Pov orkun
We gaan vandaag op huwelijksreis naar Portugal, ik heb er zin in maar ik ben bang voor benfica. Liv wilt niets weten van de transfers geruchten dus ze weet ook niet dat benfica achter me aan zit. Ik loop naar boven en pak onze koffers, feyen gaat 2 dagen naar olivia's ouders en 3 naar die van mij. Liv zit in de tuin, ik loop er heen "Zullen we feyen gaan brengen, we moeten 14.00 op het vliegveld zijn." "Ja is goed." Zegt ze. We rijden naar haar ouders "Nou heel veel plezier."Zegt arne. "Dankje pap." Zegt liv en geeft ze een knuffel. "Als er iets is bel ons." "Ja doen we."Zegt der moeder. "Doei schatje." Zeg ik en geef feyen een kus. "Paapaaa." Huilt ze heel hard, erg fijn. "Orkun kom ze komt er wel overheen." Zegt liv en trekt me mee. "Maamaa." Huilt ze nu ook. We vertrekken snel "komt wel goed." "Ja weet ik maar is nog steeds moeilijk." Zeg ik. We gaan eerst nog effe naar huis "orrie wat is er? Ik heb echt gevoel dat er iets is?" Zegt ze. "Nee er is niets." Lieg ik. "Maar waarom doe je dan al zo raar sinds ik zei dat ik kaarten had voor benfica?" "Oké ik weet je wil er eigenlijk niets van weten maar benfica zit achter me aan, ik ben bang dat ik word gespot en dat ze dan denken dat ik kom kijken naar de club ofzo." "Ow maar had dat gezegd dan, ik kan ze nog verkopen als je wilt." Zegt ze. "Nee nee niet doen, ik weet dat je al heel lang een keer daar heen wilt dus we gaan gewoon." "Oké maar wat boeit het als ze je zien, als je van te voren post dat we op reis gaan." "Ja oké." Zeg ik. Na een poosje gaan we, het is 7 uurtjes vliegen. Ze komt tegen me aan liggen, ik ga met mijn hand door der haar en ik voel dat ze langzaam in slaap valt. Na een poosje zijn we er, ik maak der wakker en we gaan naar ons hotel met een taxi. We halen de sleutel en gaan dan naar onze kamer, ik maak de deur open"Wow schatje wat mooi." Zegt ze en geeft me een kus. "Ja ik vond wel goede." Ze gaat zitten op bed, ik ga naast der zitten. "Wat een goed bed." Zeg ik met een grijns. "Haha je bent grappig." Zegt ze sarcastisch. "Ik altijd." Ze duwt me plat en klimt boven op me "heb je nu al zin?" "Nee ik heb trek." "In mij?" "Nee man, ugh soms ben jij echt-" ik kap der af. "Lekker, weet ik." Zeg ik. "Godver orrie." Zegt ze en klimt van me af. "Wat schatje? Ik ben lekker, jij bent lekker, samen zijn we lekker toch?" "Ja zoizo man maar nu gaan we eten." Zegt ze. "Oké oke." We gaan naar een restaurant die in het hotel zit. We bestellen eten "Zullen we straks nog naar strand ofzo?" "Ja kan." Zegt ze. Na het eten gaan we naar ons hotel en kleden ons om, ik pak der hand en we lopen richting het strand. We moeten een soort brug over en dan aan de andere kant is het strand.
JE LEEST
ik haat jou...
General FictionOlivia slot (19), dochter van arne slot, arne is op dit moment de coach van az. olivia voetbalt al heel der leven, ze speelt op dit moment bij de jeugd van psg, ze is al heel ver en hoopt het te halen naar de psg vrouwen maar door een bizarre wedstr...