-,09

474 49 32
                                    

Ben yazıyorum ancak hiç yorum gelmemesi gerçek anlamda yazma hevesimi götürüyor.

İdol adlı kitabımı da bu sebeple kaldırmıştım,
Ancak bu kitabı kaldırmak istemiyorum.

Sadece tepkilerinizi merak ediyorum. Güzel mi, değil mi?, sıkıcı mı yoksa gidişatı iyi mi?

Bunları merak ediyorum.

Keyifli okumalar💗🎀


Keyifli okumalar💗🎀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



•••




Yoongi

Derin olan uykumdan uyanmayı hiç istemiyordum ama omzuma aldığım öpücüklerle uyanmak zorunda kalmış ve aklıma dün olanlar gelince hem utanmış hemde gülmüştüm. Sabaha karşı uyumuştuk ve ben hâla uykumu almış bile sayılmazdım. Jungkook -dün ona prens değil de jungkook diye seslenmemi çok güzel öğretmişti- omzumu küçük küçük öpüyor ve kolumu okşuyordu.

Yavaşça kendimi onun olduğu tarafa çevirmiş ve gülümseyerek gözlerine bakmaya başlamıştım. O da gülümseyerek bana bakmış ve gözümün önünde beni rahatsız eden saç tutamlarımı eliyle kulağımın arkasına sıkıştırmıştı.

"Günaydın."

"Çok güzel aydı günüm.."

Jungkook'un son deyişiyle tekrardan utanmış ve dudaklarımı birbirine bastırmıştım gülmemi tutarak. "Çok uyumuşuz, uyanma vakti geldi." Jungkook konuşunca kaşlarımı havaya kaldırmış ve "saat kaç ki?" Diye sormuştum.

Jungkook yanağıma öpücük kondurarak üstündeki pikeyi kaldırmış ve çıplak bir şekilde yataktan çıkmıştı. Onu görünce gözlerimi kocaman açmış ve o hariç her yere bakmaya başlamıştım.

"Öğleni çoktan geçti. Hadi gelde duş alalım."

"B-beraber mi?"

Jungkook söylediğim şeye gülmüş ve benim olduğum tarafa gelerek "neden gözlerime bakmıyorsun, hadi ama yoongi. Utanıyor musun benden, hm?" Gözlerimi odada gezdirip başımı sallamıştım yavaşça.

"Utanıyorum..."

"Utanma evresini geçecek çok şey yapmadık mı?"

Jungkook'un bunu demesiyle gözlerimi ona çevirmiş ve bana gülümseyerek bakan bedene bakmaya başlamıştım. Utanma evresini geçecek gerçekten çok şey yapmıştık. Ancak bir yandan utanmama da engel olamıyordum.

Dün gece ışığı açmamış ve ay ışığıyla oturmuş, sevişmiştik. Sevişmiştik... kulağa rüyaymış gibi geliyordu. Bundan iki ay önce bana prens Jungkook ile sevişeceksin deseler asla inanmaz ve bunu diyenlerle dalga geçerdim.

Seraphin |yoonkook&vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin