(Skip 1 maand)
Pov arne
Ik zit in mijn kantoor met de coach van vrouwen 1. "Je mag echt trots zijn op je dochter." "Dat ben ik ook." Zeg ik. "Owja we wilde we nou nog met de teams samen op trainings kamp?" "Ja dat kan wel, wij wilde graag naar Spanje." "Ja dat klinkt goed." Zegt ze. "Oké nou dan doen we dat, het is ook wel goed voor Bijde teams om een keer tegen meiden en een keer tegen jongens te spelen." "Ja precies." Zeg ik, we spreken alles af en regelen het. Heel toevallig hebben we straks allemaal training dus dan gaan we het vertellen. Als ze er allemaal zijn lopen we naar beneden, ze zitten allemaal in de kantine. Ik zie olivia op schoot zitten bij orkun, ik denk dat feyen bij mijn vrouw is. "We hebben een mededeling." Zeg ik. "Ja we gaan met zijn alle op trainings kamp naar Spanje." Ik zie olivia en orkun blij kijken naar elkaar, fijn daar had ik niet aangedacht. Die gaan heel de week close doen, ben benieuwd of ze feyen meenemen. "Wanneer gaan we?"Vraagt Lopez. "We gaan over 2 weken, en dan gaan we 1 week lang." Zeg ik. "We zullen ook wat oefenwedstrijden spellen, apart maar ook eentje tegen elkaar." Zeg ik. "Ik maak je kapot." Zegt Olivia, ik denk tegen orrie. "Dat zullen we nog wel zien." Zegt tie. Ze steekt der tong uit "Oké dat was erg nuttige info voor ons." Zegt Quilindschy. Ze kijken hem dood aan.(Skip 2 weken)
Pov orkun
Vandaag gaan we naar Spanje, ik heb er fucking veel zin in en olivia gaat ook mee dus beter. We hebben besloten om feyen in Nederland te laten bij mijn ouders en ozan en mily. "Schatje kom inpakken." Roept ze, ik heb echt geen zin om in tepakken. Ik loop naar boven "Ik zal je helpen maar je moet wel zelf kiezen wat je mee neemt." "Ugh Oké." Zeg ik. "Wacht jij gaat voor mij deze meenemen." Zeg ik en gooi een lingerie setje naar der. "Prima maar denk maar niet dat je me daar dagelijks mag neuken." "Oké oke, maar keertje kan toch wel." "Misschien." Zegt ze. We pakken alles in, liv pakt ook een koffer voor feyen. Als we alles hebben rijden we naar mijn ouders. "Nou succes daar." Zegt mijn moeder. "Doei schatje." Zeg ik en geef feyen een kus. Ze begint gelijk te huilen, erg fijn want ik heb echt moeite met der achterlaten als ze huilt omdat we gaan. Daarom gaat ze dus echt niet naar kinderdagverblijf of zoiets. "Komt goed ga maar." Zegt mijn vader. "Orrie kom." "Maar." "Ik weet je kan niet aan maar toch moet ze leren." Zegt liv. Ik zucht en loop naar buiten, we rijden naar 1908. Liv wilt weg lopen "en waar denk jij heen te gaan?" "De meiden." "Oké maar je komt naast mij zitten in het vliegtuig." "Is goed." Zegt ze, ze geeft me een kus en loopt weg. Ik loop naar de mannen "Goedemorgen."Zeg ik. "Jo." Zegt hankco. We praten even en gaan dan "Oké we passen niet allemaal in spelers bus dus meiden voor jullie is er een andere bus." Zegt arne. "Dat snap ik maar er is wel ruimte voor liv." Zeg ik tegen hem. "Jaja, olivia jij gaat met ons mee." "Maar." Zegt ze. "Nee we moeten effe praten." Zegt tie, hij knipoogt naar me. We lopen naar de bus "Nou waar over moest je praten." Hoor ik der zeggen. "Uhm niets had excuses nodig." Zegt tie, ze kijkt me boos aan. "Mag ik niet bij me vriendinnen zijn ofzo?" "Nee je kan nog een hele week met ze zijn." "Ik haat jou." "Dat is niet waar, je houd van me." Zeg ik. "Maar soms niet en dit is z'n moment." Zegt ze. Ik sta op en loop naar der toe "arne wil je heel even verplaatsen, ik moet een hartig woordje spreken met olivia." Hij staat op gaat naast john zitten "Luister, je houd van me, ik van jou je kan nog heel de week bij je chickies zijn dus nu effe bij mij." "Maar je wilt 100% kamer delen dus dan ben ik weer met je." "Dat kan niet eens, de meiden liggen op een andere afdeling." Zegt arne. "Wat, nou dacht niet, liv licht bij mij." "Maar het zijn 1 persoons bedden, je deelt een kamer met een team genoot." "Dan schuif ik wel de bedden tegen elkaar, of ze komt bij me op een eens persoon bed het boeit me niet." Zeg ik. "Oké oke, we gaan wel fixen voor je." Zegt arne. "Thanks dat wadeer ik." Zeg ik. "Orrie doe niets zo verslaafd, ik ben geen knuffel van vroeger dat als je die niet had kon je niet slapen." "Jawel dat ben je wel." Zeg ik. Ze trekt een wenkbrauw op "kusje." Ze knikt, ik kus der. Het gaat over naar zoenen, ik ga naar der nek. "Orrie nee." Fluisterd ze. "Orrie ja." Zeg ik en zet een zuigzoen. Ik trek terug, ze komt tegen me aanliggen en speelt een beetje met mijn baard. Als we op het vliegveld zijn Zegt ze "Maar ik zat net al naast je, mag ik dan nu naast essie?" "Prima." Zeg ik.
JE LEEST
ik haat jou...
General FictionOlivia slot (19), dochter van arne slot, arne is op dit moment de coach van az. olivia voetbalt al heel der leven, ze speelt op dit moment bij de jeugd van psg, ze is al heel ver en hoopt het te halen naar de psg vrouwen maar door een bizarre wedstr...