Felix ve Hyunjin sabah telefonlarına aynı anda gelen bildirim sesiyle uyandılar.
"Kovuldunuz"
Mesaj Bay Sam'den gelmişti.
Hyunjin ekrana bakarak ofladı. Kimsenin onu işe almayacağına emindi. Felix bir şekilde hallederdi belki ama kendisi kesinlikle işsiz kalmıştı.
İkisi de boş gözlerle ekrana bakıyordu. Hyunjin'in başına ağrı girmişti. Eliyle başını ovuşturdu.
Felix Hyunjin'in canının sıkıldığını görünce telefonu bıraktı ve ona sarıldı.
"Bebeğim, lütfen üzülme. İllaki birisi sana iş verir, illaki. Bir şekilde halledeceğiz sana söz veriyorum."
Hyunjin Felix'in umudunu kırmak istemiyordu, bu yüzden sustu. Ama ikisi de biliyordu, Hyunjin bir daha işe alınmazdı.
Çalan kapıyla birbirinden ayrıldılar. Aralarında gergin bir bakışma geçti ve Felix yutkundu. Tam ayağa kalkacakken Hyunjin onu eliyle durdurdu ve kapıya kendisi yöneldi.
Hyunjin tam kapıyı açacakken Felix ona yetişti ve elini sıkıca tuttu.
"Sen yada ben değil. Biz." Diye fısıldadı.
Hyunjin sadece başını salladı ve kapıyı açtı.
Tam da bekledikleri gibi, kapıda iki polis memuru bekliyordu.
"Lee Felix ve Hwang Hyunjin siz misiniz?"
Hyunjin sözcülüğü devraldı.
"Evet, evet biziz."
"Bizimle karakola gelmeniz gerekiyor."
Felix ve Hyunjin birbirlerine baktılar. Felix'in gözleri dolmuştu. Hyunjin ise ailesi onu evden attığında beri çok kez polis merkezine gittiği için alışkındı.
Felix'in elini sıktı.
"Lütfen bekleyin, hazırlanmamız gerekiyor."
Polis memuru başını salladı.
"On dakikayı geçerse eve girmek zorundayız."
❤️🩹
Hyunjin Felix'in elini asla bırakmamıştı. Ne arabada, ne karakolun bahçesinde. Asla elini elinden çekmemişti.
Polis memurlarının yönlendirmesiyle içeriye girdiler.
Girişteki memur onları görünce elindeki bir kağıdı kontrol etti.
"Lee Felix ve Hwng Hyunjin. Değil mi?"
Hyunjin sadece başını salladı.
"Dün saat sabah sularında sevgilinize takıntılı olduğu iddia edilen bir adamı dövdünüz. Fakat ikinizde şanslısınız. Adam sizden şikayetçi olmadı. Bir kaç belge imzalayıp çıkabilirsiniz."
Bu ikisininde beklediği en son şey bile değildi.
Polis memuruna aynı anda şok içinde baktılar. Bu adam ciddi miydi?
"S-siz ciddi misiniz?" Felix o kadar şoktaydı ki sesi titriyordu.
"Tüm suçun kendinde olduğunu ve sevgilisi olan birisine taciz boyutunda takıntılı davranışlar göstermemesi gerektiğini söyledi. Sizi tamamen haklı bulduğunu ve şikayetçi olmayacağını belirtti."
Polis memuru önlerine bir kaç kağıt uzattı.
"İmzalayın."
Hyunjin kendini ilk toparlayan oldu ve kağıtları eline aldı. İmzalaması gereken yerleri çabucak imzaladı. Buradan acilen gitmek istiyordu.
Bitince kağıtları tekrar polis memuruna uzattı. Ve cevap bile beklemeden hızlı adımlarla sevgilisiyle birlikte çıkışa yöneldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pastane | HYUNLIX
FanfictionHyunjin oto tamircidir fakat bir gün müşteriyle yaşadığı bir problem yüzünden işten kovulur. Bunu öğrenen ve bir pastanede aşçı olarak çalışan sevgilisi Felix, Hyunjin'e patronuyla konuşup ona pastaneden bir iş bulmayı teklif eder.