ÖNCEKİ BÖLÜMDEN
Cansu'nun Ağzından
Poyraz dehşetle bana baktı. Sonum gelmişti! Kaydım silinecekti! Eve de dönemezdim. Koca Istanbul'da... Yine bir ben bir de kırmızı bavul yapayalnız mı kalacaktık!? Oo hayır! Bu sefer kurtulmam için mucize gerekliydi... Kurtulmam çok zordu... Çoook zor!...Poyraz'ın Ağzından
Cansu... Cansu atılacak! Benim yüzümden... Öyle konuşmayacaktım adam hakkında! Cansu gidecek... Kırmızı bavulu ile çekip gitmek zorunda kalacak... Ve benim kırmızı bavulum yapayalnız kalacak! Sakın yanlış anlamayın... Ben değil kırmızı bavulum üzülecek yalnız kalacak sadece!.. Ben değil!!... Böyle işte... O hale böyle geldik... İşler karıştı... Peki çözülecek mi?... Kimbilir...
**********************
12. BÖLÜM
Cansu'nun Ağzından
-Çabuk ol! Bizi görmeden gidelim. Elimiz kolumuz bağlı teslim olacak değiliz ya!
Poyraz beni sürüklemeye başladı.
Odasına girdiğimizde hâlâ ellerimiz titriyordu.
-Ee şimdi ne olacak!!?!
Cevap vermiyordu. Anlamsızca bilgisayarda dolaşıyordu.
-Ne yapıyorsun be?! Benim hayatım söz konusu burada!
-Koz arıyorum!
Kaşlarımı çattım.
-Yeter ya bir günüm de normal geçsin... Şu yaşanılanlar... İyi ki Pera, Selin ve Yaprak var...-Yaprak daha geleli kaç gün oldu ki bu kadar kaynaştınız?!
-Kaynaştık sayılmaz... Kızla hiç görüşemiyoruz. Kirpisi Bayan Papatya'yı da yanına alıyor. Kimi zaman bizim işimiz oluyor kimi zaman onun... Geceleri ancak bir arada oluyoruz. O zaman da uyuyoruz. Ama iyi kız yani...
-Cansuuu!!!!
Boynuma yapışan bir Poyraz! Alışık değilim ben buna. Sevinç nidaları atıyor!
-Buldumm! Bulduumm!!
Ellerimle hafifçe itiverdim.
-Sarılmak için fırsat kolluyorum demiyorsun da ne diyorsun... Ne buldun lan ne!?!-Patron karısını aldatıyor! Bak şu mesajlara! Sonunda!
-Şantaj yapacağız yani!
-Mecburuz terbiyeli hanımefendi! Yoksa gitmek mi istiyorsun?
-İyi tamam tamam...
-Aylardır konuşuyorlarmış... Görüşüyorlarmış... Cansu! Hemen harekete geçmeliyiz! Elimizde kozlar da var !
-Kurtulacak mıyım? Kesin demi? Yoksa şantajdan dolayı iyice suçlu durumuna düşeceğim...
-Bir şey olmayacak! Hatta bu kadar korkuyorsan sen git odana, ben gider konuşurum adamla... Sen sakinleş.
Ümitsizce baktım yüzüne. Yapacak bir şey olmadığını tırnaklarımı yemekten bitirdiğimi görünce anladım. Onaylayıp, odaya yöneldim. Ama odaya girdiğimde karşılaşacağım manzarayı bir bilseydim...
Poyraz'ın Ağzından
*****
Karşımdaki utanıp sıkılan yüzü gördükçe keyiften dört köşe oluyordum. Tanrım! Nasıl keyifli! Nasıl Keyifli! Gaddarcasına keyifli! Pis Mikroba haddini bildirmek için tüm delilleri göstererek tehdit yağmuruna boğuyordum onu. Pis Mikrop... Evet evet! Mikrop...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Bavul
Fiksi RemajaHayallerinin peşinden koşan bir kız, ne istediğini bile bilmeyen çapkın bir erkek... Yolları kesişse ne olurdu sizce? Cansu'nun en büyük hayali şarkıcı olmaktı. Disiplinli ve onu mimarlığa zorlayan bir aileye sahip olan Cansu 18'ine bastığında hayal...