14

10K 590 555
                                    

                    Yeni bölüm geldi >.<




Heyecanla sonuna kadar açtığım kapı büyük bir sesle duvara çarpıp durmuştu. Çarpan demir kapıyı tutup karşımda beni baştan aşağı süzen dörtlüye döndüm. Taktığım maskeyi çekip çıkardım.

" Ee, kapıda durmayın içeri gelsenize " dedim bana halen şaşkınca bakan dörtlüye.

" Lan! Ali, ne diye aramalarımıza cevap vermiyorsun? " dedi Ege, montunun içine gömdüğü kafasını çıkarıp.

" Şey, temizliğe o kadar daldım ki unuttum tamamen aklımdan çıkmış. " dedim elimi enseme atıp.

" Bu soğukta temizlik? " dedi Musa tek kaşını kaldırıp.

" E- evet " dedim Musa'nın cevabına karşılık verip. Öyle davranıyorlardı ki kendimi suç işlemiş gibi hissettim.

" Ali, Doruk ağzına sıçıcak meraktan öldü çocuk." dedi Alp bir ellini Poyraz'ın montuna geçirmiş ısınmaya çalışıyordu.

" O nerede " dedim ayak ucundan yükselip arkalara bakmaya çalışıp.

"Gelmedi, sana tripli o " dedi Alp elindeki telefonu sallayıp bana gönderme yaparak.

" Ciddi misin? " dedim kapıdan elimi indirip.

" Yok, ya gelir şimdi " dedi Ege elindeki sigara kutusu ile bahçe kapısını doğru işaret ederken.

Kapıda uzun süren sorular ve göz hapsinden sonra bizim gurubu içeri sokup kapıyı kapatım. İçeri giren gurubun arkasından salona ilerledim. Herkes bir koltuğa yayılıp oturduktan sonra bana döndü.

" Ne oldu ? " dedim benden cevap bekleyen guruba bakarken.

" Bunu sana sormalıyız Ali , ne oldu ? " dedi Ege.

"Neden bu yere geri geldin ?" dedi Musa.

" O şerefsiz müdür kovdu di' mi? " dedi Poyraz

" Hay! ben o adamın var ya... " dedi Ege, elindeki sigarasını dudaklarının arasına alırken.

" Kaç defa aradık seni birşey oldu sandık! " dedi Musa elindeki poşetleri masaya bıraktı. Yandaki sandalyeyi çekip yayılarak oturdu.

" Şey, okuldaydınız arayıp rahatsız etmek istemedim sadece" dedim ona doğru dönüp avucumun arasında ki parmaklarımla oynarken.

" Ha, üstüne bastın birde okul işi var " dedi Ege, koltuktan kalkıp cama doğru ilerlerken.

" Harbii ! " diye lafa atladı Alp . Poyraz' ın montunun tüyleriyle oynamayı bırakıp.

" Ben ayarladım gibi... dışarıdan okuyorum artık." dedim Alp' e dönüp.

" Ne yani geri dönmüyor musun? Okula " dedi Alp koltuktan yayılmayı bırakıp, ciddileşerek.

" Evet, işte okuldan kovulunca yurttan da kovuldum " dedim beni dinleyen gruba bakarak.

" Okul ile alakası olmayan bir kavga olanlara bak " dedi Musa sinirle.

" Zaten iki ay kaldı. " dedim parmaklarımla iki yapıp ileri doğru uzatarak.

" Peki, ne diye koca evi tek başına evi temizliyorsun? " diye lafı değiştiren Ege'ye elimi indirip döndüm.

" Bilseydim şirketten bir kaç temizlikçi göndererdim onlar yapardı " dedi Musa. Sandalyeye yeniden geri yaslanıp.

" Gerek yok, teşekkürler " dedim.

" Ali, senin toza alerjin yok muydu? " dedi Alp merakla.

" Var ama az " dedim.

" Var ama az mı ? " dedi Alp.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meftun (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin