Hakim tokmağını vurdu, cezalar belirlendi. Uzun süreli duruşma bugün sonra erdi. Yeonjun'un ve Hyunsuk'un uyuşturucu kullanma ve zorla kullandırtma suçu ile Choi Beomgyu ve Lee Minho'nun kardeşi Lee Minji'nin tecavüzü suçlarından dolayı yargılanan bu ikilinin suçlarını, video görüntüleri ve ses kayıtlarındaki birinci kişiden gelen itiraflar üzerine kanıtlanmış bulunuldu ve hukuki cezalar üzerine on yılı aşkın hapis yatma cezası verilmişti. Bu cezayı yeterli bulmayanlar elbette vardı fakat Beomgyu onları ruhen cezalandırdığını ve en acılı olanında bu olduğunu bildiğinden bu cezaya karşı laf etmedi. Bir de bunu Minho'ya anlatmak vardı tabii ama sonuç olarak kardeşinin en azından artık mezarında birazda olsa huzurla yatabileceğini düşündü.
Soobin... Soobin asıl suçlara sadece tanıklık ettiğinden dolayı ona hapis cezası verilmemiş, yaşadığı şehre hizmet cezası verilmişti. Ki bu konuda Beomgyu yine bir şey diyecek olsaydı onunda en büyük acısının pişmanlık olacağını söyleyebilirdi. Sonuç olarak şeytana uyarak en büyük günahını kendi kabul etmişti, ne ceza alırsa alsın buna ses dahi çıkarmazdı şu saatten sonra. Neticede son pişmanlık fayda etmezdi.
Adliyeden ayrıldıkları vakit Haruto ve Minho ile vedalaşmışlardı. Arkalarından gelen bir sarı saçlı kalmıştı şimdiyse. Yaptıklarının yanında yardımı da dokunmuştu fakat yine de birbirlerinden hala haz etmiyordu kızıl ve sarı saçlı olan. "Senden hala nefret ediyorum çünkü Beomgyu'yla gerçekten uyumlusun." Dedi alay eder bir gülüşle kızıl saçlı olana. "Ama size iyi bir haberim var, peşinizi bırakıyorum. Sadece Beomgyu'nun ne kadar ileri gidebileceğini görmek istemiştim ve bunu gördüm. İstediğimi bir nevi elde ettim gibi, bu yüzden... Artık görüşürüz?" Gizemli ve psikolatça konuşmasını tamamlayıp arkasına bile bakmadan gittiğinde ikili ona garipsedikleri bir yüz ifadesiyle bakmıştı. Daha sonra buna göz devirmiş ve küçük bir kıkırtıyla oradan uzaklaşmışlardı. Muhtemelen pekte peşlerini bırakmayacaktı.
El ele yürüdükleri vakit Beomgyu derin bir nefes bırakmıştı dışarıya. Kafasını kızıllının omzuna yaslamış ve adımlarına ayak uydurmaya devam etmişti. Şehrin henüz batmaya yeni yüz tutmuş güneşinin altında yürüyüp durmuşlardı süreyi hesaba katmadan, umurlarında da değildi pek. Bir şey konuşmaya gerekte duymadılar her zaman olduğu gibi. Ne düşündüklerini biliyorlardı birbirlerinin. Her şey bitmişti işte, diyecek ne vardı ki artık. Esiri olduğu geçmişini geride bırakabilmişti Beomgyu sonunda ve Taehyun'la birlikte özgür olacağı bir geleceğe adım atıyordu şimdiyse.
-_-_-_-_-_-_-_-
Ay resmen bitiyor ağlim azicik....
Bilerek kısa bıraktığım bir bölüm bu ve diğer bölüm final ->>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pacify Her || taegyu
FanfictionBeni kurtarmak mı? Zorbalık yapmaktan mı ya da gözü dönmüş o canavarı sakinleştirmeye çalışarak mı? Güldürme beni Kang, bir canavarı geçmişinden kurtaramazsın. ... [düz yazı] semetae - ukebeom 040323 - 090723