Bölüm 5: Karmaşa (P2) | ARK II - Arya Reis

84 8 1
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG   <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍

Arya Reis ~

Kafenin otoparkına arabaları park ettikten sonra indik. Bizimkilere dönüp, "Sizde geliyorsunuz hadi, beklemeyin burada." dediğimde mutlu olarak peşime takıldılar.

Her gittiğimiz yerde ciddi anlamda dikkat çekiyorduk. Eskiden tek başıma olduğumda zaten tanıyanlar tarafından fark ediliyordum, şimdi iri yarı kaslı 4 adamla geziyordum. Herkes dönüp dönüp bize bakıyordu.

Kafeye girdiğimizde, bir anda herkes etrafımızda pervane olmaya başladı.

Emin'e yanaşarak, "Ne oluyor?" diye sordum.

"Abimin işletmelerinden biri, bizi görünce.." dediğinde kafa salladım.

Zevahir Utku'nun yanına oturunca, "Klima efsane çalışıyor, dışarısı yanıyor vallahi." dedi.

Herkes yuvarlak masaya oturduğunda Utku'ya döndüm. "Jennie ile konuştum. İstediğimiz şekilde nikahı organize edecek." dedi.

Batu mahcup şekilde bana baktı. "Biz erkek tarafı için istediklerimizi belirleyelim, Jennie zaten Helin ile konuşur ve düzenlemeleri yapar. Oyun fuarında yoğun olacağız, fuardan hemen sonra evlilik teklifi, kız isteme ve nişan prosedürlerini halletmemiz lazım." dediğimde herkes benimle hem fikir oldu.

Saatlerce prosedürler hakkında konuştuk. İsteme ve ardından nişan için en uygun yerin, Meltem annenin evi olduğuna karar verdik.

Bekir abi ile birlikte erkek tarafı olarak, çiçeğimizi ve çikolatamızı alıp Helin'i istemeye gidecektik.

Evlenme teklifi ise bir gün önce bizim evin bahçesinde olacaktı. Çok yoğun ve dolu dolu bir hafta bizi bekliyordu.

Fuar'ın yorgunluğunu atlatamadan, Helin ve Batu'nun nikahını ve birkaç gün sonra Kalender ve benim düğünümü yapacaktık.

Tüm süreç içinde en zor karar verdiğimiz şey, düğün takıları olmuştu. Soru belliydi, Helin'e damat tarafı olarak ne takacaktık?

Çünkü karşımızdaki aile, Kandemir ailesiydi. Ve Meltem annenin takı konusunda düşüncelerini, buradaki herkes biliyordu. Bizde alınması gerekenden fazla fazla not almış ve bu işi de bitirmiştik.

Mert, "Meltem annenin her zaman gittiği bir kuyumcu var. Ben oraya sipariş olarak bunları veririm, haftaya hafta içi teslim alabiliriz. " dedi. Ben de kafamla onu onayladım.

"Ya oyun fuarında Kalender ve benim haberim çıkarsa? Nikahtan önce hiç hoş olmaz. Basın kısmında ne yapabiliriz?" diye sordum.

"Sanırım onu Bekir abi halledebilir?" dedi Zevahir.

Utku akıllı bir yaklaşımla, "Daha evliliği ve düğünü duyurmadığınız için, birlikte görüntülenmeniz çokta sükse yapmayabilir. Kimse Kalender Kandemir'in özel hayatını ifşa etmek istemez." dedi.

Batu iki elini masaya dayayıp göğsünü gererek, "Doğru söylüyor, hiçbir medya patronu abimle arayı bozmak istemez." dedi.

Abilerine olan gururları gözlerinden okunuyordu. Bu konuda hem fikir olunca, biz Utku ile oyun fuarı için son hazırlıkları konuşmaya başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARK (+21) - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin