Ксав'єр
Мій сон перервав гучний шурхіт і крики, що долинали з іншого боку ліжка. Я різко підірвався з ліжка. Мій погляд тут же впав на Ейпріл, яка пиналася і кричала уві сні. Її ноги заплуталися у ковдрі, і вона відчайдушно намагалася звільнитися.
— Ні. Прошу.. не роби мені боляче. Будь ласка, — вигукнула вона, і нервово замахала руками, ніби намагалася когось відштовхнути. Її щоки були мокрими від сліз, але вона була уві сні. Ні. У кошмарі.
Я кинувся до неї.
Маленьке тіло Ейпріл сильно тремтіло від її криків. І коли вона стиснулася і ткнулася обличчям у подушку, мої груди стиснулися.
— Ейп, розплющ очі. — Я взявся за її плечі, намагаючись розбудити її. Вона здригнулася і заплакала сильніше. Вона щільніше пригорнулася до матраца, і я почув, як вона бурмоче щось безладне. Її слова губилися у її криках.
— К-кров. Так багато крові. Мені боляче. Зупинися. Будь ласка, — застогнала вона, і вчепилася в мої руки, намагаючись відштовхнути мене.
Моє серце майже болісно завмерло в грудях, побачивши її в такому стані.
— Ейпріл! Прокинься, — крикнув я знову обірваним голосом.
Її очі різко розкрилися, і вона глибоко зітхнула. Дівчина підскочила, її погляд почав нервово оглядати кімнату, ніби шукаючи когось чи щось. Її дихання було стрімким. Потім її злякані очі зустрілись із моїми.
Мої руки тремтіли, коли я підніс їх до її обличчя, м'яко пестячи її вологі щоки.
— К-ксав'єре, — запинаючись вимовила вона моє ім'я між риданнями, її груди важко здіймалися від гучної гикавки, і вона продовжувала плакати.
— Ш-ш-ш, це я. Ксав'єр. Все в порядку. Це лише кошмар. — Я обережно взяв її за талію, притягнувши до себе. Ейпріл видала різкий крик. Він був сповнений страху та паніки. Але як тільки її тіло притиснулось до мого, вона завмерла, її руки лягли на мої груди.
— Тут нікого немає. Тільки ти і я. Чуєш? Все добре, — продовжував я говорити у її волосся. Мій голос був м'яким і хрипким.
Вона мовчала, пригорнувшись ближче до мого тіла і згорнулася в моїх обіймах, ніби вона ховалась у мені.
Її ридання поступово зменшувалися в тиху гикавку, і вона ткнулася обличчям у мої оголені груди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Уламки минулого
RomanceБезжальний монстр. Жах. Звір. Капо Чикаго і... мій майбутній чоловік. Шлюб, це те, чого я завжди боялася. Але бути племінницею консильєрі Нью-Йорка означає, що це лихо ніколи не залишиться позаду. Цим шлюбом я завдячую дядькові, його сім'ї та останн...