8

9K 616 190
                                    


oy verip yorum
yaparak destek olabilirsiniz

Neden çok garip hissediyordum ?

Neden halen ona bakıyordum ?

Neden burası biraz fazla ısınmıştı ya kalbim neden ağzımdaymış gibi atıyordu ?

Yolun ortasında durmuş birbirimize bakıyorduk . Gözlerim uzağı pek iyi görmesede o olduğunu anlamıştım. Bu sesiz bakışmayı Ege'nin seslenmesi bozmuştu. Yüzümü o yerden çekip arabaya binmiş beni bekleyen bizimkilere döndürdüm.

" Hadi Ali gelsene " dedi Ege.

" Ne dikiliyorsun orada " dedi Alp arabanın kapısına yaşlanmış beni beklerken.

Onun tarafa bakmadan daha doğrusu bakmamaya çalışarak Musa'nın lüks spor arabasına yanına ilerledim. Sırtımda olan gözleri hissediyordum. Arabanın yanında kapı kolunu tutmuş beni sabırsızlıkla bekleyen Alp benim için kapıyı açtı. Ben bindikten sonra arkamdan o da arabaya bindi. Şuan ne yapacağım nereye gideceğimi bilmiyordum. Garip duygular içindeydim şuan olan herşey çok garipti gerçek olamayacak kadar güzeldi. Ailemin yanındaydım.

" Nereye gidiyoruz" dedim merakla.

" Sürpriz" dedi Ege.

Acaba nereye gidiyorduk . Arabada büyük bir sessizlik vardı Onlardan 1 ay ayrı kaldım ama şuan konuşmaya bile biraz çekiniyordum bu biraz değişik bir duyguydu. Araba yolculuğumuz biraz uzun sürecekti bizim mahalle baya uzakta kalıyordu birde İstanbul trafiği olunca yol dahada uzuyordu.

" Musa şu tavandaki camı açsana" dedi Alp üstündeki tişörtü sallarken tavanı gösteriyodu. Açılan tavan camı ile İçeriyi dolduran dolu dolu rüzgar ile yüzüme savruldu saçlarım. Gözüme giren güneş ışığıyla açılan araba tavanına baktım. Alp hızla kalkıp tavandan kendini çıkarmıştı bile benimde kalkmam için elini uzattı. Alp benden yanıt gelmeyince elini salladı . Bir elini bir de ona baktım. Cevap gelmeyince kafasını eğip bana baktı.

"Ali lan hadiii " dedi Alp heyecan ve sabırsızlıkla.

" Alp akrobatik hareketlere girip çocuğu düşüreceksin " dedi Poyraz elindeki telefona bakarken bir yandan gözü bizim üstümüzdeydi daha çok Alp'in.

" Off Poyraz sende ordan laf sokma " dedi Alp bıkınlıkla hep atışan bu ikilinin bu hallerini özlemiştim. Bu hallerine sesizce kıkırdadım ardından beni sabırsızlıkla bekleyen Alp'e elimi uzatım beni yanına çekti. Kenarlara sıkıca tutunup dengemi sağladım. Yüzüme vuran sert rüzgar ilk başta afalasamda sonradan alıştım. Alp ile ellerimizi açıp son ses çalan şarkıya eşlik edip deliler gibi eğlenmiştik yol boyu arada bize kızan

" Yine hasta olucaksın Ali " diyen Musa ile Alp' e

"Ali hasta olursa senin yüzünden " diye kızan Poyraz ile kendini savunan Alp' in atışmaları ile geçmişti. Hava biraz soğuk esiyordu ama bu Alp' le eğlenecemize engel değildi.

" Ali artık inin hasta olucaksın " dedi Musa.

" Yok olmam " dedim suratıma vuran soğuk ama rahatlatıcı rüzgarı içime çekerken.

Benimle bukadar ilgilnmelerinin nedeni bağışıklık sistemim iyi olmadığı için çabuk çabuk hasta olmamdı . Bir ara otuz sekize çıkan ateşimle beni hastaneye yetiştirip niye Alp ile su savaşı oynadığım için azarlamışlardı. Hasta olunca çok kötü olduğum için çok dikkat ediyorlardı. Zorla daha fazla havale vakası yine olmasın diye Musa'nın arabasında fazlalık olan montunu üstüme giydirmişlerdi. Tavanı kapatıp oturmamız için kızmıştı ben soğuktan üşüyünce oturmuştum ama Alp inatla inmemişti.
M

Meftun (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin