Розділ 4

215 12 0
                                    

Ейпріл

Тітка Жозефіна займалася весільними приготуваннями з бабусею. Кейни, здавалося, не виявляли особливої уваги до деталей святкування. Для них це був бізнес, нічого більшого. Було вирішено, що весілля відбудеться в особняку Кейнів у Чикаго.

За останні кілька днів прибиральники та дизайнери інтер'єрів вивели це місце із запустіння. Основна вечірка проходитиме у масивному наметі в саду. Був кінець травня, і планувати вечірку без притулку було б надто ризиковано.

Я повільно піднялася сходами до своєї кімнати. Вона також була підготовлена до цього дня. У вазах у всій кімнаті стояли свіжі квіти. Тітка розмовляла біля туалетного столика зі стилістом, який робитиме мені зачіску та макіяж. З цієї нагоди було встановлено дзеркало в підлогу. Моя сукня була розкладена на ліжку.

Це була гарна сукня: біла, колір невинності та чистоти.

Я подивилася на тітку і подумала, чи не розповісти їй, що сталося зі мною вісім років тому. Як завжди, я цього не зроблю, бо буду менше в її очах. Щось зламане, щось брудне. Не варта цієї ідеальної білої сукні.

Тітка зітхнула і нервово подивилася на стиліста; вона завжди боялася залишити погане враження на очах інших.

— Думаю, нам слід розпочати прямо зараз. З твоїм неслухняним волоссям, це, ймовірно, займе деякий час, перш ніж твоя весільна зачіска буде зроблена.

Тітка виявилася правою. Стилісту знадобилася ціла вічність, щоб укласти мої локони в косу, яка спускалася по спині. Тонка нитка золотого листя та перли, яку вона намотала на неї, прикрашала простий стиль.

Олівія прослизнула в кімнату, уже одягнена в гарне блакитне плаття, і обняла мене.

— Ти така гарна, — тихо сказала сестра.

Я просто усміхнулася їй у відповідь і знову подивилася на своє відображення.

Стиліст вийшов з кімнати з легкою усмішкою, яку я повернула, хоча мої м'язи були готові лопнути від напруги.

Олівія підійшла до тітки.

— Мамо, дай мені поговорити з Ейпріл, добре? Я думаю, що вона почуватиметься більш комфортно зі мною.

Тітка Жозефіна з полегшенням кивнула головою. Вона поплескала мене по плечу і вийшла, залишивши мене наодинці з сестрою. Олівія зітхнула, дивлячись на мене у дзеркало.

Уламки минулогоWhere stories live. Discover now