-,14

433 56 47
                                    

Baslamadan once soylemek istedigim onemli seyler var.

Bolumu bilerek bu sefer kisa yaptim.

O kadar uzun bolum yaziyorum, dusunuyorum, bir kac gun boyunca bir bolumu tamamliyorum ve kitaba nerdeyse hic yorum gelmiyor. Hatta hic gelmiyor bile diyebilirim.

Bu gercekten cok uzucu, o kadar uzun bolumde yorum yapılacak hic mi bir sey yok anlamiyorum...

Ve bu sey ciddi anlamda yazma hevesimi goturuyor.

Iyi okumalar.





•••



Jungkook

Yoonginin aniden bayılmasıyla ne yapacağımı bilememiştim. Korkuyla hemen yanına gitmiş ve saçlarını geriye doğru tarayıp yanağını okşamıştım.

"Yoongi? Yoongim..."

Yoongiyi kucaklayıp yatağa taşımış ve kapıya koşup askerlere seslenmiştim.

"Askerler! Hekimi çağırın çabuk! Ne duruyorsunuz! Acele edin!"

Bağırmamla askerler koşmuş ve bende yoongi'nin yanına dönmüştüm. "Yoongi aç gözlerini.." yanaklarını okşayarak korkuyla fısıldamıştım.

Ne olmuştu böyle...

"Jungkook? Neden bağırı- hey, ne oldu?"

Taehyung'un sesini duymamla arkamı dönmüş ve "bilmiyorum, bir anda bayıldı ne olduğunu anlamadım bile.." demiştim.

Taehyung'un arkasında Jimin belirince ilk önce ne olduğunu anlamaya çalışmıştı. Daha sonra yataktaki yoongiyi görünce gözleri şokla açılmış ve hızla yanına gelmişti.

"Yoongi! Yoongi uyan... yoongi."

Jimin'in gözleri dolmuştu. Başımı kapıya doğru çevirmiş ve kimsenin gelmediğini görünce tekrardan bağırmıştım.

"Nerde kaldı bu hekim!"

"Geldik efendim..."

Kapıdan Marry ve hekimin girmesiyle geri çekilmiştik. Hekim gelip yoongi'ye anlamadığım bir kaç şey yapmıştı. Ben ise o sırada stresle dudaklarımı dişliyordum.

"Prensim, nasıl oldu?"

"Bir anda bayıldı."

"Hiç başka bir şey fark ettiniz mi?"

Hekimin dediği şeyle başımı jimin'e çevirmiştim. Yoongi'nin yanında kalan oydu.

"Sürekli midesinin bulandığını söylüyordu. Doğru dürüst yemek de  yiyemiyordu, ayrıca sürekli uyumak istediğini söylüyordu, hasta olacağının farkındaydı.."

Hekim Jimin'in söylediği şeyle dalgın bir şekilde başını sallamış "dışarıya çıkın lütfen.." demişti. Taehyung jimin'in kolundan tutmuş, öyle dışarıya çıkarmıştı. Çıkmak istemiyordu.

Herkes çıkınca hekim bana bakmış, bende başımı iki yana sallamıştım. "Ben burdayım." Demiş ve yoongi'nin yanına giderek saçlarını okşamıştım.

Hekim Yoongi'nin kıyafetlerini çıkarmaya başlayınca kaşlarımı çatmıştım. "Kıyafet çıkarmak da nerden çıktı?" Demiş ve beni duymazdan gelen hekime bakmıştım.

Seraphin |yoonkook&vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin