voetbal gala drama

97 3 0
                                    

Pov orkun
Morgen hebben we het gala en ik heb er wel zin in. "Orrie je word gebeld." Roept liv van beneden. Ik ren naar beneden, het is sara. Ik neem op "hey saar." "Hey vraagje, mag ik mee met je naar het voetbal gala als date." Liv kan het horen en ik zie der met groten ogen kijken "Nee sorry, dat vind ik een beetje een rare vraag je snapt toch wel dat ik gewoon met olivia ga." "Ja nou weet ik veel." Zegt ze. "Sorry maar nee, olivia gaat gewoon mee." "Oké jammer maar snap het." Zegt ze en hangt op. "Wtf is zei niet helemaal goed in der hoofd." "Ja dat was wel raar." Zeg ik. "Raar? Sorry ik respecteer al je vrienden enzo maar dit is niet normaal." Zegt ze. Ik snap dat ze het raar vind maar zo hoeft ook niet zo te reageren "doe rustig het is toch goed." "Ja maar als nog." Zegt ze en loopt weg.

Pov olivia
Ik ben effe boven wat dingen aan het opruimen, ik krijg een chat bericht op insta. Het is die sara, ze stuurd: hoezo zou ik niet mee mogen, ik ben gewoon goed met orkun. Jij bent ook een gast dus dan mogen jullie alletwee iemand anders meenemen, haal orkun eens over want jullie hoeven helemaal niet samen want je bent er zoizo. Wtf lees ik hier, wat denkt ze wel niet. Ik stuur: nou orkun wilt zelf met mij gaan, ik ga daar niet over. Ik loop naar beneden "orkun lees." Zeg ik en stop voor zijn neus en laat mijn telefoon zien. Hij leest het "Haha die is niet goed wijs." "Ik vind het niet zo grappig hoor." Zeg ik. "Liv doe normaal, laat der maar." "Ja nee dag ze probeert je gewoon te stelen." "Doet ze niet." "Ow ja het zal me niets verbazen als je vroeger iets met haar heb gedaan." "Nee echt niet." Zegt tie, ik kan zien dat tie liegt. Ik trek een wenkbrauw op "Oké ooit en keer gebekt maar meer niet, ik zweer het." Zegt tie. "Maar maak der dan duidelijk dat dit niet kan, ik word gek van meiden die achter je aan zitten. Mij gaan uitschelden en me haten, denk je dat dat leuk is ofzo." "Nee tuurlijk is dat niet leuk maar ik kan er niets aan doen." Hij heeft makkelijk praten want zijn comments staan vol met hartjesogen en die van mij met slet en hoer. "Ja niets, maar Zeg wel dat dit niet kan." "Oké doe ik, maar uhm alysha komt ook vanavond."Zegt tie. "Wat hoezo?" "Ze kan zingen en mag optreden." "Erg fijn." Zeg ik sarcastisch. Ik ga me vast een beetje klaar maken, ik heb een gala jurk en de jongens hebben een pak van feyenoord gekregen. Ik doe mijn haar en make-up en trek dan de jurk aan.

Dit is de jurk, orkun komt binnen lopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is de jurk, orkun komt binnen lopen. "Wow schatje." Hij komt achter me staan en pakt mijn huipen en kust mijn nek. "Als jij niet wint weet ik het ook niet meer." "Hahaha ja dat vind jij, hoezo ben jij eigelijk niet genomineerd voor knapste voetballer van het jaar?" "Omdat alleen jij me knap vind." "Dat is niet waar daar ben ik wel al achter." Zeg ik. "Komt goed schatje." Zegt tie. Hij geeft me weer een kus "Uhm orrie ga je klaar maken." Hij zucht en laat me los, hij maakt zich ook klaar. Feyen gaat naar sibel, halis gaat mee en mijn ouders ook dus ja dan maar effe zo. We moeten 15.00 bij 1908 zijn, als hij klaar is brengen we der weg en rijden dan naar 1908. Ik stap uit en zie veel monden open vallen "hahaha jongens doe normaal." "Wow." Zegt qui. "Ey allemaal van mij." Zegt orrie. We gaan naar de bus, ik ga naast justin zitten en praat een beetje met hem. Na een poosje zijn we er, we moeten helemaal begleid worden met bewakking want er proberen veel fans er bij te komen.

ik haat jou...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu