İyi okumalar bebiklerim...
_____________
Oha yakışıklı, lan şurdaki de yakışıklı ama o keko ona bulaşmaya değmez baksana kaşını çizdirmiş, boynunda da zincir var.
Bu yıl buraya hep kekolar dolmuş amına koyim. Hiç mi yakışıklı oğlan, erkek, genç adam yok ya.
Hayır kekosunuz bari kas yapın lan, hiç olurunuz yok kas yapın lan. Of neyse beni ilgilendirmiyor.
OHA LAN O NE, BOYLE GENÇ Mİ OLUR LAN. SEN BENİMLE YAŞITSIN AMA O KAS NE ÖFF AZ DAHA BAKARSAM AZCAM. Siyah saçları çok güzeldi. Ayrıca çok yakışıklıydı. Omuzları sanki dersin Fatih Sultan Mehmet köprüsü amk. Öff haşmetlime bak be.
Tamam ben buldum. Bu yaz ki crush im bu uşak adını öğrenmem gerek. Çok yakışıklı. Instagram'ı var mı ki? Bulmam gerek. TANRIM COK YAKIŞIKLI. VE BOYU COK UZUN.
BİZİMKİLERE DİCEEEMMMMM.
Hepsini bir kenara toplayıp fısıldayarak konuştum.
" Karşı tarafta, saat iki yönünde bir çocuk var uzun boylu, siyah saçlı. Gördünüz mü?"
Heeseung eee deyince devam ettim.
" O çok yakışıklı, bana alalım."
Çocuk havlusunu bırakıp geri çıkışa doğru yürüdü. Sonra nerede yaşadığını bulmak amacıyla onu gözlerim ile takip ettim. Çocuk tam karşıdaki apartmana giden aralığa girince gözlerimi üzerinden çektim ve konuşmaya döndüm.
Bizimkiler ise boğamassın beni, hayır boğarım kavgası yapıyordu.
" Bogcam ulan seni!"
Jungwon Heeseung hyungun üzerine atladığında ben onları boş vermeye karar vererek havuzun öbür tarafına yüzmeye başladım. Her ne kadar doğru düzgün yüzemesemde ayağım yere tam basamadığı için çırpınmak zorunda kalıyorum.
Bir süre sonra çocuk karşıdan tekrar gelmeye başladı. Ama bu sefer arkasında başkaları da vardı. Ve sonunda karşı dairedeki abla.
O ablayı hatırlıyorum çünkü geçen sene falan da her gece balkonunda oturup ya örgü örerdi yada bir şeyler yiyerek bilgisayarına bakardı, tahminimce dizi izliyordu. Ayrıca karı taş gibi amk.
Geçen sene havuzda yan yana oturunca kaç yaşında olduğunu falan sormuştu. Benim yaşımda bir erkek kardeşi olduğunu falan söylemişti. Abla Japonmuş iş için buraya taşınmış. Seneye kardeşimi de getiririm tanışırsınız demişti. Ay çok heyecanlandım şimdi. Ablanın yanına gitcem daha sonra.
Şimdi çocuklara bakim. Oha bunlar ne amina koyim siktir git lan, hayal görüyorum herhalde bu kadar yakışıklıyı bir arada görmem çok anormal. Bu ablayla kesinlikle arkadaş olmam lazım.
__________
Lütfen oy verin ve yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Love - Sunki
FanfictionYaz tatilinde kuzenleriyle küçük, yazlık bir ilçedeki yazlık sitelerindeki evlerine gelen Sunoo her yaz olduğu gibi sitedeki erkeklere bakarken gözüne yurt dışından ablasının yaşadığı ülkeye tatile gelen Nishimura Riki takılır. Düz yazı olcak ama il...