komutanın dedikleri benimle neden bukadar ilgilendiği geldi. Yatağımda oturur pozisyona gelip yastığımın altındaki defteri ve kalemi alıp resim çizmeye başladım.

Kendimi yorup aklımdaki sorulardan kurtulmak için eskiden en iyi yöntemim buyken artık eskisi gibi etki etmiyordu.




Ali geçmişi , yaşadıkları, ağır şiddet gören bir çocuk olduğu için fazla duygusal bir karakter hep ağlaması norma yanii /⁠//⁠/

Ali geçmişi , yaşadıkları, ağır şiddet gören bir çocuk olduğu için fazla duygusal bir karakter hep ağlaması norma yanii /⁠//⁠/

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali ❥


Bölümü baştan kontrol edip hataları düzeltim. Hata yoktur artık inş. Hata bulursanız söyleyin

Meftun (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin