9

8.5K 564 186
                                    

Sonunda yeni bölüm attım okuyan arkadaşlar
+oy + yorum + takibinizi alırım
İyi okumalar >⁠.⁠<

Zaman okadar hızlı geçmiştiki saat ne zaman gecenin birine  geliyordu farkına bile varmamıştık. Neden en güzel saatlerimiz çabuk geçiyordu anlamıyordum. Çayımızı içtikten sonra gidiyorduk ama Sema abla ve Ege'nin ısrarıyla bu gece hepimiz yatılıya kalıyorduk. Sema abla koltukları açıp getirdiği çarşaf ve örtüleri sererken ben de yardım etmek istediğimde kızıp beni geri gönderdi. Son koltuğun yastığını koyduktan sonra ellerini beline koyup soluklandı. Ordan Alp beklemeden yer yatağında atlayıp uzandı.

" Tamamdır başka bir isteğiniz olursa çocuklar mutfak şurası tuvalet koridorun solunda tamam " dedi eliyle yerleri işaret ederken.

" Teşekürler Sema abla kusura bakma zahmet etin " dedim.

" Aaa Ali yok ne zahmeti böyle şeyler duymayayım lütfen " dedi.

Ege elinde tutuğu kıyafetlerle yanımıza geldi.

" Ali üstündeki takım elbiseni çıkar bunları giy " dedi.

" Gerek yoktu " dedim.

" Aaa Ali üstündekilerle uyuyacağım deme " dedi Sema abla.

Ege 'yle bana kızıp elime tutuşturduğu pijamayı alıp yan odada giydim. Gerçekten rahatlamıştım takım elbise giyip işe giden insanları sorguladım nasıl rahat ediyorlardı.

Giyindikten sonra salona gittim Musa koltukta uzanmış kolarını kafasının altına koymuş düşüncelere dalmıştı. Yer yatağında uzanan Poyraz Alp'in anlattığı olayı uykulu haliyle dinliyordu.
Ege'de burda fazladan bir koltuk olamadığı için kendi odasında uyumuştu. Nenim nekadar onun yatağında uyumam için ısrar etsede ben kabul etmemiştim. Işığı kapatıp bana hazırlanmış koltuğa uzandım pikeyi üstüme çektim. Ordan mızmızlanan Alp.

" Ali niye kapadın birşey anlatıyordum bu meymuna" dedi Alp.

"Ne me- meynun ne dedin " dedi Poyraz Alp'in dediği şeyi tekrar edip anlamaya çalışarak.

Onlar tekrar atışırken Musa'nın sert ama kısık sesi odada yankılandı.

" Uyuyun lan gece iki olmuş haylen atışıyorsunuz. Ali yorgun çocuğun kafasını şişirmeyin " dedi kısık çıkarmaya çalıştığı sesiyle. Bir sözü ile ortam sessizleşmişti. Günün yorgunluğu  ile yavaş yavaş kapanan göz kapaklarım ile kendimi uykuya bıraktım.

~

"Ali ali ali " biri bana sesleniyordu.

  Ama kimdi ve neredeydi?
Sağıma ve soluma bakındım. Burası karanlık ve soğuktu etrafımda döndüm ama hiç kimse yoktu. Yerler ıslaktı ama bir koku vardı. Bu koku ... kan kokusu geri geri gitmeye başladım ama her adım attığım yer ıslaktı ve batıyordum. Ne yeri görebiliyordum ne de adımı seslenen kişiyi birden yine aynı sesi duydum.

"Herşey senin suçun " dedi sesi çok korunçtu etrafta yankılanıyordu.

" Aliiiiii" kulaklarımı kapatım kafamı eğdim " bu bir kâbus evet gerçek değil " dedim.

" hep bir fazlalık oldun " dedi aynı ses ve tekrar beni
aşağılamaya devam etti.

" sen bir hiçsin" dedi.

" Kes sesini sus yeter yeterrrr "dedim ellerimi kulaklarım dan çekip kafamı kaldırıp etrafa baktım.

Karşıda gördüğüm siyah beden ile irkildim üstüme gelmeye başladı.
" Seninde benden bir farkın yokmuş degilmi oğlum ! " dedi aynı ses.

Meftun (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin