Gerginlikle koltukta oturan Hyunjin, sevgilisinin patronuyla telefon görüşmesinin bitmesini bekliyordu. Kahretsin! Pastane ve Hyunjin mi? Aynı cümlede bile bu kadar saçma gorunen bir ikiliyi yan yana getirmek akıllıca değildi!
Felix odadan gülümseyerek çıktı ve gerginlikten ecel terleri döken sevgilisinin boynuna atladı.
"Patronum yarın iş görüşmesine gelebileceğini söyledi!" Dedi sevinçle.
Hyunjin kucağına atlayan Felix'e sıkıca sarıldı. "Lix, moralini bozmak istemem ama ben pasta yapmayı bilmiyorum."
"Ama ben biliyorum."
"Evet, sen biliyorsun. Ben bilmiyorum. Yani nasıl işe alınacağım ki?"
Felix Hyunjin'e sarılmayı bırakıp kucağına yerleşti ve onun yanağına sulu bir öpücük bıraktı.
"Onu da hallettim. Patronum çok kral adam, durumu anlatınca ilk başta karşı geldi ama mutfakta hep yanında olup sana yardımcı olacağımı ve iki kişinin daha hızlı çalışabileceğini söyledim. Hâlâ tereddütte ama beni kırmayacağına eminim."
"Felix, bundan emin misin?"
Felix sevgilisinin yanaklarını mıncırdı. "Tabi ki de bebeğim! Tüm gün birlikte olacağız ve birbirimizi özlememize hiç gerek kalmayacak."
Hyunjin gülerek yanaklarını sevgilisinin elinden kurtardı. "Madem bu kadar istiyorsun, seni mi kıracağım?"
Felix sevinçle tekrar Hyunjin'in boynuna atladı. "Teşekkür ederim sevgilim!"
Hyunjin Felix'in bu çocuksu hallerini her zaman çok sevimli bulmuştu. Tebessüm ederek ona sıkıca sarıldı.
❤️
Hyunjin yanağında hissettiği sıcak dudaklar ile gözlerini araladı ve ona doğru eğilmiş gülümseyen sevgilisini gördü.
"Ne oldu bebeğim?"
"İş görüşmen var Hyun, kalkmayı düşünüyor musun?"
Hyunjin oflayarak yorganı kafasına çekti. "Hayır düşünmüyorum."
Onun boğuk çıkan sesine Felix gülümsedi fakat sonra aklına gelen şeyle yüzünde şeytani bir sırıtış oluştu.
Sessizce yataktan kalkıp biraz geriye gitti ve sırtı duvara değince durup yatağa doğru koşmaya başladı.
Yatağa ulaşınca bir anda Hyunjin'in üstüne atlaması ve Hyunjin'in çığlık atması bir oldu.
Bir süre o şekilde debelendikten sonra Felix gülerek Hyunjin'in üzerinden kalktı.
"Artık uykun kaçmıştır diye düşünüyorum."
Fakat Hyunjin cevap vermedi ve yerinden kıpırdamadı.
Felix sevgilisinin ölü taklidine bilmem kaçıncı kez şahit olduğu ve çözümün ne olduğunu bildiği için sırıtarak yavaşça yorgana uzandı ve bir anda yorganı hızla aşağıya çekerek Hyunjin'in üstüne açtı.
Hâlâ ölü taklidi yapan sevgilisinin çıplak göğsünden bir an gözlerini alamasa da geç kalıyorlardı, bu manzarayı gece de izleyebilirdi.
Hyunjin'i gıdıklamaya başladı ve Hyunjin çığlık ile karışık bir kahkaha atıp Felix'i üstünden atmaya çalıştı.
Felix sonunda sevgilisinin uyandığını görünce memnun bir gülümsemeyle geri çekildi.
Hyunjin ofladı ve elini saçlarına daldırarak hafifçe karıştırdı. Felix' e ters bir bakış gönderince Felix kahkaha attı.
Normalde Hyunjin'in amacı trip atmaktı ama gülen sevgilisi onu da güldürmeyi başarınca sonunda yataktan kalkabildi.
Dolabının önüne geçti ve beyaz bir tişörtü üstüne geçirdi. O sırada büyülenmiş gibi onun göğsünü izleyen Felix'i fark edip duraksayarak ona baktı.
Felix'in gözleri yukarı tırmandı ve göz göze geldiler.
Bir süre birbirlerine baktılar ve Hyunjin hızla Felix'in yanına gelip bir anda dudaklarına yapıştı.
Bunu beklemeyen Felix bir an afallasa da duruma hızla ayak uydurup Hyunjin'in elini kavradı ve öpüşüne karşılık verdi.
Fakat çalan alarm ikisini de durdurmuştu.
Nefes nefese birbirinden ayrıldılar. Hyunjin kafasına geriye attı ve oflayıp tekrar sevgilisinin dudağına yapıştı fakat Felix gülerek onu hafifçe itti.
"İlk günden geç kalacaksın bebeğim."
Hyunjin elini Felix'in saçlarına daldırdı ve kışkırtıcı bir yavaşlıkla okşayarak dudaklarını yaladı.
"İşe gitmek yerine tüm gün yatakta seni si-"
"Hyunjin!"
"Tamam kızma, hazirlan çıkalım." Sevgilisinin dudaklarına son bir öpücük kondurdu ve sonunda ayrılabildiler.
❤️
"İlk günden geç kaldığına inanamıyorum Hyun!"
Planlarından bağımsız gelişen öpüşmeleri ikisinin de evden epey geç çıkmalarına sebep olmuştu.
Yürüyerek yetişemeyeceklerini anlayan Hyunjin sevgilisinin elini kavradı ve "koş Lix!" Diye bağırdı.
Felix gülerek sevgilisinin elini sıkıca tuttu ve koşmaya başladılar.
Bir yandan koşuyor bir yandan da kahkaha atıyorlardı. Yüzlerine çarpan rüzgar yüzünden ikisi de gözlerini kısmış ve pastaneye doğru son sürat onlara bakan meraklı gözleri umursamadan koşuyorlardı.
Sonunda pastanenin önünde nefes nefese durdular. İkisi de çok yorulmuş fakat çok eğlenmişlerdi.
Hyunjin ise bir iş görüşmesine geldiklerini hatırlayıp tekrar gerilmişti.
Sevgilisinin gerginliğini fark eden Felix Hyunjin'in elini sıkıca tuttu ve kulağına "yanındayım" diye fısıldadı.
Hyunjin derin bir nefes aldı. "En fazla ne kadar kötü olabilir ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pastane | HYUNLIX
FanfictionHyunjin oto tamircidir fakat bir gün müşteriyle yaşadığı bir problem yüzünden işten kovulur. Bunu öğrenen ve bir pastanede aşçı olarak çalışan sevgilisi Felix, Hyunjin'e patronuyla konuşup ona pastaneden bir iş bulmayı teklif eder.