Cok hizliyim be🤭
Oy sayisi gittikce dusuyor...☹️
Neyseee iyi okumalarrrr💞💕💘
•••Yoongi
Jungkook şaşkınlıkla bana bakıyor, bense ne diyeceğimi bilmeden öylece dikiliyordum. Kapıda durmaktan vazgeçerek içeriye doğru adımlamış ve tam karşıma geçip gözlerini yavaşça karnıma çevirmişti.
Jimin ve Jin hyung sessizce odadan çıkmış ve kapıyı kapatmışlardı.
Jungkook ise hiç bir şey demeden öylece karnıma bakıyordu. Bir şey söyleyecekmiş gibi ağzını açıp kapatıyordu.
"Sen- bebek- bebeğimiz mi olacak? Bizim bebeğimiz?"
"Jungkook... ben söyleyecektim, ama-"
"Yoongi hamile misin?"
Jungkook'un şokla bana bakarak sorduğu soruyla dolu gözlerimle başımı sallamış ve eğmiştim.
"Evet..."
Jungkook'un bir anda gülmeye başlamasıyla şaşkınlıkla başımı kaldırmış ve ellerini dizlerine yaslayarak gülen bedene bakmıştım.
Daha sonra ise gülerek kalktığında dolu gözleriyle karşılaşmıştım. Yanıma gelerek iki elini yanaklarıma koymuş ve okşamıştı.
"Bizim... bebeğimiz?"
Dolu gözleriyle söylediği şeye bende dolu gözlerimle başımı sallayarak onaylamıştım. Alnını alnıma yaslamış ve biraz öyle beklemişti.
Bende bileklerine ellerimi koymuştum o sırada, daha sonra ise bana sarılmasıyla bende sıkıca sarmıştım onu. Kızacak sanmıştım açıkçası. Böyle davranacağını düşünmemiştim...
"Seni çok seviyorum Yoongi, çok..."
"Bende seni çok seviyorum Jungkook..."
Tekrardan gülmeye başlamasıyla bende gülmüştüm. Neye güldüğünü bilmiyordum, onun gülmesi bile benim gülmeme yetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seraphin |yoonkook&vmin
FanfictionPrenslere aşık olan güzideler, ve onları bekleyen bir takım zorluklar. •mpreg