weer zwanger?

107 3 2
                                    

(Skip 1 maand)
Pov orkun
Ik ga zo effe weg met wat vrienden, we gaan gezellig wat drinken. Liv is thuis en die vond het goed, ik maak me effe klaar en ga dan. "Doei tot straks." "Doei veel plezier, niet te veel drinken." Zegt ze en geeft me een kus. "Ik kan niets beloven." Zeg ik. Ik word op gepikt dus ik kan wel gewoon drinken dus dat is chill. "Waar gaan we eigenlijk heen?"Vraag ik. "Naar strand, is daar echt leuke tent."Zegt mo. We rijden er heen en als we er zijn maak ik effe een foto en zet hem op mijn verhaal. We lopen naar binnen en gaan eerst wat eten.

Pov olivia "Papa?" Vraagt feyen die komt aanrennen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov olivia
"Papa?" Vraagt feyen die komt aanrennen. "Papa is even weg, hij komt straks terug." Zeg ik. "Zullen we voetballen?" Vraag ik, ze pakt een feyenoord bal. Ik loop naar der toe en paas een beetje over met der, ik merk al wel dat ze het niet zo leuk vind. "Wat wil je doen feyen?" "Zwem." Zegt ze. Ik til der op en loop naar der kamer, ik doe een bikini aan bij der. Ze staat voor de spiegel en is aan het poseren, ik denk wel dat ze model zou kunnen zijn. Ik kleed me ook om en neem der dan mee, we zwemmen effe en gaan er naar een poosje uit. Ik merk dat ze moe is, ik maak snel eten en daarna leg ik der op bed. Het is nu 21.00, ik ga maar denk ik effe film kijken. Ik kan niets leuks vinden dus ga dan maar ex on the beach kijken, dat vind ik echt een leuk programma. Gewoon al die drama enzo, het is niet dat ik geil word van al die seks die er is maar ja is wel grappig. Als er een versie was voor koppels had ik er aan mee gedaan, gewoon een poosje in huis met allemaal koppels. Ik loop naar de keuken en haal een bakje chips "Kom op konijntje, kom maar wiebelen wiebelen. Kom op konijntje, kom maar wiebelen." Zing ik, het zit echt in mijn hoofd en ze gebruiken het dit seizoen fucking veel. Het is inmiddels 23.00 en ik zie in mijn ooghoek op de camera beelden dat er een auto stopt voor het huis. Ik loop naar de deur en maak hem open "jo Doei gasten was gezellig." Zegt orrie en loopt dan naar me toe. "Hey schatje." Zegt tie, ik merk al dat tie dronken is. "Hey." Zeg ik. Ik loop naar binnen en hij volgt me, ik ga zitten op de bank en kijk het laatste stukje van ex on the beach. Orrie komt naast me zitten en kijkt mee "Wat een geil programma, zouden we aan mee moeten doen want dan kan ik je heel de dag neuken." Zegt tie. "Je bent niet goed in je hoofd." Zeg ik. Hij doet een arm om me heen, ik kruip tegen hem aan.
-smut-
Hij begint me kusjes te geven in mijn nek, het voelt echt fucking lekker eigenlijk. "Uhm orrie." "Ga eens liggen." Zegt tie. Ik ga liggen, hij klimt boven op me en zoent me. Hij begint me uit te kleden en ik help hem, hij kleed zich zelf uit en legt me dan weer goed neer. Hij klimt boven op me en stopt gelijk zijn lengte in me "a fuck orkun." Kreun ik half. Hij begint langzaam te stoten en kijkt me ondertussen aan en grijnst "trouwens ik ben niet dronken, ik heb gewoon zin in jou." Zegt tie, jaja daar geloof ik niets van. We komen na een poosje, hij gaat uit me maar likt effe mijn 😼. Hij geeft kusjes op mijn buik en gaat weer naar boven richting mijn lippen, hij zoent me nog even en doet dan zijn onderbroek weer aan.
-einde smut-
Ik doe zijn shirt aan die hij eerst aan had en mijn onderbroek, hij gaat liggen op de bank en ik kruip dicht tegen hem aan. Hij gaat met zijn hand door mijn haar en zo val ik langzaam inslaap.

Pov ozan
Ik heb zo bij orkun thuis afgesproken om effe te gamen, dat was lang geleden en dat wilde we weer effe doen. Ik zeg mily gedag en ga dan, ik loop naar de deur en bel aan maar er word niet open gedaan. Ik maak de deur dan maar zelf open en loop naar binnen, ik zie al snel orkun en olivia op de bank liggen. Ze slapen in elkaars armen, orkun heeft alleen een onderbroek aan en liv een trui met onderbroek. Ik zie de rest van hun kleren op de grond liggen, ie ik wil het niet eens weten. Ik tik orkun aan en hij word wakker "wilde avond?" Vraag ik lachend. "Hé wat?" "Ik ben niet dom." "Ow haha ja." Zegt tie. Hij kruipt voorzichtig uit liv's greep en pakt zijn kleren. "Oké rare vraag maar er moet ook nog een condoom liggen, heb je die gezien?" Vraagt tie. "Hahah nee nog niet gezien." Zeg ik. Hij ruimt eerst hun kleren op en komt dat terug gerend met paniek op zijn gezicht. "Uhm ozan er ligt geen condoom omdat we die niet hebben gebruikt, fuck." Zegt tie. "Ow maar willen jullie nog een kindje?" "Ja maar ik weet niet of ze het nu wilt." Zegt tie. "Komt wel goed misschien is ze helemaal niet zwanger." Zeg ik. "Ja je hebt gelijk." We gaan ons ding doen en na een poosje komt olivia aanlopen "Goedemorgen schatje." Zegt tie en geeft der een kus. Hij kijkt me aan van help, ik knik van Zeg gewoon. "Uhm liv ik werd wakker van ozan en toen ruimde ik onze kleren op en kon geen condoom vinden." "Nee klopt want die hebben we niet gebruikt." Zegt ze heel calm. "Maar vind je dat niet erg, ik ben wel in je gekomen. Slik je de pil nog." "Ja die slik ik maar de vorige keer hielt dat ook niets tegen, we gaan het zien want misschien word ik niet zwanger." Zegt ze. Ze loopt weer weg "Oké kijk geen stres, ze is er ook rustig over dus ik denk dat ze het dan wel wilt." Zeg ik. "Ja we gaan zien." Zegt tie. We maken ons potje af en dan ga ik weer.

ik haat jou...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu