Ейпріл
Я дивилася йому у вічі.
Вони спалахнули люттю, що це захопило моє дихання. Я також бачила біль та страждання у них.
Але найбільше мене здивувало те, що я не бачила огиди. Він не дивився на мене так, ніби мене ненавидів.
— Ейп.
— Дядько, — твердо відповіла я, але більше нічого не змогла сказати. Мене знову затрясло, і він поклав мені руку на плече. Цього разу я не здригнулася. Дотик був надто клінічним, щоб викликати жах.
— Ітан?
Я кивнула.
— Як довго?
— Мені було одинадцять, коли він уперше... — я заплющила очі. — Це тривало до мого повноліття.
Слова залишали гіркий присмак у роті. Я почувала себе маленькою, брудною та нікчемною.
— Після смерті моїх батьків Ми з бабусею переїхали жити до дядька Ітана. Тьотя Жозефіна з самого початку не злюбила мене. Всю роботу по дому вона клала на мене, постійне невдоволення мною, а дядько не дбав ні про що, крім роботи та дешевих барів. — Не знаю чому я відкрилася Ксав'єру, але щось усередині мене, якась частинка мене штовхала мене до цього. Частина, яка казала довіритися йому. Я проковтнула грудку, що була в горлі й продовжила:
— Був день народження Олівії — моєї двоюрідної сестри. Дядько з тіткою влаштували велике свято: купа народу, випивка, розваги. Того вечора мені стало погано, і я пішла раніше зі святкування. Я вже була в ліжку, коли двері в мою кімнату тихо прочинилися. Я думала, це була бабуся, яка прийшла побажати мені добраніч, але у дверях стояв дядько. Точніше ледве стояв через надто багато випитого алкоголю. Він замкнув двері й вимкнув світло, бурмочучи огидні й дивні слова, які лякали мене. А далі... — я запнулася, намагаючись знайти в собі сили продовжити. — Після того, як він закінчив, він пригрозив, що якщо про це дізнається хоч хтось, то ми з бабусею залишимося без даху над головою. Я не могла припустити, щоб моя хвора бабуся опинилася на вулиці. І тому вночі, коли він приходив і знущався з мене, я мовчала. Мовчала, заради добробуту бабусі. Мовчала вісім клятих років. Але більше я не можу. Я просто хочу, щоб усе припинилося. Не хочу бачити ці кошмари щоночі. Не хочу жити минулим. Нічого не хочу..
Я знову поклала голову йому на плече і заплющила очі, дозволяючи сльозам стікати по моїх щоках. Його руки знову обхопили мою талію і притиснули до свого масивного тіла. Ми обидва мовчали деякий час. Було чути тільки наше дихання, і я відчула, як його серце стукало у мене під рукою, коли я поклала її на його груди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Уламки минулого
RomanceБезжальний монстр. Жах. Звір. Капо Чикаго і... мій майбутній чоловік. Шлюб, це те, чого я завжди боялася. Але бути племінницею консильєрі Нью-Йорка означає, що це лихо ніколи не залишиться позаду. Цим шлюбом я завдячую дядькові, його сім'ї та останн...