İkisi de hemen ayağa kalkıp kendilerine çeki düzen vermeye çalıştılar. Tabi yerde baygın yatan bir adamın başındayken bu ne kadar mümkünse.
"B-bay Sam?"
Hyunjin'in bütün kariyer ve iş hayatı bitmişti. Artık buna emindi.
Aralarında geçen fazla gergin bakışmanın ardından polis ve ambulans siren sesleri duyulmaya başladı.
Hyunjin Felix'in elini sıkıca tuttu.
"Hassiktir. Koş."
Ve bir anda ters yöne doğru koşmaya başladılar.
❤️🩹
Hyunjin nefes nefese kapıyı arkasından kapattı ve sürünerek yere çöktü. Felix de yere oturmuş soluklanıyordu.
Eve gelmeyi bu kadar özleyecekleri akıllarına gelmezdi.
İkisi bir süre hiç konuşmadılar ve kendilerini toplarmaya çalıştılar.
Ne yaptıklarının ilk farkına varan Felix oldu.
"H-hyunjin. Biz bi adamı dövdük ve polisten kaçtık! Biz suç işledik!" Dedi Felix panikleyerek.
"Sen yapmadın. Ben yaptım. Ben dövdüm. Seni kaçmaya ben zorladım. Eğer kapımıza polis dayanırsa bunu söylüyoruz. Cezası neyse çekerim. Sana hiç bir şey olmayacak."
Felix Hyunjin'in ellerini tuttu.
"Saçmalama. Sana engel olmadım ve seninle birlikte kaçtım. Eğer bir ceza alınacaksa bunu birlikte ödeyeceğiz. Sadece sen veya ben değil. Biz. Her zaman olduğu gibi."
Hyunjin bir süre Felix'in dudaklarını izledi. Bu esnada aralarında bir sessizlik oluşmuştu. Hyunjin bir anda Felix'in dudaklarına yapıştı.
Hyunjin oturduğu yerden kalkmadan sırtını duvara yasladı ve Felix'i kucağına oturttu.
Felix Hyunjin'in elini sıkıca tuttu ve sert öpüşüne aynı sertlikle karşılık verdi.
Hyunjin Felix'in alt dudağını dişlerinin arasına aldı ve sert denilebilecek şekilde ısırdı.
Felix inledi ve kendini Hyunjin'e bastırdı.
Hyunjin bir elini Felix'in tişörtünden içeriye soktu ve öpücüğüne zıt bir şekilde narince göğsünü okşamaya başladı.
Felix Hyunjin'in üstünde ona sertçe sürtündü.
"Hassiktir." Diye hırladı Hyunjin ve tırnaklarını Felix'in göğsüne geçirdi.
Felix Hyunjin'in elini daha sıkı tuttu ve boşta olan eliyle hızlıca kendi tişörtünü yırtıp attı.
Hyunjin de tişörtünü yakasından tutup yırtarak bir kenara fırlattı.
Bu sefer Hyunjin Felix'e sürtündü. Felix inleyerek Hyunjin'in dudaklarını hafifçe ısırdı.
Hyunjin Felix'i kucağına aldı ve doğruldu. Yatak odalarına doğru yürümeye başladı.
Hyunjin yatak odasına girdiği gibi Felix'i sırt üstü yatağa bıraktı ve onu öpmeyi bir saniye bile kesmeden elleriyle ustaca kemerini çözüp bir çırpıda pantolonunu kenara fırlattı.
Bu sefer elleri Felix'in kemerini buldu. Aynı hızla onun kemerini de çözüp pantolonunu çıkardı.
İkisi de sadece bokser ile kalmışlardı.
Felix kendini hafifçe yatakta kaldırdı. Penisi Hyunjin'in Penisine değiyordu.
Hyunjin bir kaç boğuk küfür savurdu. Elleri bokserını buldu. Çok düşünmeye gerek yoktu, sonuç hep aynı yere çıkıyordu.
Bokserını da çıkarıp yere attı.
Felix de kendi bokserını çıkardı ve yataktan fırlattı.
Hyunjin altındaki Felix'in dudaklarından ayrıldı ve boynunu öpmeye başladı. Öpücükleri git gide aşağı iniyordu.
Boynunundan karnına indi. Bir süre orada oyalandı ve aşağı inmeye devam etti.
Kasıklarına karar gelmişti. Felix eliyle çarşafı sıkıca kavramış, bedeni kasılmıştı.
Hyunjin titrek bir nefes aldı ve kasıklarından da aşağıya indi. Daha aşağılara...
Dudaklarını sertçe Felix'in penisine bastırdı.
"Hyunjin!" Diyerek onun adını haykırdı Felix.
Bu Hyunjin'i daha da hareketlendirdi. Dudakları penisinde kışkırtıcı bir yavaşlık ve tutkuyla geziniyordu.
Hyunjin dişlerini sürttü. Felix bir kez daha onun adını haykırdı ve farkında olmadan Hyunjin'i kafasından daha da kendine bastırdı.
Hyunjin dilini yavaşça Felix'in penisine sürttü.
Felix zevkten ağlayacak hale gelmişti. Hyunjin'in son hamlesiyle çığlık attı ve farkında olmadan yatakta kendini hafifçe kaldırdı.
"Sikeyim!" Diye bağırdı Hyunjin.
Dudakları Felix'in penisinden yukarıya tırmanmaya başladı. Önce kasıklarina, sonra karnına, boynuna ve en sonunda tekrar dudaklarına ulaştı.
Kendi penisini onunkine sürttü. Felix'de ona ayak uydurdu ve Hyunjin'e sürtündü. İkisi de zevkle inlediler.
Hyunjin bir elini Felix'in penisine getirdi eliyle penisini okşamaya başladı.
Felix tekrar Hyunjin'in ismini haykırdı ama haykırışı Hyunjin'in dudakları arasında kayboldu.
Hyunjin Felix'in penisini hafifçe sıktı. Felix tırnaklarını Hyunjin'in çıplak sırtına geçirdi.
Hyunjin elini oradan çekti ve Felix'in bu sefer de karnını okşamaya başladı.
Altındaki sevgilisi bu sefer eliyle Hyunjin'in penisine dokundu.
Hyunjin derin bir nefes aldı ve kasıldı.
Felix Hyunjin'in penisini yavaş ve tutkuyla okşamaya başladı.
Hyunjin neredeyse bağırarak inledi ve kendi penisini Felix'in penisine bastırdı.
Kendilerini durduramadılar ve o gece sabaha kadar birbirlerini öpücük yağmuruna boğarak seviştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pastane | HYUNLIX
FanfictionHyunjin oto tamircidir fakat bir gün müşteriyle yaşadığı bir problem yüzünden işten kovulur. Bunu öğrenen ve bir pastanede aşçı olarak çalışan sevgilisi Felix, Hyunjin'e patronuyla konuşup ona pastaneden bir iş bulmayı teklif eder.