Pov ramiz
Feyenoord zit al lang achter mij aan en ik wil graag een stap zetten maar elke keer lukt de transfer net niet. Op dit moment willen ze het heel graag dus hoop ik dat het lukt. Ik ben op dit moment met mijn manager "Oké dus je wilt naar feyenoord?" "Ja graag." Zeg ik. "Oké dan gaan we feyenoord een bod laten doen." Zegt tie. "Oké top laat maar weten als je meer weet." Zeg ik en vertrek. Heel toevallig ga ik vandaag met olivia effe naar de stad, onze band is best goed geworden. Ze heeft weer met orkun en nu al een poosje maar ik zie der inmiddels ook als goede vriendin. We hadden 12.00 afgesproken dus ik rij naar orkun's huis want ik denk dat ze daar is, geen idee eigenlijk haha. Ik stap uit en loop naar de deur, orkun komt naar buiten gelopen net. "Ow hey ramiz." "Hey orkun, is olivia hier?" "Ja die is binnen, loop maar." Zegt tie, ik loop naar binnen en zie der op de bank zitten. "Hey klaar om te gaan?" "Ja lets go." Zegt ze. We lopen naar buiten, orkun is met een auto bezig. "Doei schatje tot straks." Zegt ze en geeft hem een kus. We lopen naar mijn auto en stappen in "lunchen?" Vraag ik. "Ja dat was wel de bedoeling." Zegt ze lachend. Ik parkeer de auto en we lopen door de stad naar een restaurant. We gaan zitten en bestellen wat "Hoe is het met je been?" "Wel goed, er zitten nog steeds pinnen in maar ik kan zonder brace dus dat is fijn en ik heb heel af en toe een mini training alweer." "Ow dat is fijn." Zeg ik. "En met jou?" "Nou ik heb nieuws maar je mag dat nog tegen niemand zeggen maar ik vertrouw jou." "Oké nu ben ik benieuwd." Zegt ze. "Oké ik ben bezig met een transfer naar feyenoord." "Hèhè eindelijk maar gaat het deze keer wel lukken?" "Ja hoop het, ik wil er wel voor gaan." Zeg ik. "Jij kan dat wel, mijn vader heeft wel een bijzondere werkwijze zeggen de jongens maar jij kan dat wel." Zegt ze. "Hoop het ik hoor vaak dat hij een zware trainer is." "Ja maar in voetbal, hij is gewoon aardig hoor." "Dat weet ik ook wel." Zeg ik. "Nou ik hoop voor je dat het lukt." Zegt ze, we eten ons eten op en lopen dan even door de stad. We komen langs een fanshop van feyenoord "zie je jezelf al in dat shirt?" Zegt ze en wijst naar een thuis shirt. "Nee nog niet maar hoop dat daar verandering in komt." Zeg ik. We halen eigenlijk alletwee niets dus we gaan weer naar huis. Ik zet der af en rij naar huis.Pov olivia
Ik hoop echt voor ramiz dat het eindelijk lukt want hij wilt dit graag. "Orrie ik ben er weer." "Ik ben buiten." Roept tie, ik loop naar buiten en ga zitten. Hij is bezig met de vijver "Hoe was het?" "Leuk we hebben geluncht en veder een beetje rond gelopen."Zeg ik. Hij komt naast me zitten "vanavond heb ik training en jij?" "Ja ik heb met de meiden." Zeg ik. "Oké top wat wil je eten straks?" "Intreseert me echt niets kies maar iets." Zeg ik. "Ja uhm daar heb ik veel aan." Zegt tie. "Kies gewoon iets." "Ja Oké." Zegt tie. Rond 17.00 begint orkun met koken dus ik pak vast onze tassen. "Liv eten." Roept tie, ik loop naar beneden. "Nou wat is nou geworden?" "Boritos." "Oe lekka." Zeg ik. We eten rustig en daarna gaan we naar 1908. Ik ga een woordje doen voor ramiz bij Dennis en de staf om ramiz binnen te halen, ik loop naar hun algemene kantoor en zie