Selam kizlariiimmm🙋♀️
Oncelikle nasilsiniz iyi misiniz bakayim???
Umarim iyisinizdirr
Baslamadan once, Kralice Jungkook'un uvey annesi. Gercek annesi degil ona gore!!!
Evet, simdi baslayabiliriiiizz😋
İyi okumalarrr😽💕💓💞
•••Üç ay sonra...
Yoongi
Prensler gideli üç ay olmuş ve kraliçe çoktan canıma okumuştu... Junkook'un bana en son öpücük atmasından sonra kraliçe resmen beni öldürmek ister gibi çalıştırıyordu.
Yapılacak bir şey olduğu zaman başkasının yapması gerekirken bile bana söylüyordu. Her şeyi bana yaptırıyordu. Hatta bir keresinde tek başıma meyve toplamıştım ve her yerim çizilmişti...
Çok yorulmuştum. Tüm sarayın işini ben yapıyordum neredeyse. Bu sebeple sık sık uykum geliyor ve yemek yememin azalması sebebiyle de başım dönüyordu.
Yorgun adımlarla odaya geçip kendimi yatağa atmış ve inlemiştim. Çok uykum vardı... jimin taradığı saçlarını ben gelince bırakmış ve hemen yanıma gelmişti.
"Yine çok yorgun gözüküyorsun... yemek yedin mi?"
Soru sormasıyla başımı olumsuz anlamda iki yana sallamış ve gözlerimi kapatmıştım. Jimin ise başımda dikilmiş beni inceliyordu.
Yine aynı şeyi söyleyecek-
"Yemek yemiyorsun ama kilo alıyor gibisin... çok garip."
Bıkkınlıkla gözlerimi açmış ve göz devirip tekrardan gözlerimi kapatmıştım. Bir kaç haftadır bunu söyleyip duruyordu ve beni deli ediyordu!
Şişkosun diyordu resmen bana...
"Gözlerini devirme bana! Neyse... dua et de kraliçe sana tekrardan bir şey yaptırmasın."
Dediği şeye gözlerim kapalı bir şekilde yüzümü buruşturarak yerimde kıpırdanmıştım. "Jimin çok yoruldum ya... çağırmasın beni artık ağlıcam!" Diyerek garip sesler çıkarmıştım.
Gerçekten ağlayacaktım artık ya...
Jimin eliyle koluma dokunmuş ve "dayanmalısın yoongim... prenslerimiz bir gelsin, o zamana belki prens Jungkook bir şeyler yapar." Demişti.
Yani, bu olanları anlatsaydım ne olurdu tam kestiremiyordum ancak, sinirlenip kraliçe ile konuşacağı da kesindi.
Ama, Jungkook'a gidip kendisini şikayet ettiğimi düşünecek olan Kraliçemiz, o zaman bana ne yapardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seraphin |yoonkook&vmin
FanfictionPrenslere aşık olan güzideler, ve onları bekleyen bir takım zorluklar. •mpreg