13

34 3 1
                                    

33. Sayfa

Biz  bu kitabı okuyan herkesi çok sevdik. Umarım sizde kendinizi sevip sizi üzen insanları bir kenara bırakıp kalbinizin o parlak ışık saçan güzel çanağında hayata devam edersiniz. Biz sizin kırık çanağınızı görmeyi onu hissetmeyi de sevdik ama iyileşmiş çanağınızı bir başka sevdik.

Şunu unutmayın;

Unutmak aslında hatırlamakken, hatırlamaksa bir süre sonra anlamsız bir melodiye döner çünkü kalp unutmak istese de beyin sürekli anlamsızca hatırlamaya devam eder.

Midra kitabın son sayfasını huzurla okudu ve Dimitri'ye kitabı teslim etmek için evden çıktı.  Midra en sevdiği müziği açtı. Yavaş adımlarla yürümeye başladı. İlk defa yürüdüğü o yol ona huzur vermişti. İçi anlam veremediği bir başarma isteği ile dolmuştu ama o çoktan başarmıştı. Aklına Ateh geldiğinde ise yaptıklarının cezasını ödedi diye düşünüyordu.

Midra kırmızı ve yeşil ışıklar gördüğünde dükkana geldiğini anladı ve kulaklarını çıkarıp hızla kapıyı açtı.

''Dimitri?'' dedi Midra.

İçerden gelen adım seslerini duyduğunda Midra heyecanlandığını hissetti.

''Hoş geldin.'' dedi Dimitri gülümsedi.

''Kitabı getirmek için geldim. Ee içini biraz doldurdum.'' dedi Midra ve kitabı Dimitri'ye uzattı.

Dimitri kitabı gülerek aldı ve sayfalarını karıştırdı.

''Demek kan çanağı ha?'' dedi Dimitri gülerek.

''Demek jürisin ha?'' dedi Midra güldü.

Dimitri bir kaç saniye Midra'ya baktı.

''Çok iyiydin Midra. Çok farklıydın.'' dedi Dimitri.

''Teşekkür ederim her şey için.'' dedi Midra. Dimitri'ye sarıldı. Biraz öyle kaldıktan sonra ayrıldılar.

''Her zaman bekleriz.'' dedi Dimitri.

''Yarın yeni kitap almak için buradayım yandın.'' dedi Midra.

''Elimdeki kitap ve türevlerini satamıyoruz. Görüşürüz.'' dedi Dimitri gülerek.

''Görüşürüz.'' dedi Midra ve kitapçıdan çıktı. 

Midranın kalbi kan dolu bir çanaktı. Gelen giden hatta gören herkes alıp kırmak istemişti çanağını. Midra attığı her adımda kan çanağından akan kan damlalarını görüp, o kan damlaları için ağlamış, üzülmüş hatta bittiğini hissetmişti ama Midra sonunda kazanmıştı. Midra çoktan kan damlalarını temizleyebilmişti yerlerden.


SON

KAN ÇANAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin