-,01

1.1K 67 37
                                    

bu kitabin ve kisilerin gercek hayat ile hicbir ilgisi yoktur, her sey bir hayal urunudur!

uyarimizi da yaptigimiza goreee

Onceliklee hosgeldiniizzz☺️

Umarim begendiginiz bir kitap olur😻

Iyi okumalar kizlariimm🤭

tekrar geldim🤭




tekrar geldim🤭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




•••


Gökyüzünü saran bulutlar ve onları aydınlatan güneşin ışıkları dik bir şekilde görkemli saraya vuruyordu. Kuşların cıvıltısı sarayın dört bir yanını sarmış, adeta uyuyanlar için şarkı söylüyorlardı sanki.

Bu görkemli sarayı; Prens Kim Taehyung, kardeşi Prens Jeon Jungkook ve çalışanlar, cariyler ile güzideler oluşturuyordu.

Sarayın özel olarak hazırlatılan odalarda, alt katta cariyeler, Prenslerin bir alt katında olmak üzere, üst katta kalan güzideler yer alıyordu.

Düzenlenen eğlenceler ve özel yemekler sonrası prensler yanlarına bir güzide çağırır, ve bir gece geçirirdi.

Şu anlık kral tam olarak Kim Taehyung olmasa da, babası yavaştan ona her şeyi öğretiyordu. Kısa Sefere çıkacağı zaman oğlunu da götürür, bir şeyler öğrenmesi için elinden geleni yapardı.

Kim Taehyung ve Jeon Jungkook... onlar hiç bir zaman 'ben kral olacağım!' Diye tartışmadı. Ayrı annelerin evlatları olsalar dahi bu onlar için bir şey ifade etmiyordu. Onlar kardeşti, bunun lafı hiç bir zaman açılmadı. Çünkü jungkooka göre kral olmak için doğan kişi taehyungdu, kendisi zaten hiç bir zaman kral olmak istememişti. O sıkılırdı böyle şeylerden, uğraşamazdı..

Kuşların sesi ve penceresinden vuran güneş nedeniyle yatakta yüzüne gelen güneşi önlemek için elini yüzüne atan ve mızmız sesler çıkartan, güzide Park Jimin,

Mızmızlandığı zaman çıkarttığı sesler nedeniyle uyanmak zorunda kalan, Bir diğer güzide Min Yoongi...

Onlar sarayın gözdesi, sarayın en güzel güzideleriydi. Henüz Prensle bir gece geçirememiş olsalarda herkes onları kıskanırdı. Erkek olmalarına rağmen, güzellikleri ile herkesi kıskandırabilirlerdi.

Güzide olan diğer erkek ve kız cariyelerden onları kıskanan çok kişi de vardı zaten. Hem, onları kim kıskanmazdı ki...

"Senin yüzünden uyanmaktan bıktım, sus artık tanrı aşkına!"

Yoongi bir hışımla kafasını kaldırmış ve söylenmişti jimine. Hep bunu yapıyordu, gece yıldızları izlemek için her zaman perdeyi açık bırakıyordu ve sabahta güneş yüzünden söyleniyordu.

Seraphin |yoonkook&vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin