-,07

493 53 26
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




•••



Yoongi

Biz aşağıya indiğimizde korumalar Marry'i çağırmış ve tekrar prensin yanına gitmesinin gerektiği söylenmişti. Bu yüzden herkes bir yere dağılmış bir şekilde Marry'i bekliyorduk.

Karinanın üstten bakışlarını görmezden gelmeye çalışıyordum. Herkese üstten bakıyordu ama, biliyor musunuz.. Kendisini haksız görmem için bir sebep bulamıyorum.

Gözlerimi yavaşça bol dekolteli olan elbisesine çevirmiş ve incelemeye başlamıştım. Vücudunu saran derin yırtmaçlı elbisesiyle vücudunu gözler önüne sergiliyordu.

Vücudu kusursuzdu, bir kadın olarak mükemmel bir fiziği vardı. Yüzü güzeldi. Kalbi ne kadar çirkinse yüzü tam tersi olarak güzeldi.

Bense, fiziğim onun kadar değildi ve yüzüm o kadar da güzel değildi. Eğer prens onu seçerse şaşmamalıydım.

Baştan aşağı karinaya bakarken daha düne kadar orda olmayan bileğindeki morluk dikkatimi çekti ve kaşlarımı çatarak bileğine bakmaya başladım. Az önce gördüğüm kadarıyla normal bir şekilde yürüyordu ancak ayağında morluk vardı.

Karina ayağına baktığımı fark ettiğinde elbisesini tutup ayağını kapatacak şekilde çekmiş ve hiç hoşlanmadığım bir şekilde bakmaya başlamıştı.

Gerçi kendisi bana nasıl bakarsa baksın ben zaten hiç hoşlanmıyordum. Şu an doyoungun sesinden hoşlanmadığım gibi...

"Resmen prensle beraber dans ettin! Hâla inanamıyorum. Bu sefer gerçekten kimi çağıracağı belli gibi."

Son cümlesini imalı bir şekilde bana bakarak söylemişti ve bende gözlerimi tavana dikip sabır dilemiştim tanrıdan.

"Çok bir şey söylemek istemiyorum ama, öyle görünüyor gibi doyoung."

Karina kollarını göğsünde birleştirmiş öyle cevaplamıştı doyoungu. Onları odanın köşesinden izleyip her ne kadar görmek ve duymak istemesemde diğerlerinin fısıldaşmalarının yanında onların konuşması hep baskındı.

Tabii diğerleri de fısıldaşıp bir bana bir karinaya bakıyorlardı ancak onları görmezden gelmeye çalışıyordum. Bugün herkesi görmezden gelmeye çalışıyordum evet.

Onların düşüncesi de aynı. Karinanın çağırılacağını düşünüyorlardı. Prensin yanına giden ilk kişi ve prensle dans eden ilk kişi olarak karinanın gideceğini düşünüyordu herkes.

Seraphin |yoonkook&vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin