Ксав'єр
Вона грала на піаніно під чарівним золотим небом, чудова та нереально красива. Це було сенсаційно...захопливо. Вона зачарувала мене. Знову і знову.
Мені треба було відчувати її, чистий розпач, який мав пристрасть, яку я не міг контролювати. Я хотів, щоб вона була всередині, так глибоко в мені. У відповідь я хотів володіти кожною її частинкою.
На мить я відчув ревнощі. Ревнував до всіх, хто бачив, як вона грає, у цей момент. Ця краса належала лише мені.
Я хотів вкрасти її. Захопити її, щоб вона грала лише для мене. Бажання знову і знову претендувати свої права на її серце було неконтрольованим.
Але цей... цей чудовий момент належав їй.
Гордість наповнила мої груди. Моя мила заслужила це.
Щось штовхнулося в мої груди і я опустив голову вниз, я подивився на свого трирічного сина, маленького чоловічка, якого створили я та Ейпріл. На його голівці росло густе темне волосся, а на обличчі й носику було розкидано ластовиння. Він заворожено дивився на Ейпріл.
Сьогодні її мрія стала реальністю. Мрія, яку колись у неї вкрали.
Але сьогодні... вона була тут. Грала на цій сцені, щоб усі бачили та захоплювалися.
Ось вона, моя Ейпріл. Моя жінка. Моя дружина. Її елегантність сяяла наскрізь, кожна нота текла як вода в річці. Вона ковзала пальцями по клавішах, заплющивши очі, володіючи цією сценою та всією аудиторією.
Вона грала так, як усі ми дихаємо повітрям.
Вона грала...
А я ще більше закохувався.
Як тільки музика закінчилася, Ейпріл повільно встала зі свого місця.
Натовп аплодував, кричав і трохи божеволів.
Вона заслужила на це.
Все це ... сім'ю. Музику. Кохання. Все, про що вона мріяла в дитинстві.
Її щасливий кінець. Я дав їй це, зробив так, щоб це сталося, я стримав свої клятви.
Я впіймав себе на тому, що посміхаюся, дивлячись, як вона притискає праву руку до грудей, до серця. Б'юся об заклад, що зараз воно було безладним, диким, без клітки. Вільне та летюче так високо.
Її очі знайшли мої.
Мої очі розширилися, коли я побачив, як вона покидає сцену. Мої легені стиснулися, дихання застрягло у горлі. Серце ... блядь ... моє серце шалено калатало, коли Ейпріл підбігла до мене. Публіка була забута. Світ вислизнув.
Тільки я і вона...
Відкривши для неї мої обійми, вона впала в них, сміючись. Її губи злилися з моїми, і вона поцілувала мене, шалено, глибоко, пристрасно.
Мій великий палець ніжно провів по її мокрих щоках, стираючи сльози. Вона поцілувала моїх демонів і прогнала геть мою темряву. Ейпріл сп'яняла, вона – мій улюблений наркотик.
Моє серце забилося сильніше.
Поцілунок був повільним та шаленим. Солодким, але не таким ніжним. Її солодкі губи змусили вогонь поширитися моїми кістками. Це розбудило в мені гуркітливу бурю. Поцілунок був схожий на наш перший поцілунок, але ще краще. Коли її губи зустрілися з моїми, кожна частка мене ожила. Я був мертвою зіркою, тепер живою і дихаючою – вирівнявшись в ідеальному сузір'ї з нею.
Фабіо почав вириватися з моїх рук, просячи поставити його на підлогу. Ейпріл усміхнулася й обережно взяла його у свої руки й провела своєю рукою по голівці нашого сина. Він завмер, спостерігаючи за нею своїми великими карими очима. Потім вона перевела погляд на мене.
— Я кохаю тебе, Ксав'єре. І нашого милого Фабі теж.
Я притулився своїм чолом до неї, відчуваючи її гаряче дихання.
— Я люблю вас сильніше, люба. Це через тебе та Фабі я все ще дихаю. Я борюся кожен день, щоб переконатися, що ви захищені й в безпеці, і я продовжуватиму робити це до самої смерті. — Я потягнувся та обхопив її щоку, стираючи пальцем сльозу, що виступила. — Ви двоє — мій світ.
Мені було неважливо все, крім цієї жінки і дитини, яку вона тримала у своїх руках. І до того дня, коли я зроблю свій останній подих, вони будуть для мене центром всесвіту.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Уламки минулого
Любовные романыБезжальний монстр. Жах. Звір. Капо Чикаго і... мій майбутній чоловік. Шлюб, це те, чого я завжди боялася. Але бути племінницею консильєрі Нью-Йорка означає, що це лихо ніколи не залишиться позаду. Цим шлюбом я завдячую дядькові, його сім'ї та останн...