-,21

534 66 124
                                    

Sinir kouyorum cunku bu kitabin daha fazla yorum hak ettigini dusunuyorum. Ozur dilerim.

Sinir olmayinca yorum yapmiyorsunuz. 1 yorum alan bolumler var...🥲

Yemin ederim sinir falan koymak istemiyorum bu tur seyler hic benlik degil. Ve sevmiyorumda, ama maalesef. Keske sinir koymama gerek kalmasa.

Ki sinir dolmadi🥲 taemin etiketinde birinci olmusuz onun icin atiyorum.

Bu bolume sinir koymayacagim. Istedigim oy ve yorum gelirse, diger bolumu oyle atacagim.

Iyi okumalar💞

Iyi okumalar💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





•••


Jimin

"Gerçekten mi? Koku yapıyorsun demek... dün çok güzel kokuyordun, onu da mı sen yaptın."

"Evet. Dünki kokuyu da ben yaptım."

Prens Taemin'e gülerek cevap vermiş ve sürekli kendini öne getirip Prensi görmeme engel olan Taehyung'u arkaya, sandalyenin sırt yaslama yerine yaslamıştım.

Kraliçe ve Krallar gelmediği için herkes sohbet ediyordu. Bazıları gülüyor, bazıları ise birbirine bizim gibi sorular soruyordu.

Yan tarafımda Prens Jungkook'u mandalina diye darlayan bedeni saymıyorum bile.

"Jimin, hayatım, sevgilim, müstakbel eşim?"

"Efendim Taehyung?"

"Öyle, sana sesleneyim dedim canım."

Taehyung'a gülümsemiş ve elimi tuttuğu elini okşamıştım. Yalan söylemeyi de beceremiyordu...

"Jimin-"

"Sevgilim acaba diyorum odamıza gittiğimiz zaman seninle bir konuyu konuşsak.."

Prens Taemin'in sözünü kesip Taehyung'un konuşmasıyla kaşlarımı çatmış ve kendisine yaklaşmıştım.

"Hangi konuyu?"

"Bir şey değil ya, evlenme teklifi edecektim sana."

Taehyung'un önemsiz bir şeymiş gibi söylediği şeye şokla gözlerimi açmış ve tuttuğum eline çimdik atmıştım. Bu hareketime karşı elini çekecek gibi olmuş, ama elimi daha fazla sıkmasıyla da ben bu sefer elimi çekmeye çalışmıştım.

"Canımı yakıyorsun!"

"Abartma, sen niye çimdik atıyorsun?"

"Abartma!"

Ben tam Taehyung'a cevap verecektim ki, yandaki Yoongi'nin bir anda beni omzumdan tutup kendisine çekmesiyle ona bakmamı sağlamıştı.

"Jimin bana mandalina getirmelerini söyler misin-"

Seraphin |yoonkook&vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin