Розділ 17

232 12 0
                                    

Ксав'єр

3 тижні по тому

Кров.

Колір крові був червоним. Як і гнів. Заплямований і знебарвлений — помста — ще щось, що теж було безладно вимазане червоним.

Вони всі спливали одним кольором. Вони мали силу знищити життя або воскресити душу.

Смерть і життя.

Серце, що б'ється, або стікаючий кров'ю труп.

Ітан прийшов до тями, а потім завмер. Його дихання було утрудненим, і я бачив, як його груди підіймалися й опускалися, коли він намагався вдихнути й видихнути. Його крики були заглушені ганчіркою, засунутою в рот.

Я не зміг стримати обіцянку, яку дав Ейпріл кілька тижнів тому. Що нічого не вчиню. Що не вб'ю цього мерзотника. Я знав, що вбивши консильєрі Нью-Йорка, я почну війну з Чикаго. Я знав, що це буде брудно, жорстоко і нещадно. Але я також знав, що такі виродки, як Ітан, мають і інші секрети. У світі мафії кожен має що приховувати й не домовляти. Я не міг піти на такий ризик, тож вирішив зіграти інакше. По своєму.

Я глянув на Ітана. Тижні пошуків і я викопав усе лайно про нього: злив інформації італійцям, робота на мексиканців, що зазнала нападу портів, клубів, втрат невинних людей та грошей. Він крутив головою праворуч і ліворуч, шукаючи порятунку, своєї свободи. Але її не було. Зрештою, я спіймав його. Він любив грати в ігри – ігри розуму, небезпечні криваві ігри. Ітан завжди вважав, що він на вершині, завжди перемагав. Але через кілька років його грі прийшов кінець. Ітан був занадто самовпевненим. Це була його перша помилка. Він недооцінив усіх оточених – друга помилка. Він довіряв не тим людям – третя помилка. Він завдав біль Ейпріл – це була фатальна помилка.

Його очі зустрілися з моїми, він побачив правду у моїх. Його неминучу смерть. Ніхто не прийде, щоб урятувати його. Не зараз. Не сьогодні. Ніколи.

Гра. Блядь. Закінчена.

Він спробував заговорити крізь тканину в роті, його темні очі палали гнівом і страхом.

Страх калічить, і страх може змусити вас робити помилки.

Він відкрив рота, але не видав ні звуку. Я бачив питання у його погляді. Гаразд, нехай каже. Так чи інакше, ми мали незакінчені справи.

Я кивнув Ніколасу, який мовчки стояв поряд. Він підійшов до Ітана, що звисав зі стелі, і вийняв ганчірку з рота.

Уламки минулогоWhere stories live. Discover now