Bölüm 1: İkizler (P2) | ARK II - Arya Reis

340 24 2
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍

Arya Reis ~

"Sen bu hayatta birinin başına gelebilecek en güzel şeysin." dedim. Tüm kaslarının gevşediğini hissettiğimde, çocuksu bir heyecan ile kollarım arasında bana doğru döndü.

Elleriyle yüzüme düşen saçları arkaya atıp, boynumu avuç içlerinin arasına aldı. Gözlerime dünyanın en güzel gözleri gibi baktı.

Duygularını ifade ederek, "Arya'm.. insan ilk defa yaşadığı şeylerde yeni yetme çocuk gibi hissediyormuş." dedi.

"Bende bu hisleri ilk defa yaşıyorum Kalender. Sanki içime karışmışsın gibi, sensiz nefes alamazmışım gibi geliyor. Ben sanki sen olmuşum. Hayallerim de sadece seninle mümkünmüş gibi." dediğimde Kalender kulağıma yaklaşarak devam etti.

"Hem gecem ol istiyorum, hem de gündüzüm. Hatta içime çektiğim nefes ol istiyorum Arya'm. Benim dünyalar güzeli karım.''

Bana sıkıca sarılarak, ''Sen benim içime karışalı çok oldu. Bunları senden duydum ya, zaten dünyanın en mutlu adamıyım. Benim en büyük hediyem sensin." dedi.

Arkadaki müzik değişip dans müziğine geçince, Kalender beni kendi etrafında döndürdü. Sonra da bir elini belime koyup, diğer elimi avucuna alarak dans etmeye başladı.

Beni kendisinden uzaklaştırdığında, "Ahahaha dur dönemedim. Ahaha kilo mu aldım popom adaya çarptı. Yaaaa!" dedim gülerek. O da kahkaha atarak beni yeniden kendine çekti.

Kalender dil çıkararak, "Sen kocaman olsan kapılardan sığamasan bile, benim için dünyanın en güzel kadını olacaksın." dedi.

"Bak bak dil çıkartıyor, sen koskocaman Kalkan'sın. Sana yakışıyor mu böyle şeyler cıks cıks." dediğimde daha da çok güldü.

"Kalkan mı?" diye sordu. "Eee isminin ve soyisminin ilk 3 harfini birleştirdim. Seni sana shipledim de ben." dediğimde daha da yarıldı.

"Sevdim bunu, kalkan demek. Hem sanki koruyup kollayan anlamı da var. Güzel güzel, benim de lakabım var artık." dediğinde önce yanağını sonra da dudağını öptüm.

"Ne izliyoruz?" diye sordum.

"Ihm ona bir bakayım. Abur cuburda hazırlayayım mı? Bu gece salalım gitsin. Hep sağlıklı hep doğal nereye kadar? Kaçamak gecemiz olsun mu?" dediğinde, "Sen benimle takıla takıla eritirsin bu kasları, ben sana söyleyeyim." diyerek güldüm.

İmalı bir ses tonuyla, "Eee kaslarım olmasa beni sevmeyecek misin?" diye sordu.

"Yooo çok seveceğim, hem de çoooook. Ama gözlerim alıştı ya, seninle sevişemem belki." diyerek göz kırptım.

Bana daha çok sokularak, "Hayır ben senin teninden ayrılamam." dedi. Ardından burnumu öperek fırını kontrol etmek için tezgaha ilerledi.

"Bana bir keresinde, 'Her şeyin olduğum bir seçenek yok mu? Baba lazım mı?' diye sorup dalga geçmiştin ya. Merak ediyorum, bu bir tür fantezi mi?" diye sordum.

ARK (+21) - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin