fifa 23

98 3 2
                                    

(Skip 1 maand)
Pov qucee
Ik ben gevraagd door feyenoord om de fifa kaarten van 2023 uit te delen, best een eer. Ook omdat dat de eerste keer word dat olivia een hele nieuwe kaart krijgt natuurlijk. Ik ga met een speciale fifa bus naar 1908, ze hebben daar straks training en ik ga ook wat potjes spelen met ze. Ik krijg een feyenoord outfit en rij dan naar 1908, ik kom aan en zie sommige mannen buiten. Alles word al gefilmd, Ik loop naar ze toe, lutsharel en orkun staan buiten, ik geef ze een boks.

 Alles word al gefilmd, Ik loop naar ze toe, lutsharel en orkun staan buiten, ik geef ze een boks

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ow je gefeliciteerd man." Zeg ik tegen orkun. "Thanks maat." Zegt tie. "Waar is ze?" "Uhm ik denk binnen, ik zal der wel effe halen." Zegt tie en loopt naar binnen. "LIVVV." Hoor ik hem roepen. "Hahaha is lopen moeilijk ofzo." Zeg ik. "Hahaha dat gaat altijd zo met die twee." Zegt lutsharel. Ze komt aanlopen "Wat?" Zegt ze. "Orrie riep je." "Ja waar is die dan?" Vraagt ze. "Ja boeie, het was toch om effe hier heen te komen." Zegt lutsharel. Inmiddels staan mats en Quilindschy er ook bij "ik wilde je effe feliciteren." "Dankje qucee, mag ik vragen wat je komt doen?" Zegt ze. "Ik kom fifa kaarten uitdelen." "Ow ik ben benieuwd." Zegt ze. "Hahah Ja maar straks ben je pas aan de beurt." Zeg ik. "Maamaaa." Hoor ik iemand roepen. Er komt een klein meisje aanrennen. "hey schatje." Zegt Olivia en tilt der op. "Is dit feyen?" "Jep, fey waar is Papa?" Vraagt ze feyen. "Hier." Zegt tie terwijl hij aan komt lopen. Ze zet feyen weer neer en feyen rent weg "feyen hier blijven." Zegt orkun. Olivia zucht "kinderen zijn zwaar op deze leeftijd, ik heb er twee maar gelukkig al wat ouder." Zeg ik. "Ja daar waren we wel al achter, het is alleen maar nee en sinds ze kan lopen en rennen zijn we der elke keer kwijt." Zegt ze, ik hoor Quilindschy lachen. "Is niet grappig qui." "Ja sorry liv." Zegt tie. Ik praat nog effe met ze en dan gaan ze eerst omkleden voor training. Er word me uitgelegd wat precies de bedoeling is, ik bekijk vast een beetje wat kaarten. Na een poosje start ik met de eerste paar, na een poosje kom ik aan bij orkun. "Oké 1 seconden." Zegt tie, ik zie feyen aankomen rennen met liv achter der aan. Orkun houd der tegen en tilt der op "Kleine boef, luister eens naar mama." Zegt tie. "Nee." Zegt ze. "Thanks schat, feyen kom." Zegt Olivia en gaat zitten met feyen en kijkt naar ons. "Oké nou ik ben het wel eens met deze." Zeg ik en geef hem het doosje, hij maakt hem open en bekijkt hem.

" Zeg ik en geef hem het doosje, hij maakt hem open en bekijkt hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Nou hij is wel goed maar zie een paar dingen die anders moeten." Zegt tie. Liv komt aanlopen met feyen "laat eens zien." Zegt ze en hij laat de kaart zien. "Hoezo dit is fucking goed." Zegt ze. "Ja maar kijk snelheid, nee man ik ben sneller, ik bedoel dat heb jij wel gemerkt toch." Zegt tie lachend. Ze kijkt hem dood aan "ow ja olivia, is tie snel in bed." Zeg ik ook lachend. "Dit knippen jullie er uit." Zegt ze. "Ja ik zweer maar." Zeg ik. "Ja Godverdomme man, soms heb ik echt pijn gewoon." Hij grijnst "Kap." Zegt ze en slaat hem. "Sorry schatje." Zegt tie en geeft der een kus. "Maar kijk schieten dat moet eind van het seizoen gewoon omhoog." Zegt tie. Olivia zet feyen neer "Oké nou ik voel me vereerd dat ik je deze hele nieuwe kaart mag geven." Zeg ik.

ik haat jou...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu