Ксав'єр
Наступного дня після обіду ми вирушили до будівлі де знаходилась ковзанка. І чому саме влітку їм спало на думку піти на ковзанку?
На щастя, там було не так людно, як я очікував, але й не зовсім безлюдно. Ми взяли на прокат ковзани та сіли на лаву. Поки Ейпріл одягала ковзани, її очі раз у раз кидалися на лід і людей на ньому. Я сів поряд, між нами було кілька сантиметрів. Їй, здавалося, була комфортна моя близькість. Вона повернула голову і впіймала мій пильний погляд і почервоніла.
— Ти колись каталася на ковзанах? — Запитав я, відволікаючи її від очевидного збентеження.
— Так, але мені було дев'ять років. Не впевнена, наскільки хороша в цьому зараз, — зізналася вона.
Я посміхнувся до неї.
— Не переживай. Впевнений, ти впораєшся.
Я підвівся на ноги й раптом зрозумів, що Олівія і Ніколас вже вийшли на лід, про щось сперечаючись, залишивши нас з Ейпріл одних. Ейпріл одягла рукавички й встала, злегка погойдуючись на ковзанах. Я б підтримав її, але не був певен, що вона оцінить мій дотик. Натомість я пішов уперед і почав чекати її на льоду. Вона міцно вхопилася за поручні, ступаючи на кригу. Їй потрібний час, щоб звикнути до відчуття того, що вона катається на ковзанах. Я грав у хокей протягом кількох років, бувши дитиною і відчував себе впевнено на льоду, але не був упевнений, як допомогти Ейпріл.
Вона обернулася до мене, винувато посміхаючись.
— Ти можеш їхати. Не треба на мене чекати.
Я посміхнувся їй.
— Ти єдина причина, через яку я тут.
Слова злетіли з моїх губ, перш ніж я встиг їх зупинити, і з трепетом почав чекати реакції Ейпріл. Я не був упевнений, чого очікував, але точно не того, що зробила Ейпріл. Вона посміхнулася мені, і її щоки трохи порожевіли. Я посміхнувся їй у відповідь, відчуваючи себе щасливішим, ніж будь-коли раніше.
Ейпріл прикусила губу і повільно підняла руку в рукавичці й простягла її мені.
— Допоможеш мені?
Я стиснув пальцями її руку, намагаючись, щоб моя хватка залишалася легкою.
— Все добре? — Запитав я.
Вона просто кивнула. Я обережно повіз її по льоду, притримуючи за руку, щоб вона не впала. Її хватка на мені кілька разів посилилася, коли вона похитнулася. Вона мене не відпускала. Я не зводив очей з нашого оточення, намагаючись не наближатися надто близько до інших людей.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Уламки минулого
RomanceБезжальний монстр. Жах. Звір. Капо Чикаго і... мій майбутній чоловік. Шлюб, це те, чого я завжди боялася. Але бути племінницею консильєрі Нью-Йорка означає, що це лихо ніколи не залишиться позаду. Цим шлюбом я завдячую дядькові, його сім'ї та останн...