-,12

452 52 79
                                    

Bisey dicem bu kitap niye hic yorum almiyo BEGENMIYO MUSUNUZ YOKSA😔

Iyi okumalar asklariiiimm😚💗

Ve size de iyi okumalar benim guzeller guzeli hayalet okuyuculariiim😽


Ve size de iyi okumalar benim guzeller guzeli hayalet okuyuculariiim😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




•••


Jungkook'un odasına girdiğimizde masasında bir şeyler çiziyordu sanırsam. Biz içeriye geçtiktek bir kaç saniye sonra gülerek arkasını dönmüş ve ikimizi yan yana görünce gülüşünü şaşkınlığa bırakmıştı.

İkimizi yan yana görmeyi beklemiyordu tabii...

Ayrıca bana en son evlenelim dedikten sonra ilk kez böyle karşı karşıya geliyorduk. Krala söyledi mi, söylemedi mi bilmiyordum daha.

Jungkook ayağa kalktığı zaman ikimiz de önünde eğilmiştik. Kalktığımda Jungkook gülerek bana bakmış ve bakışlarını karinaya çevirdiği zaman gülüşünü soldurarak hafif kaşlarını çatmıştı.

Karinanın kendisine söylediği yalan geldi herhalde aklına. Beni birini yaralamamla suçlaması...

Ben bunları düşünürken yandan Karinanın sesi duyulmuştu. "Prensim, bizi Bayan Marry gönderdi. Kraliçe bizi sizinle ilgilenmemiz için görevlendirmiş." Karinanın sesini incelterek ve sırıtarak konuşmasına karşı yüzümü buruşturmuş ve başımı biraz yana çevirerek başımı sallamıştım.

"Neden iki kişi?"

"Bilmiyorum efendim."

Jungkook nefesini vererek başını sallamış ve bana bakarak dudağını büzmüştü. Daha sonra yanıma gelmiş ve "Şu an Yoongi kalabilir. Sen gidebilirsin." Demişti. Bu dediğine karşı kaşlarımı çatarak Jungkook'a bakmış ve biraz uzaklaşmıştım kendisinden.

Şu an?

Karinanın bozulan yüzü ve odadan çıkması umurumda değildi. Jungkook'un söylediği şeye takılmıştım.

Jungkook'un söylediği çoğu kelimeye takılıyordum ve bu bizim için hiç iyi olmuyordu. Çoğu kelimelerini yanlış kullanmasıyla aramızda sürekli tartışma çıkıyordu.

Karina odadan çıkınca Jungkook gülerek yanıma gelmiş, göğsümde bağladığım kollarım ve başımı yana çevirdiğimi görünce gülen yüzünü soldurmuştu.

"Bir şey olmadı ki, ne oldu?"

Jungkook'un hızlıca konuşmasıyla başımı kendisine çevirmiş ve kollarımı indirmiştim.

Seraphin |yoonkook&vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin