(Skip 1 week)
Pov olivia
Orkun is thuis, al het gif is uit hem denken ze. Hij ligt nu hele dagen op de bank voor zijn rip en voet, inmiddels heeft tie al geen gips meer maar weer een brace. Ik heb vandaag training maar feyen gaat vandaag voor het eerst naar school, ik ga der brengen. Ik moet dus echt al 08.00 opstaan want ze start 09.00 en ik moet 10.00 trainen. Mijn wekker gaat, door de pijnstillers van orrie slaapt tie overal doorheen. Hij heeft ze wel nodig dus is het dan maar zo, hij heeft nog steeds veel pijn. Ik geef een kus op zijn haar en sta op, ik kleed me om in trainings pak. Ik loop naar feyen "schatje ga je wakker worden." "Godverdomme wat vroeg." Ze is wel echt Rotterdamer op een manier, ik vind het wel mooi. "Ja sorry maar het word leuk, geloof me." "Hoop het." Zegt ze, ik pak kleren voor der. Het is hier echt bijna altijd lekker weer"Je bent prachtig schatje, als ze jou niet als vriendin willen dan weet ik het ook niet meer." Ze glimlacht naar me, we gaan ontbijten. Ik maak lunch voor der, het voelt heel raar want ik ben dit zo niet gewend. Ze pakt der tas, ik zie dat ze der telefoon in der tas doet. "Schat nee dat kan niet, dat mag echt niet." Ze zucht en haalt hem er uit, Ik pak mijn tas ook en dan gaan we.
Pov feyen
We rijden naar school, ik heb er nog geen zin in maar papa heeft me geleerd dat ik beter dan iedereen bent die me niet mag dus ja komt goed. Wat willen ze doen, heb je mijn ouders gezien. We komen aan en ik zie veel openmonden als ze onze auto zien, we zijn met de BMW van mama. Het is een kleine school, dat vind ik wel fijn. Ik stap uit "nou let-" "Nee ik vogel dit zelf wel uit." "Ow oke, doei fey." "Doei mam." Zeg ik en loop weg. Ik loop naar binnen, ik zie een receptie en loop er heen. "Hey ik ben feyen, vandaag is mijn eerste dag hier. Waar moet ik heen?" Vraag ik vriendelijk. "Hey waar zijn je ouders?" "mijn mama is trainen en mijn papa is thuis geblesseerd." "Wat is je achternaam?" "Kökcü." "Aaa het voetballers kind, kom maar mee." Zegt ze, ik volg der. "Ja gaat naar groep 4 van juf fem." "Oké." Zeg ik. Ik heb er nog steeds geen zin in "Maar ben je hier alleen gekomen of?" "Nee mama heeft me gebracht maar ze hoeft niet mee naar binnen hoor, ik zei dat ik het zelf wel uitvogel en ik weet dat ze moet trainen." Zeg ik. "Ow oké, hier is het." Zegt ze en brengt me naar binnen. "Juf fem, dit is het nieuwe kindje." "Hey jij bent vast feyen." "Ja duh." Zeg ik, man nu al geen zin meer in. "Uhm oke aangenaam." Zegt ze en geeft me een hand. "Je mag je tas hier neer leggen en dan mag je een plekje zoeken." Ik luister en ga zitten naast een meisje "Waar zijn der ouders?" Hoor ik der vragen. "Ze zei dat der moeder der bracht maar ze had zelf gezegt dat ze het zelf wel uitvogeld. Der vader is geblesseerd thuis ofzo." Zegt die vrouw van de receptie. "Oké intelligente dame dus." Zegt die fem. "Nou feyen wil je iets vertellen over je zelf?" "Ja hoor, nou ik ben feyen kökcü. Mijn papa is orkun kökcü en mijn mama olivia kökcü, ik heb een broertje sem. We wonen nu hier, ik had liever in Nederland gewoont en bij feyenoord gebleven maar goed. Ik ben model en dat vind ik ook leuk om te doen." Vertel ik. De kindjes kijken met grote ogen naar me "mijn ouders spelen bij benfica, eerst bij feyenoord. Mijn opa is arne slot." Vertel ik veder. "Wow." Zegt een jongetje. "Oké feyen, Dankjewel." Zegt de juf. "We gaan even buitenspelen." Wtf, ik zit in groep 4 dan doe je dat toch niet meer maar goed. Ik zie wat jongetjes voetballen, ik loop naar ze toe. "Nee jij mag niet meedoen, je bent een meisje, meisjes kunnen niet voetballen." "Ow ja denk je." Zeg ik, wat denkt tie wel niet. Ik pak de bal af en laat ze zien wat ik kan, ze kijken met openmond. "Feyen jij hoort in mijn team." Zegt een jongetje, ik loop naar hem toe. "Hoi ik ben stein, mijn mama speelt ook bij benfica." "Echt?" "Ja echt, ze heeft wel eens Verteld over jou mama. Ze is echt goed." "Weet ik, vrienden?" "Zeker." Zegt tie en schud mijn hand. Het was veder echt een saaie dag, we mogen eindelijk naar huis. Ik loop naar buiten en zie mama tegen der auto staan. Ik ren naar der toe "hey prinses." "Hey mama, hoe was training?" "Goed schatje, en bij jou? Was het leuk?" "Ja wel oke, ik heb al vrienden gemaakt." "Goedzo schat." Zegt ze. "Hey stein." Hij loopt voorbij. "Dana?" Zegt mama. "Liv?" "Feyen dit is mijn mama."Zegt stein. "Die ken ik wel ja." Zeg ik. Ze geven elkaar een knuffel "dit is mijn vriend, die ik had gemaakt." "Ow wat leuk en toevallig." Zegt dana. Juf fem komt aanlopen "bent u olivia kökcü?" "Ja zeker." Zegt mama. "Aangenaam." "Ja ik wilde met der mee vanmorgen maar ik mocht niet, ze wilt het zelf uitzoeken allemaal." "Ow haha maakt niet uit, ze is zeker een intelligent meisje."Zegt juf fem. "Ja dat klopt." Ze praten nog even "kunnen we naar papa, ik heb hem nog niet gezien." Ik trek aan mama's arm "feyen effe geduld." Ik zucht, ik zie wat meisjes staan. Ik loop naar ze toe "ben jij feyen kökcü?" Vraagt er een. "Ja dat klopt." "Jij bent zo mooi." "Dankje." Zeg ik, dit voelt goed. Ik praat even met der, ze zit in groep 5 en is ook bezig met model worden. Ze heet lily "feyen kom." Roept mama. "Doei lily, tot morgen." Zeg ik en ren naar mama. Ik stap in "feyen ik snap dat je alles zelf wilt uitvogelen maar het is niet heel normaal dat een 6 jarige alleen naar een basisschool gaat dus voortaan ga ik wel gewoon mee." "Oké." We rijden naar huis, ik ren naar binnen en zie papa op de bank liggen.
JE LEEST
ik haat jou...
Ficción GeneralOlivia slot (19), dochter van arne slot, arne is op dit moment de coach van az. olivia voetbalt al heel der leven, ze speelt op dit moment bij de jeugd van psg, ze is al heel ver en hoopt het te halen naar de psg vrouwen maar door een bizarre wedstr...