Şu sıralar moralim çok bozuk. O yüzden bolumler geç gelebilir.
Ve sanırım birinden hoşlanıyorum ama sadece bir kere gördüm ve bir daha görüp görmemem kesin değil. Yaklaşık üç saat boyunca falan gördüm, yan yanaydik. O günkü her detayını hatırlıyorum ve beş gündür aklımdan çıkmıyor diyebilirim. Ama gözleri çok baskaydi. Pinterestte onun gözüne benzer göz aradım ama bulamadım. Gerçekten. Her neyse... Ben gidip hayal kurayım onunla alakalı...
İyi okumalar...
_____________
Herkes bu gün denize gitmek istediği için şu anda sahilde pembeyaz tenime guzes geçmesin diye sürdüğüm güneş kremi ile şemsiyenin altında bem beyaz oturuyorum. Denize girmeyi sevmiyorum. Burda özelliklerde, burda bir sürü denizanası ve yosun var. İy hiç sevmem. Riki dünkü konuşmamızdan beri hiç yazmadı.
Ya benden soğuduysa, yada annem yüzünden benden uzaklaşmıştır. Bilmiyorum. Öff! Kesin benden soğudu. Kesin. Başka bir açıklaması olamaz. Bu konuyu Hoon ve Won ile konuşmam gerek, Hee hyungun çok iç açıcı tecrübeleri yok, ona da bahsederim ama onun fikirlerini aklıma sokmamam lazım.
Offf, acaba Riki'ye yazsam mı? Ama önce ben yazarsam ya benden daha çok bıkarsa ya onu daraltırsam, bunaltırsam. Ama yazmazsam o zamanda isteksiz olduğumu, onunla konuşmak istemediğimi düşünürse. İki şekildede bok yoluna gidiyorum. Ama belki yazarsam onu bunlatmaktan çok mutlu edersem. Ya benim yazmamı bekliyorsa. Ama yazmazsam her şekilde isteksiz olduğumu düşünebilir. O yüzden yazayım. Evet, ya bunaltçam ya mutlu etcem.
Haşmetlim - Sunoo
(Şimdi burda Riki Sunoo'nun ismini değiştiriyor orayı nasıl yazsam bilemedim o yüzden böle olucak)
Haşmetlim - Güzelim(Sunoo'm)
Güzelim(Sunoo'm)
Merhaba/
Olmadı/
Selam/
Rikii~/
Olmadı aegyo (her neyse artık) mu yapcam uşağa/Haşmetlim
Ne yazip siliyosun güzelimGüzelim (Sunoo'm)
Aa sana mi yaziyo musum ben
Başka birine yazmak istemistim
Hee hyungun dediği gibi at yalanı sikerler inananı/Haşmetlim
Madem öyle o kişi konusmamiza vesile oldu
Sabah goremedim seni bir yere mi gittinizGüzelim (Sunoo'm)
Denize gittik
Aa haşmetlim beni merak etmişşş/
Seninle evlenimde gör/Haşmetlim
Hmm o zaman bir dahakine bir yere giderken bana haber ver
Kendini merak ettiriyorsunGüzelim (Sunoo'm)
Şey
Tamam
Bir dahakine haber ederimHaşmetlim
Ne zaman gelceksinizGüzelim (Sunoo'm)
Biz daha cok dururuzHaşmetlim
Tamam o zaman
Kim var yanindaGüzelim (Sunoo'm)
Annem halam bizimkiler ve kardeşlerimizHaşmetlim
A anneceğim de var
Ne güzel
Geliyorum bekle beniGüzelim (Sunoo'm)
Ne demek geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Love - Sunki
FanfictionYaz tatilinde kuzenleriyle küçük, yazlık bir ilçedeki yazlık sitelerindeki evlerine gelen Sunoo her yaz olduğu gibi sitedeki erkeklere bakarken gözüne yurt dışından ablasının yaşadığı ülkeye tatile gelen Nishimura Riki takılır. Düz yazı olcak ama il...