trouw locatie

97 4 0
                                    

(Skip 2 weken)
Pov orkun
We zijn op zoek naar een locatie, het moet buiten zijn maar ook een zaal binnen voor in de avond als nodig is. Er moet een hotel bij zitten of dicht bij in de buurt. "Oké schatje laten we eerst een lijst maken met gasten want dan weet je voor hoeveel mensen je nodig hebt." "Ja is goed." Zegt ze. We schrijven alle mensen op die we willen uitnodigen: onze ouders, ozan, mily, Tim, der oom en tante, haar nichtjes en neefjes+ ooms en tantes. Mijn ooms en tantes+neefjes en nichtjes. Feyenoord 1, feyenoord vr1, John en de rest van de staf van mij. Neymar, lieke, jackie, lynn, tyrell. Nog wat vrienden van mij en dat is het wel "Oké maar hoe gaan we locatie zoeken want ik wil het wel in het echt zien." "Ja we kunnen dit weekend wel naar Frankrijk, ik heb vrij." "Oké top doen we dat." Zegt ze. Feyen komt aankruipen "please nee feyen je hebt een prada broek aan." Zegt ze. "Ja lieve schat het is een klein kind, maar we kunnen wel proberen weer effe te lopen." Zeg ik. Ik pak feyen en laat der staan, staan zonder steun lukt der al wel. Ik ga een stukje veder zitten "feyen kom eens bij papa." Zeg ik. Ze zet wat stapjes met der handje nog op de bank, ze valt maar staat ook weer op. Het laaste stukje is geen bank dus dan kan ze zich niet vast houden. "Paaapa." Zegt ze. "Ja kom maar." Zeg ik, ze laat de bank los. "Ja kom maar schatje." Zeg ik "Ja ja go feyen." Zegt liv. Ze zet 4 stapen en dan is ze bij me "aa goed zo." Zeg ik en pak der vast, ik geef een kus op der wang. "Papa." "Ja." Ze knuffelt me. Ik til der op de kop, ze gilt alles bij elkaar.

(Skip 3 dagen)Vandaag heb ik een oefenwedstrijd, het is tegen onder de 21 dus feyenoord tegen feyenoord

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Skip 3 dagen)
Vandaag heb ik een oefenwedstrijd, het is tegen onder de 21 dus feyenoord tegen feyenoord. Het is echt kut weer dus ik heb er niet zo veel zin in "Ik heb echt geen zin." "Merk ik." Zegt ze. Ik pak mijn spullen "liv ik heb even mentale suport nodig van je." "En hoe kan ik je helpen?" "Even hier komen." Zeg ik, ze komt aanlopen en gaat naast me zitten. "Nou vertel." "Kusje." Ze zucht "is dat zo zwaar?" Vraag ik. "Nee dat niet, kom maar." Zegt ze. Ik til der op mijn schoot en zoen der even, ze trekt terug "schatje, je kan dit het is maar een beetje regen." "Ugh maar liv het is koud." "Daar heb je termo kleren en handschoenen voor." Zegt ze terwijl ze aan mijn haar zit. "Het groeit trouwens niet zo hard als je dacht." "Ja klopt maar boeie het komt wel terug voor de bruiloft." Zeg ik. "Ik hoop het maar voor je." Zegt ze en staat op. Ik pak mijn tas en dan rijden we naar 1908, het is gewoon op varkenoord.  Ik stap uit en word gelijk depressief man, wat een kut weer. Ik loop naar binnen en kleed me om, gelukkig mogen wij wel in thuis tenue. Ik loop naar de kantine "Nou succes, ik blijf hier mooi binnen zitten." "Maar nee dacht het niet, ik in het kut weer jij in het kut weer." "Ha dacht het niet, jonge wat denk je van feyen die laat ik niet in de kou." Zegt ze. "Ugh prima, nou Doei." "Succes schatje, ik hou van jou." "Jaja Doei." Zeg ik en loop weg. "Ey ik kan het weer niet bepalen hoor dus niet zo scagerijnig doen tegen mij." "Oké Doei." Zeg ik en loop door naar buiten.

Pov olivia
Ik kijk hoe de mannen warm lopen, het is wel echt kut weer Ja. Als feyen slaapt leg ik der in de kinderwagen en loop dan toch maar even naar buiten. "Hey schat." "Hey pap." "Ik heb er helemaal niet aan gedacht om te vragen of je mee wilde doen." "Ow nou nee Dankje hoor, wat een kut weer." Zeg ik. "Ja dat is zo, heb je het niet koud?" "Jawel maar ben jas vergeten." "Jesse ga eens een spelers Jas halen voor olivia." "Jo komt er aan." Zegt jesse. Na een poosje komt tie aanlopen met een jas, ik trek hem aan. Ik doe de muts op, orrie komt aanlopen "toch me maar even suporten?" "Ja dat heb ik wel voor je over hoor." Zeg ik. "Thanks schatje." Hij geeft me een kus en loopt weer weg. "We gaan dit weekend een trouw locatie zoeken." "Ow leuk." Zegt mijn pa. "Kom in de ducout zitten." Ik loop naar de ducout en ga zitten, ik praat effe met mo die in de wissel start. De wedstrijd start

ik haat jou...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu