"Peki, tamam."
"Ne yani benimle birlikte olmayı kabul mü ediyorsun ?"
"Evet Zehra için her şeyi yapmak zorundayım aşkımız için bunu yapmak zorundayım ama bilki seni hiç sevmedim ve bu hep böyle kalacak Merve."
"Demek bir kere bile kalbine girmeyi başaramamışım be Ali ! ama olsun beni sevmeyen ilk ve tek kişi sen değilsin bu dünya da ben alışkınım bunlara ilk defa kalbimi birine bağladığımı hissetmiştim belki o da beni sever, ne bilim belki o da beni düşünür diye umutlanmıştım , ya bir kere de o kişi beni mutlu eder diye hissetmiştim Ali ! Ama napalım olmadı..."
"Merve sen hiç iyi değilsin bak birazdan ablan gelecek ve bunları duyduğu an başımız çok büyük belaya girer ."
"Ha ha ha çok komik !! Ondan mı korkacam ben er ya da geç o da anlıycak birlikteliğimizi ama hiç ses edemeyecek öyle alev alev yanıcak ki içi elinden sadece bizi izlemek gelecek..."
"Sen gerçekten aklını sıyırmış bir ruh hastasısın Merve defol git şimdi buradan derhal !!"
"Gidicem ama istediğimi elde etmeden asla gitmem !! Eee Ali bak ne oldu ? Yağmurdan kaçarken doluya tutulurmuş insan. O yüzden beni kırarsan bende kırıldığım yerden kırarım !.."
"Peki ne istiyorsan hadi yapalım."
"Ooo hızlıyımdır da diyorsun sevdim seni !!"
"Öyleyimdir"(Ulan hayat ! Hep mi Kötülerden taraf olursun be hep mi ? )
Ali , Merveyi bir ağacın arkasına çekti ve etrafta kimsenin olmadığını sezdikten sonra Merve' nin istediği o iğrenç tutkulu öpücüğü veriyordu...
(Bir insanın utanma duygusu olabilmesi için önce vicdanı' nın olması gerek.)
Ali dudaklarını bir anda Merve' nin üstünden çekti ve tuvalete doğru koşmaya başladı. Merve olan bitene bir anlam veremiyordu ama onu durdurabilirdi...
Hemen Ali' nin peşinden koşmaya başladı yakalamıştı sonun da kolundan tutup kendine çekti Aliyi ve "Nereye" diye sordu Ali arkasını dönünce bu sefer o Merveyi öpmeye başlamıştı. İşler iyice serpe seriyordu...
"Hadi Merve bir değil iki öpücük birden verdim sana sende benim için tuvalete gidip ablanı bana getir koşş !!"
Merve saf saf Ali' nin yüzüne bakıyordu ama istediğini yaptı her ne kadar istemese de ablasını Aliye kendi elleriyle teslim etmeye gidiyordu ama o kadar güzeldi ki diye hayal kuruyordu.
Ali' nin içinde çok yabancı daha önce hiç alışık olmadığı bir his vardı bir şey mi olmuştu Zehraya yoksa... Çünkü dakikalardır burada konuşuyorlardı ve bir makyaj yapmak bu kadar sürmüş olamazdı...
Bir anda bir çığlık yükseldi tuvaletten korktuğum başıma geldi diye ağlıyordu Ali koştu hemen lavaboya kapıdan içeri girince yerde yatan Zehrayı gördü kanlar içindeydi ortalık Merve de bir köşede öylece ağlıyordu ilk defa onu böyle üzgün görmüştüm güçlü bir karakterinin altında üzgün bir kedi de yatabiliyormuş diye şaşırdım başka kimsecikler yoktu tuvalette daha yeni öğlen saatleri olduğu için insanlar da yeni yeni akın ediyordu karnın da ki bıçak izlerini gördüm boş boş oturan Merveye bağırdım ambulansı araması için yoksa kıpırdayacağı dahi yoktu gömleğimi çıkarım Zehra' nın karnına bastırdım Hay aksi bağırmak geçti içimden üstüme bir atlet bile giymeden gömlek ile çıkmışım hiç haberim yok diye yakınıyordum ben ambulansı ara dedikce kıza geçmiş vücudumu izliyordu geç şuraya bastır bari şu atleti senin bir halt yapacağın bile yok diye telefonu elinden aldım olay yerine acil bir ambulans istedim Merve bastırmak yerine hala beni izliyordu Allah aşkına Merve kalk git şuradan mağazadan üzerime bir şeyler al yoksa elimde kalacaksın dedim.
Korkudan hemen kaçıp gitmişti nedense yüzümde bir tebessüm oluşturmuştu "Deli Kız" diye geçirdim içimden...
O sırada Zehra' nın bir şeyler sayıkladığını fark ettim tam anlamadan da "yaptı" diyordu. Kim yapmıştı bunu Zehra ?
Kim ??
Çok geçmeden Merve geldi sonunda bir iş başarmıştı söz konusu ben isteyince tabi hemen koşuyordu sevmeye başlıyordum iyice...
Gömleğin düğmelerini iliklerken ambulans da gelmişti hemen almışlardı Zehrayı çok kan kaybetmişti yaşıyacağından doktorların bile umudu olmadığını sezmiştim yüzlerinden ...
Yakınlar da sahildeki bir hastaneye gittiklerini söylediler hemen taksiyle düşmüştük ambulansın peşine Merve' nin surat yine sirke satıyordu hayır yani ne olduğunu anlamıyordum bir anda bu kıza bir değil iki öpücük birden vermiştim...
Hastaneye gelir gelmez ameliyata alındı yaklaşın beş altı saat ameliyat da kalmışdı gerçekten kim yapmıştı bunu gencecik bu kıza öldürecek dereceye kadar getiren kimdi ?
Hemşire "Çok kan keybettiğini acil RH(-) kan grubuna ihtiyacımız var demişti.
Benim kan grubum ile aynı ben verebilirim ,ben vermek istiyorum lütfen!!
Hemşire "Yakışıklı tahmin ediyorum ki daha lise çağındasın haliyle on sekiz yaşınızdan küçük olduğunuzu bildiğim için kan veremezsin .
Ağlayıp duvarlara vuruyordum ben veremezsem kim verecek o zaman gözlerimin önünde ölmesine izin mi vereceğim ?
Hemşire " hayır tabiki er ya da geç birisi çıkıp o kanı verecek"
Bu kadar çok sevip , düşündüğüne göre ya kardeşin ya sevgilin değil mi ?
Evet sevgilim olur kendisi
Hemşiresi " Anladım peki o yanında ki diğer kız kim ?
O da diğer sevgilim
Nasıl yani iki sevgilin birden mi var ?
Pardon, dilim sürtüştü kız kardeşi olur o da
Peki ,anladım ben buralardayım gençler bi isteğiniz olursa öz ablanız gibi sorun her şeyi...
Merve : "Ablam sence yaşayacak mı Ali ?"
"Bir de utanmadan soruyor musun ? Her şey senin yüzünden oldu zaten sen ve o diğer deli saçmalıkların ne yaptın ettin çaldın aklımı keşke uymasaydım sana eğer Zehraya bir şey olursa eğer ölürse bil ki sen de öldün yaşatmam kızım seni ! Hayatı zindan ederim sana !!"
Merve : "ya sen ne kadar korkak bir yakışıklı prens çıktın ya ben de seni yakışıklı, iyi , güzel birisi zannetmiştim hem kötüye bir şey olmaz derler merak etme sevgilin yaşar bırakmaz seni"
"Sen nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun Merve ablan orada can çekişiyor kan kaybından ölmek üzere senin dediğin laflara bak hem lavabo da gayet iyi üzülüp, ağlıyordun."
"Orada gözüme toz kaçmıştı bir kere yoksa bu uğursuz için neye ağlayayım canım Allah allah sende şaka gibisin yani Alicimm"
"Tabi tabi eminim öyledir"
"Hem kabul et Ali tüm kötü olumsuz şeylere rağmen harika bir gün değil miydi ? Ya en azından hiç mi bir şey hissetmedin benden Ali ? Ben bugün bir kez daha aşık oldum sana sen beni her öptüğün de de bu aşk böyle katlanıp devam edecek yeter ki sen de beni bırakma ne olursun Ali...ben ilk defa böyle birine tutuluyorum akşama kadar o lanet evde neler çektiğimi en iyi ben bilirim bilmiyorsun hem de o Zehra' nın da gerçek yüzünü...lütfen sev beni..."
"Allahım sen şu kızı başımdan al yoksa bir kaza çıkacak bak elimden ya Merve sen iyi misin ? hastane de konuştuğun şeylere bak !
Bu güneş her sabah tersten doğsa bile sen ile ben diye bir şey söz konusu dahi olamaz kalk hadi gidiyon kalbime mühürlediğin tüm taşları topla git...bu sevgi ikimizi de zarar be kızım lütfen..."
"Tamam pes eden ben oldum valizi mi toplayıp çıkıyorum sessizce kalbinden kimseye falan da söylemiycem birlikte olduğunuzu bir daha karşına falan da çıkmıycam Ali yeter ki senin istediğin olsun ben uzaktan sevmeye de devam ederim seni sonuçta en büyük aşklar yarım kalanlardır ama sende bu gözyaşlarımı sakın unutma...Hoşçakal
.
.
.
Merve !! "dur gitme ben sende tutuklu kaldım"
"Bunun geri dönüşü olmaz bak Ali o zincirlerimi öyle bağlarım ki kalbine beni her kovmak istediğinde , beni her sökmek istendiğinde senin de kalbin kanar..."
"Eee bir öpücüğe daha açıkmısın Ali ?"
"Şimdi mi burada ?"
"Evet geç bile kaldık."
"Peki..."
"Geliyor musun ?"
"Sonsuza dek...aslında en başından beri aşıktım sana ama bunun yanlış olduğunu düşünüyordum ama sen bana merhem olmaya başladın..."
"İyi o zaman gel"
Ah, işte bu ses Aliyi kendinden geçiren ses...
Dayanamıyordu işte , karşı koyamıyordu bu duruma beyni hep yanlış yöne yönlendiriyordu ama o da bunun farkındaydı elinden tuttuğu gibi çekmişti Merveyi...
10 dakika sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On beş yaşım
Любовные романы"Bırak dedim canımı acıtıyorsun." "Canını acıtmadan nasıl delirtirim seni ?"