Minik Bir Duyuru

67 5 9
                                    

Arkadaşlar; öncelikle hepinize hikayemi okuduğunuz, ilgi gösterdiğiniz, oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bölümler hızla ilerliyor merak etmeyin. ;)


Ancak bildiğiniz gibi yıl bitti ve yaz başladı. Artık ekranlarda yeni yaz dizileri yayımlanmaya başlayacak. Geçen gün tesadüfen rastladığım bir dizinin fragmanını izledim. "Adı Mutluluk" diye bir yaz dizisi haziranın sonları, temmuzun başları gibi Fox Tv'de başlayacak. Dizinin konusu ise şuan ki bilgilere göre bizim hikayemizle benzerlik gösteriyor. Ailesi tarafından mimar olmaya zorlanan bir kız, İstanbul'a gidiyor. Dizi hakkındaki bilgiler şimdilik bu kadar. Bilmenizi isterim ki fragmanı ve tanıtım bilgileri bile 6 gün önce yayınlanmış. Oysa ben bu hikayeyi Mart'tan beri yazıyorum ve Mayıs'tan beri de yayınlıyorum. Bu yüzden tüm bu benzerliklerin benim çalmam uyarlamam nedeniyle olmadığını bilmelisiniz. Çünkü yok öyle bir şey. Peki nasıl olur da konusu bile neredeyse aynı olabilir derseniz söylemeliyim ki hiçbir fikrim yok. Ancak nasıl insanlar giysilerinde bilmeden pişti olabiliyorsa belki bu da böyle olmuştur... Bilemeyeceğim... Gerçi düşününce benzemeyen yönleri de var. Tamamen aynı değil yani. Zaten dizi başlayınca da izlemeyeceğim. Bu sayede hiçbir şeyi diziden uyarlamayacağıma emin olabilirsiniz. İleri ki bölümlerimin çoğu hazır ne de olsa...


Neyse bunu çok kafaya takmayacağım. Siz de öyle yapmalısınız... Her şey için teşekkürler sizlere... Oylarını, okumalarını ve yorumlarını eksik etmeyen arkadaşlara sevgiler... Daha nicelerine... :D ;) <3 <3 :) ...


NOT: En üstteki video bahsettiğim dizinin fragmanıdır. Merak edenler izleyebilir...

Kırmızı BavulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin