Ейпріл
Ксав'єр повернувся додому виглядаючи змученим та злим. Я хотіла змусити його відчути себе краще. Після того, як він прийняв душ, він вийшов в одних боксерах, його очі були сповнені темряви.
— Поганий день? — Прошепотіла я, коли він повалився в ліжко поруч зі мною. Він лежав на спині й дивився в стелю порожніми очима.
— Ксав'єре?
— Я вбив його.
Я важко видихнула, зрозумівши про кого йдеться.
— Ні.. Ксав'єре, ти..
— Все добре. Тобі нема про що хвилюватися, — впевнено промовив він.
— Але...
— Ти віриш мені, Ейп?
— Так, — відповіла, я навіть не замислюючись. — Більше, ніж собі.
— Що я ще можу зробити для тебе? — Запитав він тихо, погладжуючи мою руку.
Я похитала головою.
— Нічого. Ти зробив усе, щоб зробити мене найщасливішою у цьому світі. І я дуже вдячна тобі за це. Зараз мені нічого не потрібно. Тільки ти.
— Добре.
Я притулилась ближче до його оголеного тіла і сором'язливо поклала руку на його тверді груди, відчуваючи під собою важкий стукіт його серця.
— Ейп ..., — Його голос був глибоким. Він мандрував моїм тілом, поширюючи рідке тепло по моїх венах.
Мій пульс забився, коли я осідлала його, мої коліна були по обидва боки від його стегон. Ксав'єр витріщився на мене, в його темних глибинах спалахнув дикий голод. Я відчула його опуклість між ногами. Відчуття його твердої довжини ... змусило мою кицьку стиснутися. Я прикусила нижню губу, щоб стримати зітхання. Руки Ксав'єра опустилися на мої стегна, і його пальці вп'ялися в моє тіло, міцно стискаючи мене. Він подивився на мене так, ніби я могла зникнути будь-якої миті. Ми дивилися один на одного, не блимаючи. Чи не дихаючи.
Я покрутила стегнами. З його грудей вирвався стогін, і я зрозуміла, що вчинила правильно. Боже, він був такий прекрасний. Пожадливість і обожнювання світилися в його очах. Його тіло напружилося, нетерпляче чекаючи на мене.
— Чого ти хочеш? — Вимагав він, його голос все ще був хрипким.
Миттєво мої щоки спалахнули, і я відчула, як рум'янець ковзнув по моїй шиї та всьому тілу. — Ти знаєш, чого ... я хочу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Уламки минулого
Любовные романыБезжальний монстр. Жах. Звір. Капо Чикаго і... мій майбутній чоловік. Шлюб, це те, чого я завжди боялася. Але бути племінницею консильєрі Нью-Йорка означає, що це лихо ніколи не залишиться позаду. Цим шлюбом я завдячую дядькові, його сім'ї та останн...