Розділ 15

220 13 0
                                    

Ейпріл

Перебравши весь свій гардероб, зрештою я зупинила вибір на білій атласній сукні до підлоги, з вирізом на стегні й з тонкими бретельками. Потім зробила легкий макіяж. А волосся гарно поклала в низький пучок.

Ксав'єр уже чекав мене в холі, до того як годинник пробив потрібний час. Високий, красивий і значний у дорогому вечірньому костюмі. Варто було моєму чоловікові підійти, як мене огорнув ледь вловний аромат його парфуму, викликаючи дивне стомлення.

— Чудово виглядаєш, — промовив Ксав'єр, окинувши мене довгим поглядом. — Але дечого не вистачає.

— Так? — Я кинула розгублений погляд на своє відображення у великому дзеркалі. Мені здавалося, що я все передбачила.

— Наприклад, ось цього. — Тільки зараз я звернула увагу на невелику оксамитову коробочку, яку Ксав'єр тримав у руках. Він відкрив її, і я побачила гарне кольє із білого золота. Ажурне плетіння без єдиного дорогоцінного каменю, але це тут і не потрібно – настільки досконалою виявилася робота ювеліра. Переплетення металевих ниток завтовшки не більше павутинки заворожувало і притягувало погляд.

— Приголомшливо, — нарешті вимовила я.

Чоловік ледь помітно посміхнувся і, обережно стиснувши пальці на моєму лікті, розвернув до дзеркала.

— Залишилося лише приміряти.

Прикраса трохи холодила шкіру, але за лічені миті наситилася теплом тіла і стала зовсім невідчутною. У другій коробочці виявилися сережки з цього ж комплекту, але їхній наречений дозволив мені надіти самостійно.

Я зачаровано дивилася на свій відбиток. Тепер образ набув закінченості та благородної витонченості.

Біля будинку на нас уже чекала машина, яка відвезла до великого заміського особняка.

Я нервово переплела трохи тремтячі пальці. Майбутня зустріч змушувала мене переживати.

Коли Ксав'єр подав мені руку, допомагаючи вийти з машини, коліна зрадливо підігнулися, але я вхопилася за лікоть чоловіка і за кілька секунд і кілька глибоких вдихів повернула собі самовладання.

Ми неквапливо рушили освітленою доріжкою до будинку. Ми пройшли через наповнений людьми в блискучих вбраннях хол у великий зал з диванчиками по периметру і лакеями, що снували, з тацями. Моє занурення у світ вершків суспільства Чикаго проходило плавно, але стрімко.

Уламки минулогоWhere stories live. Discover now