ze allemaal zitten+ mijn pa. "Hey liv." "Hey pap, en mannen." Zeg ik. "Nou effe een ding, ik weet dat jullie zerrouki al een poosje willen hebben en hij staat open voor een transfer, doe het dan ook. Hij is een goede speler, hij baalt elke keer als de transfer toch niet door gaat." "Ow nou fijn om te horen dan gaan we er zeker voor toch mannen?" Zegt dennis. "Ja hij lijkt me een goede speler en ik denk dat hij past in dit team." Zegt mijn pa. "Oké top." Zeg ik en loop weer weg, ik heb eerst een behandeling met stefan en daarna ga ik mee trainen. Ik kleed me om en loop naar stefan, hij doet wat dingen en dan loop ik naar het veld. "Hey meid." Zegt esmee. "Hey essie." Zeg ik. We doen een warming-up en dan start de training, ik ga best goed maar ik mag nog steeds maar 30 minuten. Ik ben klaar en loop naar de kleedkamer, ik pak mijn telefoon en scroll een beetje. Indy komt binnenlopen "hey liv." "Hey indy." Zeg ik. "En hoe was je bezigheid met mijn neef." "Nou je had ons alletwee uit de mood gehaalt maar maakt niet uit." Zeg ik. "Ow hahaha sorry." "Maar jij dan, szymański?" "Jaa het gaat echt goed, hij zei dat tie me leuk vond maar we hebben nog niets." "Ow nou hoop het snel voor je." Zeg ik. "Ja ik ook want ben wel echt verliefd." Zegt ze. Mats komt binnen rennen "liv kom snel, orkun is flink door zijn enkel gegaan maar hij zegt dat het wel gaat maar zijn enkel is een ei." Zegt tie. Ik sta op en ren naar buiten, ik zie hem zitten in de ducout. Ik ga naast hem zitten "orrie kijk naar je voet." "Ja maar het gaat gewoon." Zegt tie. "Doe nou eens niet zo eigenwijs." "Jawel het gaat gewoon liv." "Nee luister heel goed, ik snap je wilt voetballen maar je hebt ook je rust nodig dus wij gaan nu naar huis en dan ga je rusten en je komt pas de bank af als je enkel geen ei meer is." Zeg ik streng. "Maar." "Orkun luister please anders word het misschien erger." "Oké." Zegt tie. Lopen lukt hem echt niet dus hij hinkelt een beetje het veld af. Ik pak zijn spullen en help hem naar de auto "ga zitten." Zegt tie. "Dag jij denkt dat je mag rijden." Zeg ik en help hem naar de bijrijdersstoel. Ik spring de auto in en rij naar huis, hij heeft een brace gekregen. Ik leg hem op de bank en maak een plekje zodat hij zijn been omhoog kan. "Schatje, ik kan zelf wel iets." Zegt tie, ik trek een wenkbrauw op. Ik haal een zak ijs en leg die op zijn voet "thanks schatje." Zegt tie, ik ga naast hem zitten en hij trekt me dicht tegen zich aan. "Heb je pijn, eerlijk." "Ja veel." "Hèhè, schatje je kan niet altijd alles geven, soms heb je rust nodig." "Ja maar ik wil gewoon voetballen." "Dat weet ik maar het is nou eenmaal zo." Zeg ik. Hij geeft me een kus "Wat moest ik zonder jou?" Ik haal mijn schouders op, hij lacht. "Wil je heen misschien mijn tablet halen?" "Ja waar ligt die?" "Boven." Zegt tie, ik loop naar boven en pak zijn tablet. Ik loop weer terug "hier." Zeg ik "thanks." Zegt tie en pakt de tablet aan.
JE LEEST
ik haat jou...
Aktuelle LiteraturOlivia slot (19), dochter van arne slot, arne is op dit moment de coach van az. olivia voetbalt al heel der leven, ze speelt op dit moment bij de jeugd van psg, ze is al heel ver en hoopt het te halen naar de psg vrouwen maar door een bizarre wedstr...