Розділ 2

237 11 0
                                    

Ейпріл

Я не могла перестати плакати. Бабуся гладила мене по волоссю, моя голова лежала у неї на колінах. Олівія сиділа поряд. Їй було сімнадцять років, вона лише на два роки молодша за мене, але сьогодні ці два роки означали різницю між свободою і життям у безлюдній в'язниці. Я дуже намагалася не ображатись на неї за це. Те, що відбувається – не її вина. Та я б сама не дозволила, щоб Олівія вийшла заміж за таку жорстоку людину.

— Ти можеш ще раз спробувати поговорити з батьком. Можливо, він передумає, — сказала м'яким голосом сестра.

— Не передумає.

— Можливо, мати зможе його переконати.

Я нервово посміхнулася.

— Серйозно? Тітка? Відколи ми з бабусею приїхали сюди, Жозефіна так і мріє позбутися мене. Швидше за все, вона зараз стрибає від щастя і п'є шампанське в честь цієї новини.

— Але Ейпріл.

Я підвела голову і витерла сльози з лиця. Олівія дивилася на мене великими сумними карими очима.

— Він домовився з дядьком Ксав'єра.

— Вони зустрічалися?

— Так сказав мені дядько.

— Ми маємо щось зробити, — заперечила Олівія.

— Немає що робити.

— Люба, може, ти даремно турбуєшся. Можливо, Ксав'єр не такий жорстокий, як кажуть, — промовила бабуся, ніжно погладжуючи мене по руці. Я похитала головою.

— Ні бабусю. Як капо Чикаго він славиться своєю жорстокістю та нещадністю. Я не зможу вийти заміж за таку людину. Я взагалі не хочу заміж.

— Мила, я впевнена, що ще можна щось змінити. Ітан не зможе змусити тебе вийти за нього. Якщо хочеш, я можу з ним поговорити.

Я кивнула, знаючи, що нічого не можна змінити. Мені просто треба було змиритись і все.

***

Останній місяць пройшов дуже швидко, незалежно від того, наскільки я хотіла, щоб час сповільнився і в мене з'явилося більше часу на підготовку. Залишалося кілька годин до прибуття сім'ї Ксав'єра. Тітка Жозефіна керувала прислугами, бажаючи переконатися, що будинок чистий і не виникне жодних проблем. Великого свята не планувалося. Були запрошені лише наша сім'я, сім'я Ксав'єра та сім'ї відповідних керівників Нью-Йорка та Чикаго. Дядько сказав, що це обережність із міркувань безпеки. Перемир'я було все ще надто крихким, щоб ризикувати та збирати сотні гостей.

Уламки минулогоWhere stories live. Discover now